Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med heller å gi de pengene som hadde gått til skoene direkte til fattige barn. Trur dem prioriterer mat foran designer sko der nede :p

Jeg liker å se på det som å kjøpe fairtrade. Ingen reel effekt, men du kan fremdeles se ned på alle andre i køen på Rimi.

Lenke til kommentar
Det logiske er vel at samme bukser bare med forskjellig farge har samme størrelse. Jeg sikter forsåvidt på den røde for å sprite opp litt til sommeren, men det blir nok en stund til med den nåværende økonomien.

Hehe, ser jo den. Men om jeg hadde klart å presst meg inn i en str. mindre. De røde er fete, men er litt kjipt å gå på gata å se x andre med den samme buksen. Selger jo som varmt hvetebrød i butikkene.

Ang. den lyseblå buksen så liker jeg den, det samme går for skoene. Er litt spesielle, og passer til chinos.

Lenke til kommentar

For all del, er bare jeg som har fått et litt forvridd syn på gutter og mote nå i den siste tiden med alt for mye lesning på nett ;) Har ikke sett mer en 2-3 andre enn meg selv med chinos på skulen. Går helst i joggebukser, j&j jeans og wesc hettegensere.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Forvrengt syn?

På min skole går omtrent 9/10 av guttene med joggebukser hverdagslig.

Trist. Jeg fatter ikke hvorfor folk ikke gjør en innsats når de går ut av huset og skal være blant andre folk. Kan ikke forstå at slask=kult, uansett om man går på VGS(?).

Lenke til kommentar

Trist. Jeg fatter ikke hvorfor folk ikke gjør en innsats når de går ut av huset og skal være blant andre folk. Kan ikke forstå at slask=kult, uansett om man går på VGS(?).

Enig. Får håpe det kommer seg med årene, begynner å bli lei av å være den eneste som går med jeans, hehe.

Lenke til kommentar
Forvrengt syn?

Det triste er folk som er nedsettende vedrørende andres klesstil - de som forsøker å projisere et syn på seg selv om opphøyd og overordnet andre. Du er ikke bedre enn andre. Grip fast i en kampestein, kanskje du kommer deg ned på bakken igjen.

Lenke til kommentar
Jeg foretrekker å være her oppe over alle andre.

+1

Det er egentlig mye av det samme her på skolen min, alt for mange folk med joggebukser, pysjbukser (:dontgetit:(Men det var litt mer før da)) og ikke minst: Strikker på buksebena... :no:

Hehe nå skal det sies at jeg egentlig ikke er en overlegen person, men fungerer utmerket med mennesker uansett hvordan de kler seg. Jeg synes derimot det er synd at mennesker ikke gjør en innsats for å se velstelte/velkledde ut når de er ute blant andre mennesker. Jeg mistenker at i mange tilfelller gjør de det fordi de ikke "tørr" å skille seg ut, men heller kjører den safe jeans, t-skjorte, hettegenser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...