hvorre Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hvorre: Fint Forresten, hvordan er armyen? kan hende du har truffet søsteren min, hun er på samme sted Takker! Neh, forsvaret er egentlig helt ok nå som vinteren er på retur, alt blir liksom litt lettere Jaha? Vet du hvilken avdeling hun er i? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Likte det, Jules. Men vil gjerne se fit-pics. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Fint, men jeg liker ikke beltet. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Noburu: Ser bra ut som vanlig. Likte beltet veldig godt. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Takk for positiv feedback! Jeg tror beltet er litt elsk/hat.. Jeg hadde ikke likt det om skinnet ikke var semsket, men i semsket så ser det utrolig bra ut imo Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Liker det, Geil! Skulle hatt et par hvite jeans selv.. får se om jeg finner noen i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Liker de to siste der veldig godt! Eneste er at jeg er mer fan av å ha skjorten hengende utenfor buksa, men det henger garrantert sammen med alderen min.. Lenke til kommentar
geil Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Noburu: Takk, bra antrekk selv Liker bildene av beltene veldig godt. Hvorre: Tilbøyelig til å være enig med deg, men jeg synes den blir såvidt for lang utenfor. Jules: Ser bra ut, kunne tenke meg fitpic. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Liker det geil! btw søkte meg inn på finansstudiet. Skal jeg regne med at alle kler seg slikt? Lenke til kommentar
geil Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Nja, ikke helt Men velkommen skal du være på finans. Spennende studie etter du er kvitt marketsføring og ORG. I alle tilfeller hyggelig at du likte antrekket. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Vi har samme skjorte, Geil. Hadde den på meg i dag jeg også. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Mye fint som har blitt postet her i det siste, jeg burde kanskje sjekke innom litt oftere. Digger skoene fkm, er det Loake Temple? Geil, har samme loafers bare i beige, fine de, mine er inne til reparasjon bare. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Liker det geil! btw søkte meg inn på finansstudiet. Skal jeg regne med at alle kler seg slikt? Da skal man ikke se helt bort fra at vi møtes der. Om jeg starter med studier neste år da, vel og merke. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Virker som om alle på MoV går eller skal gå på BI uansett ser fram til å begynne. Har hørt mye bra fra skolen nå. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg går ikke der, og ikke søren om jeg skal begynne der heller. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 geil: Noburu: verdens mest on-topic spørsmål: hvordan får du til den funky effekten på bildene dine? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Virker som om alle på MoV går eller skal gå på BI uansett ser fram til å begynne. Har hørt mye bra fra skolen nå. Hehe, ja - er vel en del som går der. Nå har jeg søkt en del rundt, men akkurat Finans linjen til BI virker liksom noe mer interessant enn div. Øk&Ad. Jeg går ikke der, og ikke søren om jeg skal begynne der heller. Ok. Noen helt spesiell grunn til det? Noburu: Ser liknende hver eneste dag, ikke akkurat noe å rope hurra for. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Virker som om alle på MoV går eller skal gå på BI uansett ser fram til å begynne. Har hørt mye bra fra skolen nå. Ja, det kan nesten virke slik. Selv skulle jeg egentlig gå der, men endte på ingeniørstudier heller. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Jeg har ikke noe behov for å gå på BI, men har de en linje som ingen andre skoler har så kunne det kanskje skjedd. Ser ikke helt poenget med å betale masse for å gå på ØK/AD på BI når det koster 750,- i semesteret på HiO feks. Noburu: helt greit antrekk, noe kjedelig kanskje? Endret 19. april 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå