Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke det er noe særlig å utsette på passformen, fargene derimot. Jeg synes ikke rød, spesielt når den er litt "falmet" passer særlig godt til jordfarger, type din chino. Jeg liker heller ikke konstrastknapperaden, knappene på skjorten og jeg tror heller ikke jeg liker fargen på skjorten.

Det hele hadde nok sett bedre ut med en annen skjorte. Jeg ville heller kombinert den genseren med en farge som enten er mørk eller lys, mtp. buksen. F.eks. hvit, svart eller navy. Skjorten kunne godt hatt for eksempel mørkeblå striper istedenfor lilla (?).

Lenke til kommentar

Mener skjorte, slips, genser, chinos (?), og pensko. Og alt nærliggende den stilen.

Dropper du slips så har du et antrekk jeg fint kunne gått med :) Nå vet jeg ikke helt hva du legger i pensko heller da, men bruker ikke akkurat mine svarte oxfords til vanlig. Nei, det er ikke ubehagelig heller, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

Ok, jeg bruker å gå i joggesko, jeans, t-skjorte og genser. Men ser for meg at slike klær som ofte blir postet her kanskje går fort i stykker og man får begrenset bevegelighet av å ha de på. Men nå vet ikke jeg hvor mye praktisk arbeid dere som bruker disse klærne gjør, ikke vond ment :) Men jeg må ofte bære inn ved, fikse noe på en motor eller andre slike ting så mine klær må tåle å bli vasket vanlig og... ja dere skjønner vel poenget mitt :p

Lenke til kommentar

Nå driver vel de færreste av oss her inne med mekking av bil eller vedbæring til daglig, men hvis jeg mot all formodning skifter dekk eller lignende tar jeg jo på meg passende klær - f.eks. en blå kjeledress vi har hengende i boden til nettopp slike anledninger.

Man kler seg jo etter situasjonen, dersom jeg skal jogge tar jeg på meg joggesko, hvis jeg skal gå med dress tar jeg på meg finsko, hvis jeg skal seile har jeg egne sko til det og så videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...