Dorian Gray Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg kjøpte denne baggen og da hun så meg i den spurte mor meg om det var en dameveske eller en manneveske. Hun var altså i tvil. Hun hadde ikke vært i tvil om vesken til lokeland. Det hadde vært en dameveske. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Nå er kvinnfolk generelt ganske trangsynte når det kommer til sånt, etter min erfaring. Men jeg vet ihvertfall at det er en manneveske, en helt vanlig tote, så kan andre spekulere så mye de vil Edit: Vent 10 ti år så er nok mannevesker mer akseptert, i tillegg til mannesminke (concealer, pudder og øyenbrynsfarge f.eks.). Bruker dog ikke sistnevnte, men ser det er en trend som kommer snikende. Endret 28. mai 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Kvinnfolk, de jeg prøver å tiltrekke ved å kle meg fint og klippe meg fint og barbere meg og trene og pusse tennene for, pleier å være litt trangsynte. Og det tar jeg hensyn til. ^^ 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Liker vesken, Lokeland. Fikk nesten lyst på en selv, men vet ikke om jeg kan ta meg råd til enda en Lenke til kommentar
SML Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Thrice: Liker antrekket, men ikke fullt så lett å si noe om passformen på dressen, men det grovt sett ser det jo bra ut hvordan er slipsene fra tiebar forresten? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Så da bra ut det der, thrice, selv om det som nevnt ikke er så lett å se passformen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Slipset er bra til prisen, så med andre ord er det ikke noe ekstreme greier, men altså, det er silke og jeg trenger ikke Hermès etc. Passformen er bra, bortsett fra som nevnt lengden på ermene, som jeg skal få fikset hos skredder i nærmeste fremtid. Enkelte av dere ville muligens sagt at jakken kunne vært slimmet ned litt, men jeg liker ikke den super-slimme looken på dress, så vil si den sitter et sted mellom slim og "vanlig". Buksen har half-break. Takk for hyggelige tilbakemeldinger, forresten Endret 28. mai 2011 av thrice Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Av ren nysgjerrighet: Hvor mye måtte du ut med for den dressen, egentlig? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) 1600-1800 for dress med to bukser og fire skjorter. Kunne prutet, men thai arbeidere får neste ikke en dritt fra før av, så gadd ikke det. Endret 28. mai 2011 av thrice Lenke til kommentar
SML Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 1600-1800 for dress med to bukser og fire skjorter. Kunne prutet, men thai arbeidere får neste ikke en dritt fra før av, så gadd ikke det. Wow, jeg skal til Thailand Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det verste er at 1600 fort kan bli 800-1000 hvis han hadde sjekket ut andre skreddere, sagt at de kunne tilby lavere pris og så videre. Ah, hvor høyt jeg savner Thailand ... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 1600-1800 for dress med to bukser og fire skjorter. Kunne prutet, men thai arbeidere får neste ikke en dritt fra før av, så gadd ikke det. Wow, jeg skal til Thailand Thailand er verdt et besøk uansett. Faen meg <3 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det verste er at 1600 fort kan bli 800-1000 hvis han hadde sjekket ut andre skreddere, sagt at de kunne tilby lavere pris og så videre. Ah, hvor høyt jeg savner Thailand ... Joa, men når gjennomsnittslønnen er 5000 bath / 1000 nok er det ikke noe jeg gidder å prute på. De kan gjerne få de ekstra kronene. Jeg bruker de bare på tull uansett. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Trice: Utfra de litt knappe bildene så dette bra ut. Men ville gjerne sett deg frontalt og bakfra, samt sidelengs mens armene hang rett ned. Synes absolutt ikke du skulle tatt jakken inn. Du ser at det er antyding til diagonal skrukk på høyre side, slike skrukker et nesten altid et tegn på at jakken er for trang. Synes du den er for lang i armene? Veldig kjekt å se at andre også bruker 'sideadjusters', det er ikke vanlig i Norge, og et sikkert kjennetegn på skredderi. Men er den ikke litt trang i livet? Skjorten og slipset var kledelig, se hvor fint knuten sitter opp mot kragen. Very bra, synes jeg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Takk for en veldig detaljert kommentar, Dag! Jeg kan muligens ordne detaljerte ting senere, men jeg er bortreist med mobilkamera, så det er litt begrenset akkurat nå. Det kan være at armene mine er hakket for store for ermet, men for nå passer det fint. Buksen passer godt i livet, men på bildet er skjorten ujustert og jeg kommer fra en 4 retters, så det er mer volum enn normalt for å si det sånn. Men ja, den er absolutt litt for lang i ermene. Rekker nesten ned til selve hånden. Veldig hyggelig å få positiv tilbakemelding for kragen i forhold til skjorten. Det var en av de mer viktige tingene for dette innlegget for min del. Håper forsåvidt på flere konstruktive kritikker fra resten av brukerne! Endret 29. mai 2011 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Skala gi deg konstruktivt skal jeg, THrice! Slipset er for kort. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Det verste er at 1600 fort kan bli 800-1000 hvis han hadde sjekket ut andre skreddere, sagt at de kunne tilby lavere pris og så videre. Ah, hvor høyt jeg savner Thailand ... Joa, men når gjennomsnittslønnen er 5000 bath / 1000 nok er det ikke noe jeg gidder å prute på. De kan gjerne få de ekstra kronene. Jeg bruker de bare på tull uansett. Støtter deg der, ingen grunn til å presse folk ned i pris fordi de desperat trenger pengene. Jeg synes generelt at pruting er stusselig - hvis jeg først vil ha produktet så betaler jeg den prisen som er satt. Jo mer penger man har, jo mer opptatt man virker til å være av å beholde alt sammen selv. Ikke min stil. 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Skala gi deg konstruktivt skal jeg, THrice! Slipset er for kort. wørd. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Skala gi deg konstruktivt skal jeg, THrice! Slipset er for kort. wørd. Jeg er eing i at noe ikke fungerer så godt på det siste bildet, men tror ikke at slipset er problemet. Det er heller at buksen er skjært litt for lavt, og dermed oppstår det en glippe der skjorten kommer frem. Hadde buksen sittet høyere, så ville vi ikke sett den trekanten og slipset ville ikke virket så kort. Men, så er det moten da, som tilsier lave linninger og da oppstår slikt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Ser bra ut Thrice (støtter det de andre sier om slipslengden osv, men ingen grunn til å gjenta det). Jeg syns dog at fargekombinasjonen var litt kjedelig. Hadde kanskje gjort seg med et litt sprekere PS f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå