Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cricket: Ikke for å være mannsjåvenistisk på noen måter, men; Dat former!

jiqd2154kr.jpg

 

Og klærne var veldig pene! God bruk av farger! :thumbup:

 

 

Haawy: Likte det veldig godt! Petn vår- og sommerantrekk.

 

DexterMorgan: Like, like, like!! :dribble: Elsker mine Torino!

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Enough with the hair already! :p Jeg gadd ikke å klatte med det bare for å ta dette bildet her. Det var skjorten som var greia. ;)

 

Godt mulig jeg kan ta av noen cm på mansjettene også, ja. Vet ikke hvor vide det er «meningen» at de skal være i forhold til håndleddet, så jeg bare tok det målet som var på den andre skjorta uten å tenke over det. Hvor mye tror du jeg kan ta av da?

Lenke til kommentar

cricket: Helt rått. Passformen er knall og fargeleken er virkelig herlig. Liker å se jenter som tør å bruke knæsje farger.

Haawy: Liker det, men jakken så kanskje en halv størrelse for stor ut. Skjorten kun nok sittet bedre også. Hadde du byttet ut det sorte beltet med et brunt et hadde jeg likt det bedre.

henrikwl: Litt å ta av på skuldrene, mansjettene og armene. Ellers bra.

Lenke til kommentar

Haawy: synes det var verre med oppbrettet bukse enn oppbrettet skjorte.

 

Generelt: Hadde vært fint om flere kunne resize'e de største bildene. Det tar 20 sek, inkl å åpne programmet.

 

Edit: Litt store bilder er jo greit nok, men da burde bildekvaliteten være ok også.

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Cricket: Hadde vært penere hvis du hadde byttet den blå strømpebuksen med en naturlig farget.

 

 

 

Godt mulig jeg kan ta av noen cm på mansjettene også, ja. Vet ikke hvor vide det er «meningen» at de skal være i forhold til håndleddet, så jeg bare tok det målet som var på den andre skjorta uten å tenke over det. Hvor mye tror du jeg kan ta av da?

 

Mansjetter skal være så trange som mulig uten at det blir ubehagelig.

Lenke til kommentar

Eg må innrømme at eg sjølv angrar litt på at eg ikkje valde hudfarga, men det er berre fordi det blei vaaaarmt med mørkeblå :p

 

Er veldig glad i denne fargen på strømpebuksa, og synest den passar godt til resten av antrekket.

 

DexterMorgan: Eg likar ikkje det svarte på conversa. Ser jo berre rart ut. Men dei andre var fine.

Lenke til kommentar

 

Godt mulig jeg kan ta av noen cm på mansjettene også, ja. Vet ikke hvor vide det er «meningen» at de skal være i forhold til håndleddet, så jeg bare tok det målet som var på den andre skjorta uten å tenke over det. Hvor mye tror du jeg kan ta av da?

 

Mansjetter skal være så trange som mulig uten at det blir ubehagelig.

 

Mansjettene kan vel til en viss grad fikses selv, ved å flytte knappene litt? Vurderer nemlig å gjør det på min MT-skjorte før den skal brukes i konfirmasjon på søndag.

Lenke til kommentar

Ser bra ut til å være testskjorte henrikwl. Som sagt så er det så og si bare skulderne du burde fikse litt på.

 

Når det kommer til håret ditt så skjønner jeg at du ikke orker å fikse det bare for å ta et bilde, men jeg tror det er vel så viktig å vise seg på en presentabel måte til enhver tid når det er andre folk i bildet, uansett hvem det er og hvor det er. Da får andre et mye bedre helhetsinntrykk av deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...