SolanGundersen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Til deg over: Den lyse buksen passer best, helt klart. Det er samme typen. Snakker om buksene han postet over, så ikke at det var samme bruker Han valgte riktig par hvertfall! Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Var det noe? Det er ingen hemmelighet at det i stort sett alle tilfeller her inne anbefales navy blazer, lyseblå skjorte og beige chinos til ALT av anledninger som krever en odd jacket. Det er ikke akkurat verdens mest spennende kombinasjon. Faktisk ganske langt der i fra. Jeg mente smilyen min ironisk; jeg kunne egentlig ikke vært mer enig i deg Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) My face når jeg leste posten til fkm: Endret 6. juni 2011 av Christian B Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Min verden har falt i grus. Hva blir det neste? Ingen Herring Torino? Eller hva med oxford button down? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Eller at sort dress er et must have! Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 bare synd du ikke har en navy blazer. Herregud, navy blazer er ikke svaret på alt. Nei, jeg kunne godt ha anbefalt han en rødlig, houndstooth sports jacket til antrekket, men hva hjelper det når fyren ikke har en eneste blazer/odd jacket engang. Da er det like greit å få tak i det mest universelle plagget med en gang, også heller få inn andre farger, mønstre og teksturer etter hvert. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Min verden har falt i grus. Hva blir det neste? Ingen Herring Torino? Eller hva med oxford button down? Ikke glem Sebago Arlingtons. Jeg tror jeg har hatt et par rants om de og... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nice det DBM, synd du ikke har en navy blazer til antrekket, og om du har, skulle du tatt den på deg 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ikke glem Sebago Arlingtons. Jeg tror jeg har hatt et par rants om de og... Men jeg har jo de Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 For all del, jeg har ingenting i mot hverken Arlingtons, Herring Torino eller navy blazere, men det kan bli litt vel ensporet her inne til tider. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nice det DBM, synd du ikke har en navy blazer til antrekket, og om du har, skulle du tatt den på deg Takk for det, la ut et par bilder til. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Var det noe? Det er ingen hemmelighet at det i stort sett alle tilfeller her inne anbefales navy blazer, lyseblå skjorte og beige chinos til ALT av anledninger som krever en odd jacket. Det er ikke akkurat verdens mest spennende kombinasjon. Faktisk ganske langt der i fra. :!: Ser forøvrig bra ut. Selv liker jeg pittelitt smalere bukser rundt leggene, men ser ut som du har svære lår(?) så det er sikkert litt vanskelig å få til. Ikke at det er nødvendig heller da... Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 fkm: Tror det ville sett bedre ut med en lys sport coat i stedet for navy blazer... Neida, digger det! Ville kanskje brettet buksene litt strammere nederst. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg ville kanskje gått for en DFIH. Det ser også ut som om loafersene trenger litt rengjøring. Ellers er det 100 ganger bedre enn hva jeg har liggende i skapet. Meget pent! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) @fkm: Ville strøket buksene jeg da. Og ikke spesielt fan av skoene. Ellers var det finfint. Endret 7. juni 2011 av -drugiS- Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Upåklagelig, fkm. Hva var anledningen? Som du sier ser jakken litt kort ut, men hvis det er bildet skyld, så. Jeg ville kanskje også strøket buksene jeg og, men det er jo godt mulig at de en gang var strøket, men ikke nå lengre : p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå