August. Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Takk for konstruktiv kritikk! Ja, buksa er litt slaskete, enig i den, og bytter den nok ut med et par normale chinos. Mulig at jakken er litt for stor, legger ved et bilde til som gjør det litt enklere å se. Ser nå at passformen ikke er helt optimal, ja. Skal se hva jeg kan gjøre med den. Kjøpt på Zara for slikk og ingenting, så kan kanskje ikke forvente så mye heller. Endret 19. mai 2011 av Jottnegen Lenke til kommentar
dePt Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ingen som har kritikk til min siste post? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Tja, ser greit ut det. Vi får bare se under halvparten av antrekket, i tillegg til at det er litt dårlig kvalitet på bildet, så det er jo ikke så mye å si... Props for valg av PS, ellers ser det "ordinært" og greit ut. Kan også nevne at jeg ikke er særlig tilhenger av dresser med sånne store ruter, gir meg veldig Bertoni/Selected-feeling. Jottnegen: plusspoeng for godt forsøk, men klærne og da spesielt buksen er ganske pløsete. Det gir antrekket et dårlig helhetsinntrykk. Du kan få tak i et par slimme chinos med passende lengde, samt legge opp ermene på jakken, så er du mye lengre på vei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Håk: Marineblå bukse og svarte sko? Litt for like farger imo. Ellers fint. Jottenegen: Som Winston sier er buksa noe slapp. Er det cargo? Liker ikke de store lommene i det hele tatt. e: dePt: Liker lommetørkleet, men personlig syns jeg slipset hadde litt mange folder. Kunne sikkert hatt noe mønster også, enten på slips eller skjorte. Endret 20. mai 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Jott: Enig i mye de andre sier her. Ville også skaffet meg en nato reim i sand, oliven eller navy. Mye enklere å kombinere med plagg. (fant det jeg spurte om.) Endret 20. mai 2011 av Calico Lenke til kommentar
Armador Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Følger og følger. Er ikke ihuga fan av brune på natten nei... Lol. Party like it's 1899... Bare for å være litt seriøs, er du klar over at den regelen i hovedsak gjelder formelle anledninger? Ja, det er jeg klar over. Men det er noe jeg ikke liker å se personlig, og noe jeg helst ikke kler meg i selv. Spar meg gjerne for de spydighetene dine... 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Riktig Milanjo, er cargo bukser. Nye remmer er allerede på vei, Calico Endret 20. mai 2011 av Jottnegen Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Følger og følger. Er ikke ihuga fan av brune på natten nei... Lol. Party like it's 1899... Bare for å være litt seriøs, er du klar over at den regelen i hovedsak gjelder formelle anledninger? Skulle akkurat til å skrive det samme. Irriterer meg hver gang pappa kommenterer hvordan det er skammelig at jeg bruker brune sko etter klokken 6.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Hadde min far bare oppdratt meg på den måten. E: Ertestuing - Hvor lange er buksene og hvor mye har du brettet opp? Skal jeg pirke må jeg vel si jeg syns bretten var noe stor. Endret 20. mai 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 I mitt hus har det gått feil vei; jeg lærer opp pappa. Siden jeg ikke har nok penger til å realisere mine drømmer på meg selv, får jeg heller faren min til å realisere det på seg. En god del nye sko, slips fra E. Marinella og en Rolex Sub er ikke å forakte. Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Ikke dermed sagt at han har peiling på klær. Han står fast ved eldgamle tradisjoner. Noe annet enn 3-kneppet sort dress blir heller aldri brukt i formelle anledninger. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hadde min far bare oppdratt meg på den måten. E: Ertestuing - Hvor lange er buksene og hvor mye har du brettet opp? Skal jeg pirke må jeg vel si jeg syns bretten var noe stor. De er ekstremt lange så en stor brett var ikke til å unngå. Brettet den vel fire ganger eller noe Skal få moren min til å legge de opp snart. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Det er ikke galt i den forstand, men matching ser meget, meget sjeldent bra ut og om noen anbefaler deg å matche slips og PS kan du nesten banne på at personen ikke har peiling på hva han snakker om. Komplementer heller. Bruk fargesirkelen. Det med matching av slips og PS er ganske basic, sammen med f.eks. knepping av dress. Hvilken farge på PS vil du da si passer til mørkeblått slips og lyseblå skjorte? Brukte dette med et blått PS med hvite prikker. Samt grå dress, brune sko, belte. Did i do wrong? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Jeg hadde også grå dress, lys blå skjorte og mørkt blått slips. Gul PS på meg. Bilde i bildetråden. Bruk fargehjulet. Velger du to fra motsatt side så går det som regel greit. Endret 20. mai 2011 av dePt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jottnegen Jeg ville brukt jeans. Ellers synes jeg det er fint. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jottnegen: Enig med trice, ganske så fint, men den type bukses passer ikke. Prøv chinos. Og hva med å bytte knappene på jakken? Jeg synes det er for stor kontrast mellom jakkestoff og knapper. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg hadde også grå dress, lys blå skjorte og mørkt blått slips. Gul PS på meg. Bilde i bildetråden. Bruk fargehjulet. Velger du to fra motsatt side så går det som regel greit. Jeg synes ikke det var noe fint egentlig. Men hva vet vel jeg... Lenke til kommentar
dePt Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Det er din personlige mening, og da velger du selvfølgelig ikke de samme Prøv deg frem litt, og vær ikke redd for å poste bilder her. Det værste som skjer er at noen ikke liker det. Endret 20. mai 2011 av dePt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Det er ikke galt i den forstand, men matching ser meget, meget sjeldent bra ut og om noen anbefaler deg å matche slips og PS kan du nesten banne på at personen ikke har peiling på hva han snakker om. Komplementer heller. Bruk fargesirkelen. Det med matching av slips og PS er ganske basic, sammen med f.eks. knepping av dress. Hvilken farge på PS vil du da si passer til mørkeblått slips og lyseblå skjorte? Brukte dette med et blått PS med hvite prikker. Samt grå dress, brune sko, belte. Did i do wrong? Blir litt mye blått imo. Hvit lin er jo ofte en vinner. Lilla, grønt og gult hadde nok også funket. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Homme: Du glemte bilde. E: Nvm, nå var det der Endret 20. mai 2011 av AnewZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå