Haawy Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Pent cricket! Liker fargene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Fint antrekk cricket! Edit: Haawy, likte antrekket ditt også veldig godt. Hvor mye måtte du ut med for jakken? Endret 29. april 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Cricket: Ikke for å være mannsjåvenistisk på noen måter, men; Dat former! Og klærne var veldig pene! God bruk av farger! Haawy: Likte det veldig godt! Petn vår- og sommerantrekk. DexterMorgan: Like, like, like!! Elsker mine Torino! Endret 29. april 2011 av Christian B Lenke til kommentar
geil Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Haawy: Likte fargene, men synes ikke jakken sitter bra på det første bildet. Ser dog bedre ut på det andre. Litt rar fasong på skoene, men alt i alt et fint vårlig antrekk. Cricket: Ser veldig bra ut Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Fint antrekk cricket! Edit: Haawy, likte antrekket ditt også veldig godt. Hvor mye måtte du ut med for jakken? 180 dollar kostet den. Dexter: Kjente jeg fikk veldig lyst på et nytt par loafers! Endret 29. april 2011 av Haawy Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 KongKake: Pene sko, gratulerer. Cricket: Liker det, fint antrekk. Haawy: Bra antrekk, men skoene er sub-par. De får litt rar form. Fungerer fint med oppbrettede armer også. Dexter: ikke fan av Conversene, liker ikke tåen, men loafersene ser bra ut! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 HenrikWL: SKjorten satt bra, som sagt kan du omtrent ta av mellom 1-2 cm på hver skulder. Du burde også vurdere å minske mansjetten også, de ser litt store ut. Og igjen, håret? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Enough with the hair already! Jeg gadd ikke å klatte med det bare for å ta dette bildet her. Det var skjorten som var greia. Godt mulig jeg kan ta av noen cm på mansjettene også, ja. Vet ikke hvor vide det er «meningen» at de skal være i forhold til håndleddet, så jeg bare tok det målet som var på den andre skjorta uten å tenke over det. Hvor mye tror du jeg kan ta av da? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 cricket: Helt rått. Passformen er knall og fargeleken er virkelig herlig. Liker å se jenter som tør å bruke knæsje farger. Haawy: Liker det, men jakken så kanskje en halv størrelse for stor ut. Skjorten kun nok sittet bedre også. Hadde du byttet ut det sorte beltet med et brunt et hadde jeg likt det bedre. henrikwl: Litt å ta av på skuldrene, mansjettene og armene. Ellers bra. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Dexter: pene sko, det er den brune modellen? Lenke til kommentar
DBM Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Haawy: synes det var verre med oppbrettet bukse enn oppbrettet skjorte. Generelt: Hadde vært fint om flere kunne resize'e de største bildene. Det tar 20 sek, inkl å åpne programmet. Edit: Litt store bilder er jo greit nok, men da burde bildekvaliteten være ok også. Endret 29. april 2011 av DBM Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Wow, det er kjekt å kome heim til så positive kommentarar. Takk! No skal eg av stad til fabrikken så eg får lagt opp ermane på jakka eit stykke, så då blir det i alle fall ei anna jakke i morgon. Vi får sjå om eg kjem på noko spennande då òg Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Cricket: Hadde vært penere hvis du hadde byttet den blå strømpebuksen med en naturlig farget. Godt mulig jeg kan ta av noen cm på mansjettene også, ja. Vet ikke hvor vide det er «meningen» at de skal være i forhold til håndleddet, så jeg bare tok det målet som var på den andre skjorta uten å tenke over det. Hvor mye tror du jeg kan ta av da? Mansjetter skal være så trange som mulig uten at det blir ubehagelig. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Agree to disagree, den blå strømpebuksen ser utrolig bra ut i forhold til både den røde jakken og de brune skoene. Jeg tror en mer naturlig farget strømpebukse ville blitt litt for kjedelig. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg liker aldri fargede strømpebukser, så det er vel kanskje jeg som er sær. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Haha, kan være, men skal være enig i at det er svært mange stygge orange, gule, røde, grønne osv. strømpebukser, men den fargen cricket hadde er så og si den eneste jeg synes er pen. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Eg må innrømme at eg sjølv angrar litt på at eg ikkje valde hudfarga, men det er berre fordi det blei vaaaarmt med mørkeblå Er veldig glad i denne fargen på strømpebuksa, og synest den passar godt til resten av antrekket. DexterMorgan: Eg likar ikkje det svarte på conversa. Ser jo berre rart ut. Men dei andre var fine. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Godt mulig jeg kan ta av noen cm på mansjettene også, ja. Vet ikke hvor vide det er «meningen» at de skal være i forhold til håndleddet, så jeg bare tok det målet som var på den andre skjorta uten å tenke over det. Hvor mye tror du jeg kan ta av da? Mansjetter skal være så trange som mulig uten at det blir ubehagelig. Mansjettene kan vel til en viss grad fikses selv, ved å flytte knappene litt? Vurderer nemlig å gjør det på min MT-skjorte før den skal brukes i konfirmasjon på søndag. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ser bra ut til å være testskjorte henrikwl. Som sagt så er det så og si bare skulderne du burde fikse litt på. Når det kommer til håret ditt så skjønner jeg at du ikke orker å fikse det bare for å ta et bilde, men jeg tror det er vel så viktig å vise seg på en presentabel måte til enhver tid når det er andre folk i bildet, uansett hvem det er og hvor det er. Da får andre et mye bedre helhetsinntrykk av deg. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Dexter: pene sko, det er den brune modellen? Stemmer på en prikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå