Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

DexterMorgan: Vel, merket heter Iceman. Men har desverre ikke peiling på hvor de er å oppdrive. Kjøpte dem i en butikk i København, som jeg gikk inn i på pur f. så husker ikke navnet på den. Takk forresten. Har i prinsippet aldri likt cargo bukser noe særlig selv, før nå.

Jørgen: Takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fkm og Hvorre: Takk! :)

Haawy: Tror du burde se nærmere på tassel loafers, for som fkm sier er di rimelig standard. Men jeg er dog enig ;)

KongKake: Enig der. :) Jeg har en tendens til å forelske meg litt ekstra når det kommer fra noe lite og lokalt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Misunner deg skoene, dePt. Ikke fordi jeg syns de var ekstraordinært pene, men mer på grunn av unikheten og historien bak.

e:

Forresten, de var ganske pene, jeg liker bare ikke 'dusken' oppå skoene.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Det var da et ganske standard par tassel loafers, så jeg ser ikke helt hvordan du kan si at du egentlig ikke liker tassel loafers.

Hehe, skjønner det ble litt feil. Skrev vel litt i stundens hete, men kan heller si at jeg begynner å like tassel loafers. Men så syntes jeg de hadde mye sjarm da, takket være en god post. :)

Lenke til kommentar

Henrik C:

Det var slik jeg forsvarte kjøpet ovenfor madammen ;)

Winston Wolf:

Butikken er ikke særlig vanskelig å finne fra Avenue Jean Médecin, som på mange måter er hovedgaten i sentrum. Her finner du blant annet trammen og Galeries Lafayette (som fører de fleste store klesmerker). Fra hovedgaten finner du fint frem til gatehjørnet hvor Virgin ligger. Så er det bare å følge denne gaten 2-3 kvartaler. Butikken vil da ligge på din venstre side. Adressen er "9 r Maréchal Joffre". Google maps er kanskje en bedre guide enn meg ;)

Prisnivået varierer noe. Du finner bla. Church's sko til svimlende summer, men også et mindre utvalg sebago til en langt hyggeligere pris. Butikkens eget merke er fornuftig priset. Mine kom på 190€, og fikk da med et par innleggsåler i skinn.

Off Topic: Hva studerer kjæresten din? :)

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Winston Wolf:

Vet hun hvilket fakultet hun skal studere ved?

Henrikwl:

Aner ikke hva de heter på norsk, men på den ene forpakningen står det protège-bas. Er ikke stabil nok i fransk til å forsøke meg på en oversettelse der. Du finner typen bla. her: http://www.moccsocks.com/

De beige fant jeg på Monoprix (en dagligvare butikk). De er i 65% bomull og skal være noe mer solide enn vanlige nylonsstrømper. Hvorvidt det stemmer gjennstår å se.

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...