August. Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 @Thrice og Dag: Prøvde med et par jeans ja, og det så 100x bedre ut. Knappene skal jeg se å få byttet. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Blitsen var pen og bred, i alle fall, Schjellin. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Så antrekket var ikke noe pent altså? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Vanskelig å se så mye av antrekket. Men det jeg ser, ser nå greit ut. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Så antrekket var ikke noe pent altså? Poenget mitt er vel heller at lysforholdene gjør det til at man egentlig ikke klarer å dømme verken passform eller farger... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Likte ikke helt passformen på genseren. Ikke helt fan av kontrastfargen på skjorten heller, men alt i alt ett fint antrekk. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Så ut som ett greit antrekk det der Schjellin, selv om genseren kunne hatt en bedre passform.. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Liker det Homme! Spesielt chinosene! 1 Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Homme: Litt kjedelig, men for all del et anstendig antrekk. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg synes ikke det er noe særlig å utsette på passformen, fargene derimot. Jeg synes ikke rød, spesielt når den er litt "falmet" passer særlig godt til jordfarger, type din chino. Jeg liker heller ikke konstrastknapperaden, knappene på skjorten og jeg tror heller ikke jeg liker fargen på skjorten. Det hele hadde nok sett bedre ut med en annen skjorte. Jeg ville heller kombinert den genseren med en farge som enten er mørk eller lys, mtp. buksen. F.eks. hvit, svart eller navy. Skjorten kunne godt hatt for eksempel mørkeblå striper istedenfor lilla (?). Lenke til kommentar
DBM Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Fantastisk bakgrunn på siste bildet. Jeg ville enten ha rydda, eller aller enklest: beskjæring. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jaja, tørkestativ + noe som ligger på benken, ikke så mye å erge seg over. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Må bare spørre om noe her, går dere i de klærne dere legger ut bilde av hver dag, eller den typen klær? Det virker utrolig upraktisk og ubehagelig. Nå har jeg aldri brukt slike klær til hverdags heller så jeg vet jo ikke. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 ^Det kommer veldig ann på hvilke bilder du mener, ettersom det er litt spredning i hvilke typer antrekk som folk legger ut. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Mener skjorte, slips, genser, chinos (?), og pensko. Og alt nærliggende den stilen. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg går hvert fall med bukse og genser hver dag... 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Mener skjorte, slips, genser, chinos (?), og pensko. Og alt nærliggende den stilen. Dropper du slips så har du et antrekk jeg fint kunne gått med Nå vet jeg ikke helt hva du legger i pensko heller da, men bruker ikke akkurat mine svarte oxfords til vanlig. Nei, det er ikke ubehagelig heller, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Ok, jeg bruker å gå i joggesko, jeans, t-skjorte og genser. Men ser for meg at slike klær som ofte blir postet her kanskje går fort i stykker og man får begrenset bevegelighet av å ha de på. Men nå vet ikke jeg hvor mye praktisk arbeid dere som bruker disse klærne gjør, ikke vond ment Men jeg må ofte bære inn ved, fikse noe på en motor eller andre slike ting så mine klær må tåle å bli vasket vanlig og... ja dere skjønner vel poenget mitt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Nå driver vel de færreste av oss her inne med mekking av bil eller vedbæring til daglig, men hvis jeg mot all formodning skifter dekk eller lignende tar jeg jo på meg passende klær - f.eks. en blå kjeledress vi har hengende i boden til nettopp slike anledninger. Man kler seg jo etter situasjonen, dersom jeg skal jogge tar jeg på meg joggesko, hvis jeg skal gå med dress tar jeg på meg finsko, hvis jeg skal seile har jeg egne sko til det og så videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå