AT1S Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ville valgt en annen farge på skjorten. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Likte ikke jakka eller genseren. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 For et massivt strykejern. Hva er det som er så spesielt med det? Gir det enorme mengder damp eller noe slikt, siden det er så stort? Eller er det bare en holder/etui? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 ^ http://www.philips.no/c/strykejern/6400-series-90-g-gc6420_03/prd/ Ellers er jeg enig med AnewZ. Strykejernet har jeg ingen erfaring med. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har lest gode anmeldelser på SF om denne Rowentaen. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Fin rem Noburu:) Angående størrelsen på klokka så er jo moten at klokker skal være store nå, jeg tenker at du hadde gjort det bedre med en mindre klokke. Jeg vet at det trist nok er vanskelig å få tak i små klokker nå om dagen. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Takk Klokka er ikke egentlig så stor, men ,som du sa, kunne sikkert de tynne håndleddene mine kledd noe mindre.. Jeg får føre det på ønske -og "to buy"-listene Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Cricket: Likte bikinien bedre enn din forrige. Liker utviklingen bildetråden har hatt de siste månedene, har dog blitt litt NSFW. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Fikk kjempekjeft av madamen som trodde jeg så på lettkledde damer. On topic: Liker bikinien! Polkadotter slår sjeldent feil. 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Haha, jeg går ikke inn på bildetråden hvis jeg ser at cricket er siste poster og dama er her. 2 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Cricket: Likte bikinien bedre enn din forrige. Liker utviklingen bildetråden har hatt de siste månedene, har dog blitt litt NSFW. Fikk kjempekjeft av madamen som trodde jeg så på lettkledde damer. On topic: Liker bikinien! Polkadotter slår sjeldent feil. Haha, jeg går ikke inn på bildetråden hvis jeg ser at cricket er siste poster og dama er her. Hehehe, tusen takk:) Men får dere ikke lov til å gå på stranda heller da, eller? Grusomt med jenter i bikini:O Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Litt annerledes med bilder da. Litt vanskelig å beskrive for madammen: "Ehh, jo, vi sier hvordan klærne passer og sånn. Liksom. " Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Haha, greit nok:p Jeg holder meg stort sett unna forumnerdinga når jeg er blant folk som kan se skjermen min... 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Og da fyker du i stedet rundt og tar smashing bilder som setter ut de stakkars guttehvalpene her inne. Endret 1. juni 2011 av henrikwl Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Mer bilder cricket Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Må bare skyte inn at jeg syns at bikinibilder jevnt over ligger i en liten gråsone hva angår å motta positive tilbakemeldinger. Hadde den vært limt på et troll av ei jente med store mengder hår under armene og 100kg for mye på kroppen hadde det nok latt seg vente på med plusser og godord, for å si det sånn. For hva er det egentlig som roses her? Er det nå egentlig bikinien, dens farge, form og fasong? Eller er det mer kombinasjonen attraktiv jente + minimal bekledning? Å like en bikini fordi jenta er søt og attraktiv blir, iallefall i mitt hode, i strid med hva som egentlig er ment å ha fokus på i tråden - antrekket. Men igjen blir det jo å spørre seg i hvor stor grad man skal tillate seg å si at ens kropp er en del av antrekket. Så sånn sett blir det kanskje et definisjonsspørsmål? Ble litt i overkant filosofisk her, men det får gå. Hvem vet? Kanskje jeg bare er misunnelig på oppmerksomheten? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Uansett hva som er bakgrunnen for at du tenker som du gjør, så kan vi jo ta en liten titt i "Hvilken stil _liker_ du å se"-tråden, og sjekke hvor mange burugler vi finner der. Er der i det hele tatt en eneste overvektig/hårete/hufsete jente? En viktig del av stilen er jo at den som bærer klærne har kropp, utstråling og alt annet som trengs for å få det til å se bra ut, og det gjelder faktisk uansett hva slags plagg det er. Det er jo også derfor de fleste spør etter fitpic når noen viser bilder av klær som ligger på et bord - bæreren av klærne er vesentlig. For min del er det viktig at bikinien ser bra ut på MEG. Jeg driter da i hvordan den ser ut når den henger i butikken eller ligger i skuffa mi her hjemme. 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 På mange måter er jo bildetråden en utvidet variant av RPP, når jeg tenker meg om. Uansett var iallefall poenget mitt å prøve å høste litt meninger omkring 'problematikken' (fokus på klær vs. fokus på kropp) rundt det å poste bikinibilder og lignende, da det, som sagt godt skal gjøres å klare å holde hovedfokuset på klærne (både for den som poster og de som kommer med tilbakemeldinger) når de nesten ikke er tilstedeværende. I mine øyne fremkaller bikinibilder i langt større grad fokus på kropp fremfor selve klærne, noe jeg ser på som uheldig. Nå prøver jeg heller ikke å si at kropp og klær er to punkter som burde adskilles fullstendig, for som du sier har den som bærer klærne mye å si på om klærne tar seg bra ut eller ikke. Hadde alle bare postet bilder av klær liggende på et bord hadde jeg nok forøvrig mistet interessen av å kikke i tråden ganske fort. Selvfølgelig vil også trådens reaksjon på bikinibilder avhenge helt og holdent av dens brukergruppe. Som alle vet er jo det i dette tilfellet hovedsaklig unge menn/gutter, og som de fleste nok har fått med seg lovprises fitpics av bikinier med plusser, siklende smilefjes og rader av godord. For meg er dette i og for seg ikke et problem, da det er forventet tatt nevnte brukergruppe i betraktning. Jeg skulle allikevel ønske at visse holdt seg til et litt mer diskré nivå, men det er vel og forblir en utopi såfremt alle tenker på samme måte som meg. Og for å ha det på det tørre - dette er ingen form for kritikk. Bikinien ser jo unektelig bra ut på deg - akkurat fordi du ser bra ut! Akkurat dette har du vel nok allikevel fått bekreftet nok av ganger, både i dette tilfellet og lignende. (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå