Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke problemet med bikinibilder. Ikke fordi jeg sitter siklende, siden internett strengt tatt er stappfullt av langt mer *ehm* interessante ting hvis det er målet. Uans. Variasjon er hyggelig. Og vi kler oss vel som oftest for at både kropp og klær skal se bra ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøver å bruke plussfunksjonen litt moderat - legger gjerne på en pluss på gode innlegg som enten er veldig morsomme, eller som faktisk er informative og inneholder noe fornuftig, men deler en del av de samme oppfatningene som Milanjo her.

Såklart, å legge ut bilder av en bikini er det egentlig ikke noe galt med, men det tar fort fokuset bort fra det vi er her for å diskutere, nemlig klær. Når det da plutselig flommer over av plusser bare fordi man plutselig ser et par pupper på dataskjermen (noe som ikke er vanskelig å finne uansett) tror jeg egentlig at det fører til at man retter fokuset i feil retning.

Når jeg leser gjennom er det vel akkurat det Milanjo har sagt, men det får gå.

Man ser jo fort hva slags kommentarer som kommer her i denne tråden også, uten å trekke frem enkeltpersoner, og såvidt jeg husker skjedde nokså nøyaktig akkurat det samme da det var en post både fra cricket og Adrine (eller noe lignende, gidder ikke å sjekke).

Det bidrar ikke med noe konstruktivt her, og det er jo synd.

Til slutt kan jeg legge til at det var en fin bikini.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, om man skal bedømme om en bikini er fin er det jo veldig viktig å se den på personen (som med andre klær) og da er den eneste muligheten å poste bildet av personen i bikini, kan jo alltids sladde alt rundt, men ser virkelig ikke poenget med det.

At masse kåte unger plusser og kommenterer mer på personen og figuren enn selve bikinien derimot, det er det som er problemet, ikke at bildet blir lagt ut imo.

Uansett fin bikini, passer deg godt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Bildetråden har ikke annet krav enn at man legger ut bilder av klær, enten på et bord eller på en kropp. Hvem som plusser hvem, hva motivasjonen til den som poster er og hvordan folk lovpriser det som blir lagt ut er helt opp til de som deltar i tråden, og jeg ser ingen grunn til å henge seg opp i hva folk gjør. Whisper words of wisdom - la det ligge.

Og så snart det blir sommer så legger jeg ut bilder av meg selv iført en liten speedo og nothin' else, og jeg bør høste like mange pluss som cricket gjorde for bikinibildet sitt.

edit: Jeg vil også legge til at pluss ikke er som smileys, man kan ikke bytte inn 6 stykker mot en cola. De har ingen verdi og å henge seg opp i det er helt bortkastet. Bare svipp innom RPP og se hvor mange pluss jentene får der inne, gutter slenger de rundt seg som om de skulle vært gratis. Noe de er. Kanskje plussingen fører til at vi får flere jenter i tråden, noe vi sårt trenger. Pocket squares og slips er kjedelig i lengden.

Endret av Dorian Gray
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Også takk til drugiS og Sindre:)

Og jeg må si at jeg faktisk ikke har tenkt tanken på å sjekke om innleggene mine i bildetråden har fått plusser før dere sa det her nå. Har bare fulgt med på kommentarene :) Men det er jo hyggelig, for all del!

Lenke til kommentar

Enig i AnewZ; hvite (høye) converse er kjipt. Da skulle de heller vært enten grå, navy eller røde imo.

kjip?

Grå synes jeg var kjipe. Sto mellom kvite og navy egentlig. Rød blir etter min mening alt for "knæsht" og man gå fort lei så spesielle farger.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke alle bikinier passer like godt til alle jenter. Cricket sin passer veldig godt til både kroppen og hudtonene hennes, men jeg kunne ikke sett for meg at den ville passa like bra på ei syltynn og spraytanbrun semi-fjortis. Synes også den samsvarte med det jeg har sett av stilen din tidligere, noe ikke alle typer bikinier ville gjort på en like god måte.

Likte hva jeg så, men ga deg ikke noe pluss av den grunn, Cricket :tease:

Forresten Dorian, jeg veit ikke hvem du er eller hva du driver med, men noen ganger undres jeg over hvorfor du ikke er presidenten i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...