henrikwl Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Det var to tanker som gikk gjennom hodet mitt da jeg skulle velge knapper, den ene var «perlemorsknapper er bra», og den andre var «kontrast er bad». Som dere kan se, var det sistnevnte tanke som fikk gjennomslag. Men som sagt: det er ei testskjorte. Den kan like gjerne strimles opp og brukes til whitespritkluter som brukes i sosiale sammenhenger for alt jeg bryr meg. Satt på spissen selvsagt. Vi får se hva jeg gjør med den. Jeg har ingen tro på at noen av de rundt meg vil ha noen mening om hverken knappefarge eller mansjettvidde, så sånn sett føler jeg meg trygg. Hovedformålet med skjorta var uansett å få utredet fornuftige mål, og det har jeg vitterligen klart. Hvis jeg skal tippe, blir skjorta hengende bakerst i skapet som en nødskjorte eller lignende. Når alt det er sagt, så vil jeg også få nevne at skjorta føles mye bedre, kvalitetsmessig, enn noen annen skjorte jeg har eid. Og det lover bra for videre handel med ModernTailor. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg har kjøpt 6 skjorter fra MT og er enda ikke 100% fornøyd med målene, men det handler mest om at man begynner å pirke ganske mye når man vet man har såpass stor kontroll over hele prosessen og alle detaljene. Og første skjorte er jo sjeldent perfekt. Men ett sted må man jo starte! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Henrikwl: Velg perleknapper i stedet for plastknapper neste gang du skal handle skjorte. Perleknapper uttrykker kvalitet. PerleMOR, ikke perle. Forskjellen er betydelig. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Kjempefint jonas. Men ser kaldt ut! brrrrrrrr under 10 grader her hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Kjempefint! Gif info regarding klærne du har på deg da! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Takk, gutter Skjorten er fra J. Lindeberg, shortsen fra RStyled, belte fra marked i Spania og sko fra Liverpool Shoes. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Pent Jonas. Ser ut til at dere har fine temperaturer! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Bor du ikke i Oslo, Jonas? Det var ca. 2 grader når jeg gikk ut døren i dag tidlig. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg gikk først ut av døren ved halv tolv-tiden, så da var det vel ca 18 grader, ble litt kjøligere utover på dagen. Måtte uansett la et barskt sår på kneet få litt luft Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Pent, men får frysninger av å se så lite klær Lenke til kommentar
Nash Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Var det seriøst 18 grader idag? Jeg var ute rundt 12 tiden med russebukse og hettegenser...jeg frøs Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 18 i følge mitt kroppstermometer Kan vel ha vært litt under det, la kanskje til litt godvilje... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg har spilt golf i shorts og t-trøye i dag, uten at det har vært spesielt kaldt. Det er vel bare jeg og Jonas. som er harde som stein Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Ingen som har litt konstruktiv kritkk å komme med til meg, btw? Litt av grunnen til at jeg i det hele tatt poster her. (: E: Fkm, har du hår på beina? Endret 2. mai 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Uh, ja, hvorfor lurer du på det? Kanskje derfor du ikke var kald når du var ute? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå