Winston Wolf Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 @Winston Wolf: Er det en sort t-skjorte du har under skjorten der? Ja det er det han har, og det ser forferdelig ut. Stemmer. Har også joggebukser på. Bildet er tatt når jeg tok en matbit under eksamenslesingen. Hva jeg har over eller under er uansett ikke poenget. Blazeren skal kommenteres i den grad det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
SML Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Sistemann, likte faktisk genseren. Hadde vært finere med litt mindre logo da. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Sitter knappene litt høyt, eller er det bare meg? Mulig det er noe med kameravinkel og løftet arm og slikt, men. Bortsett i fra det så den veldig fin ut. Mulig at ermene på jakken er litt for lange, ser ut som om det ikke er mulig å se skjorten ved armen din (høyre eller venstre, orker ikke å tenke meg frem på grunn av kamera og speil og slikt). Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Sitter knappene litt høyt, eller er det bare meg? Jeg tenkte det samme. Men ellers syns jeg den sitter fint. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hvis knappene hadde sittet et par cm lavere ville den sett meget bra ut, utifra det bildet ser det heller ikke ut som den er for trang, men det er vanskelig å se. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det er jo helt umulig å se noe som helst på bildet, annet enn at knappene kanskje sitter litt høyt. Ta et nytt bilde du... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Eneste jeg stusset på var hva det faktisk var. Omslag til dagbok? Så i stedet for å ha med seg veske skal man dra rundt på dagboka i stedet? I mine øyne virker det rent lite praktisk? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Eneste jeg stusset på var hva det faktisk var. Omslag til dagbok? Så i stedet for å ha med seg veske skal man dra rundt på dagboka i stedet? I mine øyne virker det rent lite praktisk? For meg som ikke bruker veske sånn på generell basis, så er det faktisk kjempegreit å kunne ha en dagbok/notatbok på denne måten, i stedet for å faktisk måtte putte en annen bok oppi en veske (den løsningen sliter i tillegg mye på boka, siden den må ut av veska for hvert bruk). Dessuten er det null problem å ordne en liten lomme til bankkort/sedler, så har jeg det også lett tilgjengelig uten å ha med hele lommeboka Christian B: Takk! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Håk: Litt usikker på hva du prøver å vise her. Er dette et antrekk du har brukt eller skal du bare vise frem "den øvre halvdelen"? For den jakken med den buksa var grufull. Jeg likte ikke måten du har ps'en på, slipsknuten var ikke så pen og er det en button-down skjorte? Uansett for stor knute i forhold til kraven, syns jeg. Utenom det blir det vanskelig å si noe om hvordan alt passer, men fra det ser utsom at jakken passer greit, og det ville sett mye bedre ut med tilhørende bukse. Endret 26. mai 2011 av AnewZ Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Håk: Litt usikker på hva du prøver å vise her. Er dette et antrekk du har brukt eller skal du bare vise frem "den øvre halvdelen"? For den jakken med den buksa var grufully. Jeg likte ikke måten du har ps'en på, slipsknuten var ikke så pen og er det en button-down skjorte? Uansett for stor knute i forhold til kraven, syns jeg. Utenom det blir det vanskelig å si noe om hvordan alt passer, men fra det ser utsom at jakken passer greit, og det ville sett mye bedre ut med tilhørende bukse. Jeg liker det improviserte uttrykket ditt edit: det har sikkert noe med å modernisere det norske språket, som en del av det moderne prosjekt. norskeksamen? Endret 26. mai 2011 av Noburu Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Nei, men jeg har det med å finne opp nye ord Droppet det moderne prosjekt, kan så å si ingenting om det. Hehe. Men får skylde på at høyrehånda mi fortsatt er skada, så det smetter seg inn noen bokstaver i hytt og gevær. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Det er en legitim unnskyldning, og bokstavene er jo ved siden av hverandre Høres ut som oppgave fire eller fem? Jeg likte ikke noen av oppgavene i år D: Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ikke jeg heller, det gikk også rett til helvette. Valgte oppgave 4 som 75% av alle andre Vurderte lenge oppg 5 også, de var de eneste jeg egentlig vurderte. Men nok snakk om eksamen nå, det er et dødt kapittel i våre liv(om vi ikke stryker) Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Agreed. Og man stryker ikke. @Håk: Jeg likte det ikke heller. Det virker bare som en mash-up av klær, som ikke er et spesielt positivt inntrykk. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 edit: det har sikkert noe med å modernisere det norske språket, som en del av det moderne prosjekt. norskeksamen? FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Håk: Beklager, men jeg har vanskeligheter med hvor jeg skal starte, men jeg er helt enig med Anewz. Slipset var mindre pent, og slipslenke er noe jeg kun har sett på 70-årslaget til farfar. Du burde lære deg Four-in-hand og DFIH, og lære deg å stramme denne ordentlig (Se på SF for hvordan et slips skal se ut). PSet er vanskelig å se, men jeg greier ikke å se hvordan det passer inn her. Jeg har egentlig aldri likt mørke PSer. Og som fkm skrev i en annen tråd: Dressjakke ≠ Blazer Lenke til kommentar
Armador Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Det er faktisk en blazer, med ytterlommer Men ja, ble litt mye rart i antrekket. Og slipsknutene er jeg dårlig på å holde fine over tid, glir liksom litt ut etter noen timer... (ikke at jeg er så flink i utgangspunktet, med sett en del videoer, blant annet på sf/skikkogbruk o.l.) Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Veldig pen veske, Lokeland! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Likte den ikke. Men jeg er ingen veskeperson heller da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå