Xtra Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Gambia er ikke Afrika? hehehe. Huh? Ellers... Coa: Pent antrekk! Fkm: Ikke helt min stil, men pene sko. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Gambia er ikke Afrika? hehehe. Huh? Han sa at noen av dem var fra Gambia, og noen fra Afrika. Mchansern påpekte at Gambia er i Afrika: simple as that. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Coa: Elsker det! fkm: Spesielle, men fete sko! Lenke til kommentar
SML Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Coa: Fint, men litt kjedelig. Ville nok hatt en stripete lyseblå skjorte eller noe lignende. fkm: er ikke så spesielt fan av tassels, men du klarer vel å rocke dem regner jeg med. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Fkm: Nydelige sko! Men hvordan er de å gå i uten sokker? Jeg har bare ved en annledning testet å gå barbeint i skinnsko, og det resulterte i fryktelige gnagsår etterhvert som jeg ble litt fuktig. Hva er din erfaring? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Fkm: Nydelige sko! Men hvordan er de å gå i uten sokker? Jeg har bare ved en annledning testet å gå barbeint i skinnsko, og det resulterte i fryktelige gnagsår etterhvert som jeg ble litt fuktig. Hva er din erfaring? Takk. Det fungerer greit, men som du sier kan det bli ganske fuktig, og kan resultere i gnagsår om ikke skoene sitter ordentlig. Om jeg skal gå sånn lenge bruker jeg ankelsokker i sånn stoff som damestrømpebukser lages i. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Hener jeg går barbeint i skinnsko, det blir føler at det "klistrer" seg litt på innsiden, men det kan man tåle for å slippe sokkene. Eneste nagative som jeg fant ut den harde måten i dag er at det er en idè med sokker når man tilfeldigvis skal besøke noen Heldigvis var det bare en kamerat som fant frem noen megatøffe sennepsgule sokker til meg Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Hvor får man tak i slike ankelsokker til menn, egentlig? Jeg har lett, men finner ikke. Jeg takler ikke å gå barbeint i skinnsko, så jeg må ha sokker, men det ser jo unektelig teit ut å ha sokker til midt oppå leggen når man går i shorts. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Coa: Ser veldig bra ut, men kanskje litt kjedelig? Ville nok valgt en annen skjorte selv. Enig i det selv, men det var bestefar som fylte år, så jeg regnet med det kom noen i dress. Da valgte jeg en hvit skjorte så de ikke ble for casual. fkm: Liker de! Noburu: Jeg har den samme parfymen selv. Godt kjøp. Hvorre: Det så deilig ut. Gleder meg til det blir varmere, da skal jeg kjøre det samme selv. Hvor får man tak i slike ankelsokker til menn, egentlig? Jeg har lett, men finner ikke. Jeg takler ikke å gå barbeint i skinnsko, så jeg må ha sokker, men det ser jo unektelig teit ut å ha sokker til midt oppå leggen når man går i shorts. H&M? Det finnes jo nærmest overalt. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Litt usikker på det med ankelsokkene. Jeg kjøpte noen fra Cubus, je gtror i hvert fall det var der jeg kjøpte de, og de passet veldig dårlig med båtsko. De er akkurat som vanlige sokker, bortsett fra at de er lavere, man kan jo fremdeles se vristen. Jeg tror M&S har noen som funker med loafers og båtsko. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg kjøpte noen i USA som var enda lavere enn vanlige ankelsokker, slik at man ikke ser kanten. De sluttet på en måte 2/3 opp på vristen. Husker ikke merke. Lenke til kommentar
Jules Winnfield Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Slike sokker er geniale for båtsko: Vet i alle fall at kjæresten min og broren min kjøper sine fra MS&Co: moccsocks.com. Fin kvalitet og forholdsvis billig. 1 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Slike var det jeg kjøpte ja. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 De mest usynlige sokkene er ankelsokker i sånn stoff som damestrømpebukser lages i. Man får kjøpt det på Cubus om jeg ikke husker helt feil... Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jules: Stod ikke i stil til brukernavn eller bilde, men jeg synes det ser pent ut Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jules Winnfield: Jeg likte skoene og kjolen veldig godt, men jeg er litt usikker på jakka. Vanskelig å bedømme bare ved å se den. Overraskende at du var jente. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 fkm: Dristige og stilige sko, barsk afrika-maske. Jules: Jeg likte det. Lenke til kommentar
SML Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hvorre: Fint Forresten, hvordan er armyen? kan hende du har truffet søsteren min, hun er på samme sted Jules: Synes alt var fint! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg liker skoene, kanskje også jakken. Jeg har litt problemer med å se for meg hvordan det ser ut IRL, hadde vært fint med fit-pics. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå