fiskebollebiff Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Creds til jonas for å i det heletatt tørre å våge seg utenfor huset med en så horribel bukse. Resten ser bra ut. Nå har du skrevet det med buksa tre ganger. U jelly? Tror han fisker etter pluss-poeng. Jadde jeg vert ute etter plusspoeng burde jeg nok kansje endret min holdning til den buksa;) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 "swag" høres rart nok ut i utgangspunktet om man ikke skulle skrive det baklengs også. Men for å være litt saklig. Rose bukse, ikke helt min greie. Men det funket og hvis det er så varmt sør på. Så misunner jeg dere. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Creds til jonas for å i det heletatt tørre å våge seg utenfor huset med en så horribel bukse. Resten ser bra ut. Jeg tror de fleste skjønte hva du mente om buksen første gang du sa det. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jadde jeg vert ute etter plusspoeng burde jeg nok kansje endret min holdning til den buksa;) Du er kul! On-topic: Liker buksen! Frister å få på seg loafers og droppe sokkene nå, har vært helt sykt deilig vær i det siste. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Sexy Jonas! Tror jaggu jeg skal finne fram litt sommerklær jeg og. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg lurer på om jeg skal skaffe meg et par rosa bukser jeg også. Hvite og navy kommer nok først, men trenger et par nye. Hvor kjøpte du de? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Filippa K fra enten i fjor eller forfjor, tror jeg. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Haha, fiskebollebiff <3 Kjøpte dem på S&S, Filippa K. Hvordan er passformen på skjortene? Den suger. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Haha, fiskebollebiff <3 Kjøpte dem på S&S, Filippa K. Hvordan er passformen på skjortene? Den suger. akshly? Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Fantastisk bukse, Jonas! Lenke til kommentar
DBM Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Creds til jonas for å i det heletatt tørre å våge seg utenfor huset med en så horribel bukse. Resten ser bra ut. De slitte tøflene var omtrent like ille (Jeg vet at det ikke er tøfler) 1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jude Quinn: fine sko Jonas.: kule bukser, haters gonna hate Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jude Quinn: Digger skoene. Jonas.: Fint antrekk, hadde min første dag med opprullede chinos og loafers uten sokker i dag jeg også Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Diggar stilen din, Cricket! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Takk, Alliha! Må forresten takke alle som kom med tilbakemelding på førre posten min. Eg har bestemt meg for å late buksa vere bukse i første omgong, og berre leggje den opp så den er passeleg lang i beina. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Cricket: Meget pent! Og vi knyter boots helt likt. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Lookin' good, Cricket! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Cricket: Meget pent! Og vi knyter boots helt likt. Haha, det må jo berre bli sånn når lissene helst skal vere lange nok til bruk med tjukkesokkar og litt casual med buksa nedi:) Flott cricket:) Lookin' good, Cricket! Takktakk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå