Haawy Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Forresten Dorian, jeg veit ikke hvem du er eller hva du driver med, men noen ganger undres jeg over hvorfor du ikke er presidenten i Norge. Fordi vi har statsminister 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Forresten Dorian, jeg veit ikke hvem du er eller hva du driver med, men noen ganger undres jeg over hvorfor du ikke er presidenten i Norge. Fordi vi har statsminister Og det har hva med saken å gjøre? At man har statsminister utelukker da ikke at man har president. F.eks. Frankrike har begge deler. At vi har konge utelukker derimot at vi har president. Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) For å være enda mer kranglete, det var det han skrev Endret 2. juni 2011 av SML 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Manton: Liker ikke de conversene der Sier meg enig. Er jevnt over ikke fan av Converse i det hele tatt, men det er vel bare meg. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 dePt: Liker det veldig godt, med unntak av det grønne slipset. Spesielt skoene var utrolig fine, og det oransje slipset og skjorten var en veldig frisk kombo! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Takk for det Mener du slipset burde byttes ut fordi det ikke passer inn, eller liker du bare ikke mønsteret? Mulig jeg må få kalibert skjermen min, men slipset skal være gult og ikke oransj. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ser veldig bra ut, likte slipset jeg:) Eneste jeg har å utsette på er at du bør brette lommetørklet på en annen måte, jeg kan ikke fordra alle de spissene. Kjør en helt enkel brett. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 dePt: Liker det veldig godt, med unntak av det grønne slipset. Spesielt skoene var utrolig fine, og det oransje slipset og skjorten var en veldig frisk kombo! Må si meg enig med han her. Er heller ikke fan av den måten å "brette" PS'en. Ellers ser det bra ut. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Likte bare ikke mønsteret. Er forsåvidt enig med FYEY angående bretten på PS. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ser ut til at det blir enstemmig vedtatt at bretten må endres. Sier meg i grunn enig i det. Har større vanskeligheter med å gi slipp på slipset. Liker virkelig det slipset selv Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Da syns jeg du skal bruke det. Det er jo tross alt du som skal være fornøyd/føle deg vel med antrekket Lenke til kommentar
dePt Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Joda, men madammen hadde relativt sterke innvendinger hun også. Så da skal man ikke se bort i fra at der ligger et poeng bak. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Synes den siste kombinasjonen med rutete skjorte og oransje(eller gult, synet mitt er ikke heelt på g om dagen..) slips er den peneste, selv om det også bli litt mye farger på en gang. Støtter også det karene over meg sier om PS-bretten, den var horribel! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det grønne slipset så ikke pent ut, og bruk en annen brett på PSet. Ellers så det fint ut. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Da bruker vi en vanlig rett pocketsquare Jeg har veldig lite lyst å bytte ut slipset selv om det dømmes nord og ned Legger ved et bilde av hva jeg har å velge i. Store deler har kommet i form av gaver så jeg er fult klar over at flere burde endt opp hos fretex for lenge siden... De ignorer vi Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Tror jeg ville brukt det brune slipset hvis du ikke går for det gule. Er kanskje litt kjedelig fargemesseig, men jeg synes det ser veldig bra ut sammen med en navy dress. Endret 3. juni 2011 av ertestuing Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg synes du skal gå med det slipset du liker best selv, og blåse i hva andre sier. Har du bestemt deg for skjorte? Hvis du velger den lyseblå kan du bruke POW, eller det gule (eller blå, om ikke det blir overkoordinert) i strikk, selv om strikk neppe er pent nok til å bruke i bryllup. Blå skjorte og gult slips er jo en klassiker. Egentlig litt vanskelig å si før en ser de ulike kombinasjonene sammen og helst på deg. Den lilla skjorten var fin, men er vel litt for rocka til et bryllup etter min smak. Veldig fine sko du har skaffet deg der. 1 Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Syns den komboen var råtøff: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå