AnewZ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Mantonious: Nei fra meg, liker rett og slett ikke mobiltaske. Instant hipstahvibes med store (falske) wayfarers, superskinny bukser og en litt oversized skjorte. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg synes faktisk mobilsaken ser fin ut sammen med det andre du har på deg. God fargekombinasjon. Vet ikke helt om jeg liker skjorten, men jeg synes stoffet, eller fargen/teksturen er fin. Jakken ser ut til å være for kort. Den er i hvert fall for kort på ermene. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Mantonious: Nei fra meg, liker rett og slett ikke mobiltaske. Instant hipstahvibes med store (falske) wayfarers, superskinny bukser og en litt oversized skjorte. Og profilbilde på Facebook tatt med Hipstamatic! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Åh herreminmaskaraerødelagt jeg takler ikke folk som redigerer bildene sine om til analoge hipstah bildah.. takler det omtrent i samme grad som jeg takler RU, SU og den nye boligskatteordningsaken. kill it with fire. 1 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Pene sko cricket Takker. Jeg tror ikke jeg klarer å like mobilveske helt. Kanskje en tilvenningssak, men foreløpig ikke... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det er to typer mennesker som bruker mobiltasker. Tyske turister og hipstere. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Åh herreminmaskaraerødelagt jeg takler ikke folk som redigerer bildene sine om til analoge hipstah bildah.. Kan jeg av nysgjerrighet spørre akkurat hvorfor? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Likte skoene, Jørgen. Ser bra ut AnewZ og Coa, men vil si sistnevntes jakke er litt for kort. Flotte sko cricket, ingenting å utsette der! Likte skjorten Mantoius, ikke mobiltasken. Men er enig med deg i at dette er en smakssak, hva folk forbinder med det kan man dessverre ikke gjøre noe med. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Klar over at dette først og fremst er en kommentartråd på bildene som er lastet opp. Men jeg søket tips til klær Tenker da på klar for å bruke når jeg tar meg en tur på byen i helga. Pleier normalt å gå med dongeribukse (fra jack&jones) og t-skjorte . Ja, jeg vet det er forferdelig! Har ingen peiling på mote Jeg kan finne på å stikke ut sånn her (eneste bilde jeg har i farta): Har hendt at jeg har tatt på hvit skjorte i stede for t-skjorte Å gå med dress er uaktuelt. Det bruker jeg i bryllupet til tante Bjørg x) Er heller ikke interessert i å bruke masse tusen på klær. Forslag? Jeg er 20 år, ca 185cm høy og veier vell rundt 90-95kg (om det skulle ha noe betydning) Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Du kan lese gjennom Milanjo sin tråd som ligger her en plass. Finnes også flere andre som har laget lignende tråder om endring av stil, og du kan jo evt. starte en egen selv etter å ha lest gjennom de andre. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Takker. Skal se etter disse trådene senere :)Noen konkrete forslag som passer til ei standard Jack and Jones bukse når jeg skal ut på byen? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ta det i kafèen eller gjør litt research på forumet her. Milanjos tråd er et godt sted å starte. Hvit skjorte er bedre enn t-skjorte. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Sebago blir aldri feil! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Oh you guys. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Pleier normalt å gå med dongeribukse (fra jack&jones) og t-skjorte . Ja, jeg vet det er forferdelig! Har ingen peiling på mote Hvorfor trenger jeans og tee`s å være forferdelig? Handler vel mer om hvordan man bærer disse plaggene og hvordan plaggene sitter på kroppen. Ville ikke videre reagert om noen dro i jeans og en fet tee på byen egentlig. Prøv å bytt ut tee`n med en skjorte (eventuelt med singlet eller v-hals tee under dersom du føler deg naken med kun skjorte, men her liker jeg singleten og tee`n trang og tettsittende under skjorta) Du kan også prøve ut ulike chinos i stedefor de tradisjonelle jeansene som du bruker. Beige chinos går veldig godt med forskjellige farger Prøv deg litt fram og dra til en forettning som har litt peiling. De hjelper deg helt sikkert til å finne frem noen antrekk som går godt i lag dersom du bare sier litt hva du er ute etter. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Milanjo: Slettes ikke ille til prisen. Så ut som at den satt ganske greit også. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Takker, den har litt å gå på rundt magen, men jevnt over er jeg fornøyd. Trengte dog en vask og en runde på strykebrettet. Den "gammel-lukta" setter seg godt i alt skjorta kommer i kontakt med! Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Nemaid: Ser absolutt greit ut, men personlig ville jeg nok valgt en annen farge på cardiganen. Slipsknuten syns jeg ikke var så ille, trenger bare noen små justeringer. Ellers likte jeg både slipset og skjorten veldig godt. Milanjo: Ser ut som du har gjort et bra kjøp. Fretex kan være en gullgruve bare man tar seg tid til å lete litt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Gratulerer med ett kupp Milanjo. Åh herreminmaskaraerødelagt jeg takler ikke folk som redigerer bildene sine om til analoge hipstah bildah.. takler det omtrent i samme grad som jeg takler RU, SU og den nye boligskatteordningsaken. kill it with fire. Må si meg enig med Jostein her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Liker, Sensiw. Hvor kjøpte du den? Og hvilket merke er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå