Henrik C Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Liker ikke skoene, men ellers ser det bra ut cricket. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg likte ikke skjørtet så god, men resten så bra ut. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg liker ikke skjørtet, og jeg er litt usikker på skjorten. Jakken ser fin ut, men jeg er ikke særlig fan av skoene. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Takk for tilbakemeldingane Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg vil gjerne kommentere at bilder tatt utendørs nesten alltid ser bedre ut. Hvem trenger studio når man bare går utendørs og lar solen og skyene lyse opp hele antrekket perfekt? Fortsett sånn, peeps. Både Jonas i sin superfly rosa bukse og crickets herlige trench ser 10x bedre i dagslys enn på gutte/jenterommet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg vil gjerne kommentere at bilder tatt utendørs nesten alltid ser bedre ut. Hvem trenger studio når man bare går utendørs og lar solen og skyene lyse opp hele antrekket perfekt? Fortsett sånn, peeps. Både Jonas i sin superfly rosa bukse og crickets herlige trench ser 10x bedre i dagslys enn på gutte/jenterommet. This. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Heilt sant! Meeen: her har det knapt vore vår fire timar i år, og det var i dag. Er ikkje lett å få til fine bilete i regnet heller. Men uansett, eit godt tips er å stille seg i lyset frå verandadøra, for dei som har slikt. Dei fleste har heller dårleg lys i yttergangen/entreen, men likevel ser det ut til å vere ein populær stad for bildetaking. Sjølvutløysaren er også betre enn refleksjonen frå ein flekkete spegel. Ein treng ikkje stativ, berre noko som er passeleg høgt (stolar, bord osb). Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ser helt kongkake ut Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Liker jakka Kongkake, hvor var den fra? Og pris? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Merket er Suit, modellen er Samson. Finnes i blått i tilegg til den grønnfargen jeg har. På Junkyard.no koster den rundt 1000,-, og har sett den i butikk til 1300,-. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Fin jakke, KongKake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Liker det meste av jakken, men personlig hadde jeg foretrukket om snørene nederst ikke var der eller var så lange. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Liker jakka, Kongkake! Har faktisk den samme, bare i blå Jeg kjøpte den på Bogart til 1300,-. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Coa, som en Afrika-mann ble jeg svært distrahert av maskene i bakgrunnen. Hvor er de fra? Antrekket så bra ut forresten, men som sagt; jeg ble svært distrahert. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg vet at et par ble kjøpt i Gambia, mulig et par andre er kjøpt i Afrika, men jeg vet ikke hvor. En er vel kjøpt i Oslo, en i Barchelona og så er det vel noen gaver. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Gambia er ikke Afrika? hehehe. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Massai-masker (?) er bare vakkert! Har en hengende på rommet selv. Bra antrekk også. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Coa: Ser veldig bra ut, men kanskje litt kjedelig? Ville nok valgt en annen skjorte selv. fkm: Fine sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå