Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Liker godt loafersene, Dexter.

Fin skjorte, chinos og loafers, Haawy. Syns dog jakken virker noe... kvapsete? Og du kunne nok med hell hatt et brunt belte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DexterMorgan:

Liker Herring Torino skoene veldig godt! Skal faktisk bestiller et par eller to selv, og da lurer jeg på om du bestilte en annen størrelse enn vanlig? Trenger jeg for eksempel å gå ned til 42 hvis jeg bruker 43?

Lenke til kommentar

Cricket: Mye pent, men som fkm er jeg litt usikker på fargen på strømpebuksen. Det er fint, men jeg synes det skurrer litt.

Ellers fin bruk av farger i antrekkene dine.

Haawy: Ikke så fan av jakken selv om passformen ser grei ut på det andre bildet med den.

Pene loafers og greie chinos. Jeg synes ikke det ser dumt ut med oppbrettede ermer på skjorter generelt sett. Bedre det enn å gå rundt med kort-ermede skjorter.

Dexter: Fortsatt flotte sko!

Milanjo: Skoene ser kurant ut og av t-skjortene synes jeg den første stripede ser grei ut. Liker shortsen og buksene forholdsvis godt.

Likte ikke beltet eller de andre armbåndene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Vel, skal sant være sagt så var de i overkant av hva jeg ville betale, men den svenske søtingen i kassa overbeviste meg ved å kalle det en investering. :hrm:

Jeg har brukt de én gang. Kanskje jeg kan få de byttet, hvis jeg bare tørker av skiten under? Har kassalapp og alt.

Lenke til kommentar

Vel, skal sant være sagt så var de i overkant av hva jeg ville betale, men den svenske søtingen i kassa overbeviste meg ved å kalle det en investering. :hrm:

Jeg kan ikke huske én gang det har kommet noe godt ut av å høre på butikkansatte. Nå synes jeg skoene så bra ut, men kan ikke si noe om kvaliteten.

Jeg likte alt unntatt beltet og t-skjorta som hadde en tiger eller hva det var på seg.

Lenke til kommentar

Henrikwl: Velg perleknapper i stedet for plastknapper neste gang du skal handle skjorte. Perleknapper uttrykker kvalitet.

Okei, unnskyld meg, men lol.

Eg er einig i at perleknappar ville sett betre ut på den skjorta (og oftast ser betre ut enn plastknappar), men det seier då ikkje noko om kvaliteten. Passform, utføring (til dømes på kragen) og stoffet i seg sjølv er mykje viktigare for inntrykket av skjorta. Kven som helst kan jo setje på perle(liknande)knappar, utan at det seier noko om korleis resten av skjorta er laga.

Lenke til kommentar

Har aldri bestilt skjorte med noe annet enn perlemorsknapper, og det tror jeg nok ikke jeg kommer til å gjøre. Det er verdt de ekstra $5 MT tar for det. Skjønner ikke at noen dropper den muligheten.

cricket: Menn kan sjeldent det ... men ser ikke helt poenget med posten din ettersom SLIguy er i sin fulle rett til å anbefale å velge perlemorsknapper uten å si noe om stoff og passform.

Endret av lokeland
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han sa "Perleknapper uttrykker kvalitet", noko eg synest er litt vel bastant å påstå. Og eg meinte det ikkje som at kven som helst av kundane (sjølv om det òg stemmer, i prinsippet) kan setje perlemorknappar (eller noko som liknar) på ei dårleg skjorte, men at produsentane ofte gjer det, sjølv om skjorta ikkje er dyr eller eksklusiv eller av bra kvalitet.

Lenke til kommentar

Henrikwl: Velg perleknapper i stedet for plastknapper neste gang du skal handle skjorte. Perleknapper uttrykker kvalitet.

Okei, unnskyld meg, men lol.

Eg er einig i at perleknappar ville sett betre ut på den skjorta (og oftast ser betre ut enn plastknappar), men det seier då ikkje noko om kvaliteten. Passform, utføring (til dømes på kragen) og stoffet i seg sjølv er mykje viktigare for inntrykket av skjorta. Kven som helst kan jo setje på perle(liknande)knappar, utan at det seier noko om korleis resten av skjorta er laga.

Nå var det kun knappene jeg uttalte meg om. Plastknapper ser aldri bra ut på en skjorte etter min mening.

Det å eksempelvis kjøpe en skjorte med kvalitetsstoff og velge plastknapper får skjorta til å virke dårligere enn den er.

Plastknapper tyder i hvert fall ikke på kvalitet. Det har det aldri gjort.

Endret av SLIguy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...