Vowels Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Mener å ha sett de selger noe lignende på H&M Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Mener å ha plukket opp her inne at Cubus også har det Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Liker skoene, KongKake Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ser greie ut de Kongekake. Ser ut som de har vært pent behandlet før. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Så veldig bra ut til å være brukt, veldig fine sko! Men jeg synes ikke sokkene gikk så godt med skoene.. Mulig det er jeg som er rar, det er jo helt vanlige svarte sokker... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Takk karer! Er ganske fornøyd med kjøpet, og det at de er fint brukt skulle bare mangle til den prisen. Eneste stedene man egentlig kan se tegn til at de er blitt brukt er under sålen, foran på sålen og noen småriper i læret. DexterMorgan: Tja, skulle jo helst hatt en annen farge på sokkene, men jeg gidder ikke akkurat å bytte sokker for å ta to bilder. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Winston Wolf: Vet hun hvilket fakultet hun skal studere ved? Hun vet det nok, verre med meg. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ser ut som en bra handel det der, KongKake Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ser veldig bra ut, KongKake! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Digger skoene KongKake! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Takk karer! Er ganske fornøyd med kjøpet, og det at de er fint brukt skulle bare mangle til den prisen. Eneste stedene man egentlig kan se tegn til at de er blitt brukt er under sålen, foran på sålen og noen småriper i læret. Hvor mye betalte du? De var fine. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 500,- for selve skoene og 150,- for frakten. Synes det er litt stiv pris for brukt, men jeg digger dem. Og igjen, takk folkens! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Mener å ha sett de selger noe lignende på H&M Mener å ha plukket opp her inne at Cubus også har det Jeg fikk plukket opp noen ankelsokker på Cubus, men de gikk da altså helt opp til anklene (duh ). Spurte dama bak kassen, men ho kikka på meg som om jeg hadde bedt henne utrede generell relativitet. Dette var på Madla Amfi da, mulig jeg har bedre lykke andre plasser. Befinner kanskje disse sokkene seg i dameavdelingene i disse butikkene? I så fall: takler de et par flytebrygger i størrelse 43-44? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Som jeg sa, jeg mener bare å huske at jeg har lest det her inne en plass Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Var vel fkm som hadde gått på ekspedisjon på Cubus og funnet der. Skal ned på Amfi Madla i dag, så skal prøve å utforske dameavdelingen litt og finne noen, for jeg er møkk lei av gnagsår nå. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Jeg så de på herreavdelingen hos H&M, den på Karl Johan (øverste etasje). Tror de kostet rundt 50kr for en pakke med to par, svarte eller hvite. Og ja, de var lavere enn vanlige ankelsokker. Endret 29. april 2011 av Vowels Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 De har herreversjonen på H&M, men siden eg bruker 42 måtte jeg ned på damesokkene. Awkward? Ja. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg må si at jeg liker veldig godt det jeg ser, cricket. tommel opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå