AnewZ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg likte det ikke. Med en navy blazer kunne det blitt bra. Det er dog mye lettere å se om du har det på deg Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ikke så veldig fan, men det fungerer absolutt best med lyse chinos. Sier meg enig i det anewz sier, hadde passet bedre med navy blazer. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ja, skulle gjerne hatt en navy blazer, men det har jeg dessverre ikke. (Regnet med at den ville komme) Er det noe poeng i å legge opp fit-pic, eller ser komboen så forferdelig ut at jeg bør finne på noe nytt? Alternativet ville vært å bytte ut blazeren med en enkel v-hals, eller cardigan. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Alternativet ville vært å bytte ut blazeren med en enkel v-hals, eller cardigan. Ja. Vær så snill. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Takker for kommentarer. Da ryker blazeren innerst inn i skapet. Så blir det cardigan/v-hals i stede. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 De to øverste kombinasjonene fungerer best i mine øyne. Cardiganen så litt rar ut.. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Takk for kommentarer. Cardiganen sitter litt rart rundt magen, tror det er derfor det ser rart ut. Personlig heller jeg mot den lyse genseren. Edit: Men med, eller uten slips? I invitasjonen står dresskoden som "Antrekket for kvelden er pent, ellers er det ingen krav til antrekket" Hvordan skal man tolke det? Endret 6. juni 2011 av Nemaid Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Definitivt slips, eventuelt sløyfe, om du har en som passer. Endret 6. juni 2011 av Hvorre™ Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Har nok ingen sløyfer. Da blir det den første komboen. Tusen takk for hjelp Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Nemaid: Skulle gjerne sett litt mer farge på det første antrekket -- hva med en annen farge på buksene? Jeg tror noen mørkegrønne bukser kunne passet fint inn, for det blir litt for tamt for min del. Fargene sklir litt inn i hverandre, noe de ikke gjør på de to andre antrekkene, som falt mye mer i smak (bortsett fra, som du nevner, litt rar form på cardiganen) Endret 6. juni 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Antrekket skal brukes i morgen, og har verken tid, eller økonomi til å kjøpe nye klær. Ville det fungert bedre med den buksen som er mørkere som er postet i forrige post i bildetråden? Evt. må det bli en rådenim fra acne? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Likte det første best, men fargene er som Henrik sier litt kjedelige. Det andre likte jeg ikke uten at jeg helt vet hvorfor, og cardigan + slips liker jeg ALDRI. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det første var finest, syns ikke det blir så kjedelig egentlig jeg og om rådenim er eneste alternativ bør du bruke det du bruker på bilde nr 1. Til deg over: Den lyse buksen passer best, helt klart. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Til deg over: Den lyse buksen passer best, helt klart. Det er samme typen. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Synes det andre bildet så best ut av de tre. Likte øvre halvdelen på det første bildet best, men fargene passer dårlig sammen... Ser ut som en sofistikert safariguide. Det andre ser bra ut, bare synd du ikke har en navy blazer. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 bare synd du ikke har en navy blazer. Herregud, navy blazer er ikke svaret på alt. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 bare synd du ikke har en navy blazer. Herregud, navy blazer er ikke svaret på alt. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Var det noe? Det er ingen hemmelighet at det i stort sett alle tilfeller her inne anbefales navy blazer, lyseblå skjorte og beige chinos til ALT av anledninger som krever en odd jacket. Det er ikke akkurat verdens mest spennende kombinasjon. Faktisk ganske langt der i fra. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå