Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg foretrekker å være her oppe over alle andre.

 

+1

 

Det er egentlig mye av det samme her på skolen min, alt for mange folk med joggebukser, pysjbukser (:dontgetit:(Men det var litt mer før da)) og ikke minst: Strikker på buksebena... :no:

 

Hehe nå skal det sies at jeg egentlig ikke er en overlegen person, men fungerer utmerket med mennesker uansett hvordan de kler seg. Jeg synes derimot det er synd at mennesker ikke gjør en innsats for å se velstelte/velkledde ut når de er ute blant andre mennesker. Jeg mistenker at i mange tilfelller gjør de det fordi de ikke "tørr" å skille seg ut, men heller kjører den safe jeans, t-skjorte, hettegenser.

 

Hehe, skjønte det ;)

 

Synes vel det samme som deg angående det med å ikke bry seg om eget utseende, jeg kan jo bruke klassen min som eksempel (Går i litt merkelig klasse jeg da...): Samtlige bruker, som du sa, den safe stilen, og etter gymmen for eksempel er det absolutt ikke uvanlig at jeg står igjen sånn 10-15 minutter etter alle de andre og ikke er ferdig ennå:p

 

Men som sagt, klassen min er litt rar ;)

Endret av Jonas!
Lenke til kommentar

Plutselig ble det chat her!

 

thrice; leverer NN07 slimfit chinos også? Eller vet du/dere eventuellt om noen gode steder dette selges (helst ikke skikkelig opplagte steder, for de vet jeg nok om)? Jeg er ikke fan av f. eks. PRL eller Gant sine chinos: de sitter ikke skikkelig på meg.

Endret av hansjqrg1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...