Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Det var to tanker som gikk gjennom hodet mitt da jeg skulle velge knapper, den ene var «perlemorsknapper er bra», og den andre var «kontrast er bad». Som dere kan se, var det sistnevnte tanke som fikk gjennomslag. Men som sagt: det er ei testskjorte. Den kan like gjerne strimles opp og brukes til whitespritkluter som brukes i sosiale sammenhenger for alt jeg bryr meg. ;) Satt på spissen selvsagt.

 

Vi får se hva jeg gjør med den. Jeg har ingen tro på at noen av de rundt meg vil ha noen mening om hverken knappefarge eller mansjettvidde, så sånn sett føler jeg meg trygg. Hovedformålet med skjorta var uansett å få utredet fornuftige mål, og det har jeg vitterligen klart. :) Hvis jeg skal tippe, blir skjorta hengende bakerst i skapet som en nødskjorte eller lignende.

 

Når alt det er sagt, så vil jeg også få nevne at skjorta føles mye bedre, kvalitetsmessig, enn noen annen skjorte jeg har eid. Og det lover bra for videre handel med ModernTailor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Ingen som har litt konstruktiv kritkk å komme med til meg, btw? Litt av grunnen til at jeg i det hele tatt poster her. (:

 

E:

Fkm, har du hår på beina?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...