lokeland Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nå snakker vi. fkm: Pent, som vanlig. Det eneste jeg ikke var overbegeistret for er slipset. Jottnegen: Pent der også. Hadde kanskje gjort seg bedre med en genser i en annen farge. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) fkm, Passform og knute er ubeklagelig, men har aldri hatt sansen for lilla sko, selv om spriter opp navy blazer + chinos komboen. Jottnegen, Synes det er fint, men skoene ser litt store ut på bildet i forhold til hvor smal buksen er. Endret 7. juni 2011 av thrice Lenke til kommentar
dePt Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) fkm: Lite å pirke på her. Ting sitter som de skal. Personlig liker jeg ikke armbandene og skoene er ikke de jeg ville valgt. Men for all del, det ser bra ut! Endret 7. juni 2011 av dePt Lenke til kommentar
August. Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jottnegen, Synes det er fint, men skoene ser litt store ut på bildet i forhold til hvor smal buksen er. Hm, ja. Har ganske store føtter, og veldig tynne legger desverre. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Fkm: Likte det, hvor er armbånda fra? Det sammen med skoene spritet opp antrekket. Jottnegen: Pent, buksen var dog i strammeste laget (hvilken er det forresten?). Som thrice og kommenterte, fikk litt klovnefeeling av skoene når de var med den buksen. Endret 7. juni 2011 av AnewZ Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Synes det ser bra ut, Jottnegen. Lenke til kommentar
August. Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Anewz: Tror det er Pistolero modellen til Tiger of Sweden. Takk til alle, forresten Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hm, ja. Har ganske store føtter, og veldig tynne legger desverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Oatz and squatz er tingen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 @fkm: Ville strøket buksene jeg da. Og ikke spesielt fan av skoene. Ellers var det finfint. Det er linbukser. De var nye i går, og var brukt i kanskje 15 minutter før bildet ble tatt. Det er liksom ikke så mye å gjøre med det hvis man ikke stryker buksene hvert tiende minutt Upåklagelig, fkm. Hva var anledningen? Som du sier ser jakken litt kort ut, men hvis det er bildet skyld, så. Jeg ville kanskje også strøket buksene jeg og, men det er jo godt mulig at de en gang var strøket, men ikke nå lengre : p Bursdagsmiddag for søsteren min... Buksene var strøket ja, men se over. Fkm: Likte det, hvor er armbånda fra? Det sammen med skoene spritet opp antrekket. Søsteren min har laget det ene, og kjæresten min har laget det andre Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jakken er fra Hackett og buksen er fra NN07. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Stilig fkm, men hvor har du fåt tak i skoa? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 fkm: digger det! Får jeg spørre hvor du har fått tak i slipset? Lenke til kommentar
DBM Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Smak er høyst subjektivt, det merker jeg nå. Skjorta og slipset til fkm liker jeg forsåvidt, men det er også alt. Likte ikke lommene på jakka. Er også veldig lite glad i brett på buksa, som jeg i tillegg føler at kræsjer med den litt formelle look'en. Eller for å si det på en annen måte, antrekket ser for meg ut til å være veldig todelt. Skjorte, slips og jakke hører sammen, og bukse og sko hører sammen. Skoene likte jeg heller ikke, jeg får tøffel-assosiasjoner. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Skoene er fine hadde det ikke vært for fargen, det blir ubalansert med så sterkt fargede sko til resten av antrekket. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ser ganske så bra ut fkm, men tror det ville sett bedre ut med en røffere jakke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Smak er høyst subjektivt, det merker jeg nå. Skjorta og slipset til fkm liker jeg forsåvidt, men det er også alt. Likte ikke lommene på jakka. Er også veldig lite glad i brett på buksa, som jeg i tillegg føler at kræsjer med den litt formelle look'en. Eller for å si det på en annen måte, antrekket ser for meg ut til å være veldig todelt. Skjorte, slips og jakke hører sammen, og bukse og sko hører sammen. Skoene likte jeg heller ikke, jeg får tøffel-assosiasjoner. Lol. fkm: digger det! Får jeg spørre hvor du har fått tak i slipset? Det er fra Drakes. 3 Lenke til kommentar
DBM Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Lol. Haha, noen som ble furt? Forskjellen er at du laster opp et seriøst bilde, jeg gjorde det på "oppfordring" og har aldri gått ute med den jakka. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå