gjgjgjtytyty Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tozva: rent bortsett fra t-skjorten, var det fint lite der som satt særlig bra. Det ser ikke ut som om du sliter med flesk som tyter ut fra alle bauger og kanter, så hvorfor ikke kjøpe klær som passer? Beltespenneflashing er for øvrig griseharry, om du ikke fikk den memoen. Jonas!: likte shortsene, ikke noe annet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Enkelt og greit Espennt. @Tozva som du har hørt fra alle andre, flashing av beltespenne er harry og beltet så ikke så veldig ekte ut. @Jonas! pent, enkle og greie shorts. Hva betalte du for de? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) 149 kroner, trengte noen helt enkle shortser, så da ble det det billige alternativet Endret 30. april 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Så billig ja. Ser ut til at jeg må ta meg en tur til H&M snart. Er den å få kjøpt i marineblå? Endret 30. april 2009 av thrice Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 De hadde den ikke der jeg var i dag, i Bogstadveien, men den er på hjemmesiden deres, så de har den vel andre steder tipper jeg, der jeg var hadde de ganske dårlig utvalg... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er crew neck under v-hals blitt inn? Ser utrolig mange som går med det. Jeg foretrekker heller å kjøre uten noe under. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tror jeg må ha meg et par sånne shorts, de så jo faktisk ganske snertne ut. Dette var den ene blåfargen de hadde. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg synes det klør () uten noe, så jeg pleier å kjøre v-hals-tee under når det ikke blir skjorte. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Klør nei. Altså regner ikke med at de som har tatt bilde i dag bruker ull v-hals? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Alle mine v-hals-gensere er av merinoull, så de klør vilt når det ikke er noe mellom genseren og huden Det gjelder selvsagt ikke på armene og sånt, men på ryggen etc Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det blir lite v-hals om sommeren da eller? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Med mindre det kjøpes inn noen nye (Meget sannsynlig) så blir det ikke det nei Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Tror jeg må ha meg et par sånne shorts, de så jo faktisk ganske snertne ut. Dette var den ene blåfargen de hadde. Kunne tenkt meg en litt lysere :/ Blir kjøpt inn uansett tenker jeg. Endret 30. april 2009 av thrice Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg har 1 stk selv av den shortsen med fargen Kitt, i følge H&M. Så har jeg en hvit fra i fjor. Utrolige digge shortser med overraskende god passform. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg er litt usikker på om jeg likte de øverste skoene Jonas! Syns de så ut som, helt hvite converse, bare stygge liksom, var noe med hvor "hullene" til lissene var. Ikke så lett å forklare, men hovedpoenget mitt, jeg hadde, om jeg var deg, kjøpt hvite converse i stedet. Det er disse jeg mener: http://www.kicksonfire.com/wp-content/uplo...-colorway-1.jpg Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Du er glad i conversene dine har jeg lagt merke til, Hamar17 Endret 30. april 2009 av thrice Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg liker converse ja, men selvfølgelig, noen farger / mønstre burde vært forbeholdt gavepapir. Syns på en litt uforklarlig måte at converse er rørende. Det er noe med at de har vært populære så lenge og kan brukes til så mye i dagliglivet. How can anyone not like them, huh ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå