Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Liker godt loafersene, Dexter. Fin skjorte, chinos og loafers, Haawy. Syns dog jakken virker noe... kvapsete? Og du kunne nok med hell hatt et brunt belte. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 DexterMorgan: Liker Herring Torino skoene veldig godt! Skal faktisk bestiller et par eller to selv, og da lurer jeg på om du bestilte en annen størrelse enn vanlig? Trenger jeg for eksempel å gå ned til 42 hvis jeg bruker 43? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Selv gikk jeg ned en halv størrelse(Passer utmerket), men jeg har hørt om flere har som i hvert fall har gått ned en størrelse(Henrik C i hvert fall). Bruker du 43 er det nok ikke noe særlig stort problem å gå ned til 42. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg gikk også ned èn hel størrelse, funket fjell. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Oki, takk for svar! Da bestiller jeg i kveld tenker jeg Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Og jeg mente selvsagt si Christian B ikke Henrik C : p Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Cricket: Mye pent, men som fkm er jeg litt usikker på fargen på strømpebuksen. Det er fint, men jeg synes det skurrer litt. Ellers fin bruk av farger i antrekkene dine. Haawy: Ikke så fan av jakken selv om passformen ser grei ut på det andre bildet med den. Pene loafers og greie chinos. Jeg synes ikke det ser dumt ut med oppbrettede ermer på skjorter generelt sett. Bedre det enn å gå rundt med kort-ermede skjorter. Dexter: Fortsatt flotte sko! Milanjo: Skoene ser kurant ut og av t-skjortene synes jeg den første stripede ser grei ut. Liker shortsen og buksene forholdsvis godt. Likte ikke beltet eller de andre armbåndene. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Mye pent og sommerlig der, M! Men, jeg HATER Bianco, dårlig og dyrt. Hvorfor ikke spare litt til og kjøpe fra Herring? :-/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 What?! Sier du jeg har gjort et bomkjøp? Går de fort i stykker o.l.? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 De har generelt veldig dårlig skinn, er dårlig sammensatt, og stygge (sorry). Så ja, jeg ville sagt bomkjøp. På den positive siden, de er en av de mer pene skoene derfra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Vel, skal sant være sagt så var de i overkant av hva jeg ville betale, men den svenske søtingen i kassa overbeviste meg ved å kalle det en investering. Jeg har brukt de én gang. Kanskje jeg kan få de byttet, hvis jeg bare tørker av skiten under? Har kassalapp og alt. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ville prøvd i det minste, sko fra f.eks Herring har en mye høyere kvalitet og ser bedre ut. Prisdifferansen er ikke så mye heller. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Det finnes andre skobutikker enn Herring her i verden, bare sånn fyi... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Serr?! Jeg som har tatovert det på armen og greier. Ja, jeg vet det, men det var bare for å ha med et eksempel på billige sko med høyere kvalitet, FYI. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Vel, skal sant være sagt så var de i overkant av hva jeg ville betale, men den svenske søtingen i kassa overbeviste meg ved å kalle det en investering. Jeg kan ikke huske én gang det har kommet noe godt ut av å høre på butikkansatte. Nå synes jeg skoene så bra ut, men kan ikke si noe om kvaliteten. Jeg likte alt unntatt beltet og t-skjorta som hadde en tiger eller hva det var på seg. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Henrikwl: Velg perleknapper i stedet for plastknapper neste gang du skal handle skjorte. Perleknapper uttrykker kvalitet. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Henrikwl: Velg perleknapper i stedet for plastknapper neste gang du skal handle skjorte. Perleknapper uttrykker kvalitet. Okei, unnskyld meg, men lol. Eg er einig i at perleknappar ville sett betre ut på den skjorta (og oftast ser betre ut enn plastknappar), men det seier då ikkje noko om kvaliteten. Passform, utføring (til dømes på kragen) og stoffet i seg sjølv er mykje viktigare for inntrykket av skjorta. Kven som helst kan jo setje på perle(liknande)knappar, utan at det seier noko om korleis resten av skjorta er laga. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Har aldri bestilt skjorte med noe annet enn perlemorsknapper, og det tror jeg nok ikke jeg kommer til å gjøre. Det er verdt de ekstra $5 MT tar for det. Skjønner ikke at noen dropper den muligheten. cricket: Menn kan sjeldent det ... men ser ikke helt poenget med posten din ettersom SLIguy er i sin fulle rett til å anbefale å velge perlemorsknapper uten å si noe om stoff og passform. Endret 30. april 2011 av lokeland 2 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Han sa "Perleknapper uttrykker kvalitet", noko eg synest er litt vel bastant å påstå. Og eg meinte det ikkje som at kven som helst av kundane (sjølv om det òg stemmer, i prinsippet) kan setje perlemorknappar (eller noko som liknar) på ei dårleg skjorte, men at produsentane ofte gjer det, sjølv om skjorta ikkje er dyr eller eksklusiv eller av bra kvalitet. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Henrikwl: Velg perleknapper i stedet for plastknapper neste gang du skal handle skjorte. Perleknapper uttrykker kvalitet. Okei, unnskyld meg, men lol. Eg er einig i at perleknappar ville sett betre ut på den skjorta (og oftast ser betre ut enn plastknappar), men det seier då ikkje noko om kvaliteten. Passform, utføring (til dømes på kragen) og stoffet i seg sjølv er mykje viktigare for inntrykket av skjorta. Kven som helst kan jo setje på perle(liknande)knappar, utan at det seier noko om korleis resten av skjorta er laga. Nå var det kun knappene jeg uttalte meg om. Plastknapper ser aldri bra ut på en skjorte etter min mening. Det å eksempelvis kjøpe en skjorte med kvalitetsstoff og velge plastknapper får skjorta til å virke dårligere enn den er. Plastknapper tyder i hvert fall ikke på kvalitet. Det har det aldri gjort. Endret 30. april 2011 av SLIguy 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå