Jørgen Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Fint, Mantoius, men likte ikke ToS-jeansene. Er det forresten tennissokker du har på deg? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Fint, Mantoius, men likte ikke ToS-jeansene. Er det forresten tennissokker du har på deg? Enig med Jørgen, jeansene er forsåvidt fine de, men syns ikke de passet inn i antrekket. Ville heller hatt på meg chinos feks. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Fint, Mantoius, men likte ikke ToS-jeansene. Er det forresten tennissokker du har på deg? Takk takk. Nei det er nok kvite ankelsokker og jeg tok på meg navy blue seilersko for anledningen Lenke til kommentar
Sprezzatura Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Sprezzatura: Kudos! Skulle gjerne sett litt mindre av PSen, men ellers veldig pent antrekk. Eneste er beltespennen, jeg ville nok valgt en mindre spenne som ikke er så dominerende som en stor "kloss". Andre antrekket er det ikke noe å utsette på, beltet gjør seg bedre her. Hva slags klokke er det forresten? (Og hvorfor har du den på høyre hånd på ett bilde og venstre på andre?) Er en Seiko SNZF17, og selvsagt er klokken på venste hånd hele tiden, ufint med speil Og forøvrig er jeg enig mtp beltet, men har ikke klart og finne et bedre alternativ til de skoene hitil. Så hvis noen kan anbefale et fornuftig sted å se etter belter, henholdsvis i Bergen og Oslo, så hadde jeg vært takknemlig. Endret 22. april 2011 av Sprezzatura Lenke til kommentar
DBM Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg likte jeansene, bedre enn jeg ville likt beige chinos til det antrekket også. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Likte ikke helt jeansen i den sammenhengen. Skjorten din er også alt for stor i halsen (etter bildet å dømme), og du kunne godt ha slengt på en DFIH-knute på slipset og strammet til. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Mantonius: Ikke et sjakktrekk å velge de buksene fremfor beige chinos spør du meg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 @Mantoius: Ikke bruk hvite sokker, og legg snusen/vaselinen i innerlommen på jakken. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Finnes det menn som går rundt med vaselin i lomma? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg pleier å ha det med på skitur Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg har det konstant i lomma på feltuniformen... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Det blir noe annet, passer forsåvidt best i GRUen siden den blir enklere å komme til da. Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Mantouis: Liker tanken bak antrekket, men likte ikke slipset, minner meg for mye om de konfirmantslipsene med norgesfargene inni. En annen knute ville også vært bedre, samt strammet den helt opp. Er heller ikke så veldig fan av lyse jeans. Og hvite sokker er fyfy. Hvertfall i seilersko. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Lipsknuten burde vert bedre Mantoinus, dessuten er lyse jeans med hull i utelukkende for fotballspillere. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hvorfor er hvite sokker fyfy spesielt i seilersko? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Henrik C: Det ene er tatt i speilet, følgelig er klokken på høyre i begge tilfeller. Er en Seiko SNZF17, og selvsagt er klokken på venste hånd hele tiden, ufint med speil Fucking mirrors, how do they work? Burde kanskje ha klart å tenke meg om. 1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hvorfor er hvite sokker fyfy spesielt i seilersko? Sokker generelt i seilere og loafers er lite pent. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ankelsokker går vel greit? De synes jo ikke uansett. Selv hater jeg å gå i sko uten sokker, gjør hele greiene veldig klamt og ekkelt.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ankelsokker synes. Men det som er hakket lavere synes ikke (aner ikke hva det heter). Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ankelsokker synes. Men det som er hakket lavere synes ikke (aner ikke hva det heter). I seilere stemmer dette, men ikke om du f.eks har div. loafers (kommer dog ann på loaferen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå