AnewZ Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg har ikke noe behov for å gå på BI, men har de en linje som ingen andre skoler har så kunne det kanskje skjedd. Ser ikke helt poenget med å betale masse for å gå på ØK/AD på BI når det koster 750,- i semesteret på HiO feks. Enig. Derfor jeg ikke har søkt Øk/Ad, men finans Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg vet, antrekket var ikke veldig spennende - men ferie krever ikke så altfor mye mer Noburu: verdens mest on-topic spørsmål: hvordan får du til den funky effekten på bildene dine? Effekten er PS sitt crystalize-filter, så maskerer jeg bare bort det som skal være av det oprinnelige bildet: med tegnebrett så tar det kortere tid enn uten Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Nemaid: Likte ikke helt passformen på cardiganen. Men mulig det er fordi skjorta ikke er tucka inn ordentlig, eller at strikken er for stram/du har ikke dratt den ordentlig ned. Utover det likte jeg det. Kræsjer absolutt ikke med dobbelmonks til lyse bukser! Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Takk SML, cardiganen sitter egentlig ganske godt, men ser at jeg glemte å dra den skikkelig ned Dermed ser den nok litt pløsete ut rundt magen... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 geil: Solid over hele linjen, liker det godt! Noburu: ikke superfan av opprullet bukser og Converse, få på noen chinos og lave Converse og jeg er helt med! Liker jakken da. Sprezzatura: Kudos! Skulle gjerne sett litt mindre av PSen, men ellers veldig pent antrekk. Eneste er beltespennen, jeg ville nok valgt en mindre spenne som ikke er så dominerende som en stor "kloss". Andre antrekket er det ikke noe å utsette på, beltet gjør seg bedre her. Hva slags klokke er det forresten? (Og hvorfor har du den på høyre hånd på ett bilde og venstre på andre?) Nemaid: Digger skoene, og så lenge du ikke har noe oppbrett går det fint i mine øyne. Ville dog funnet en noe slimmere chinos som ikke får så mye krøll på seg, og vurdert en cardigan som går litt lengre ned - ser ut som du har veldig lange bein, og det blir litt rare proporsjoner. Lenke til kommentar
geil Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Sprezzatura: Veldig bra! Henrik C: Det ene er tatt i speilet, følgelig er klokken på høyre i begge tilfeller. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Sprezzatura & Nemaid fine antrekk! Ellers oppsummerte Henrik C det fint. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Sprezzatura: Fint Nemaid: Fint. Skoene er herlige. Dorian: Fæl skjorte (J&J?) og personlig ingen fan av hvite bukser. 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ikke fan av skjorten, Dorian.. niko: Fine fargekombinasjoner, men ser ut som genseren ikke har helt optimal passform? Den ser litt vid ut.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Dorian: I likhet med de to over her liker jeg ikke skjorten. En enkel, ensfarget skjorte hadde gjort seg veldig mye bedre. niko: Trist passform på genseren, men fin skjorte og klokke. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Her finner jeg den ene skjorten på J&J som ser noenlunde respektabel ut, så liker dere den ikke. Sukk. Jaja. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg liker det jeg ser av skjorten. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Prøvde meg på en frekkis, når sant skal sies. Skjorta er for lang i ermene og jeg har ikke penger til å legge den opp. Derfor: Genser over. Har ingen crewnecks, så prøvde meg med en gammel langermet tsjorte fra Carlings. Ikke helt etter klassiske regler, men til tross for den drøye passformen syns jeg det gikk fint til søndagstur å være Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Her finner jeg den ene skjorten på J&J som ser noenlunde respektabel ut, så liker dere den ikke. Sukk. Jaja. Da kan vi jo konkludere med at alle skjortene fra J&J er grelle? 1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Dorian Gray: Liker det! vel, ikke skjorta da. Skulle egentlig fått hvite bukser i posten idag jeg og, men de kom på døra kl 4, den ene timen jeg ikke var hjemme niko.: Liker skjorta og klokka, t-skjorta/genseren over er en annen sak Endret 20. april 2011 av SML Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Liker skjorten og klokken godt, niko. Genseren/langarmete t-skjorten var litt vid i bunn. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jottneglen, når sant skal sies er du den eneste jeg har sett som virkelig har kledd cargos. Nå skal det nevnes at jeg har sett ett par bilder av det, og ikke likt det, og derfor alt oppsøkt det igjen, men jeg må si at jeg likte cargos på deg. Hvor er disse å oppdrive? Lenke til kommentar
August. Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) DexterMorgan: Vel, merket heter Iceman. Men har desverre ikke peiling på hvor de er å oppdrive. Kjøpte dem i en butikk i København, som jeg gikk inn i på pur f. så husker ikke navnet på den. Takk forresten. Har i prinsippet aldri likt cargo bukser noe særlig selv, før nå. Jørgen: Takker Endret 20. april 2011 av Jottnegen Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 niko: Synes det var spenstig. Selvsagt ikke et særlig tradisjonelt antrekk, og passformen er egentlig horribel, men jeg synes det var en interessant vri. Jottnegen: fint kombinert, likte cargobuksen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå