endtrax Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) SML: Fine sko! Endret 27. mars 2011 av endtrax Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 ^2, hater FS-tråden på SF, etter å ha kjøpt en god del klær i år, så har jeg sagt at jeg ikke får lov til å gå inn der før etter feriepengene er på konto. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Liker det jeg ser, Mantoius. Regner med du ikke skal kombinere noe av dette? Blir vel fort litt monotont? Skjorten med genseren går veldig bra i lag og det passer meg ypperlig for noen pils med kompiser på byen eller på vors. Klarte ikke dy meg og kjørte på med sløyfen oppå der også, men det så ikke særlig bra ut når jeg ser på bilder i etterkant. Det funker, men sløyfa forsviner veldig og det blir som du sier monotont. Bedre å ha øverste knappen(e) på skjorta åpen også bare genseren over i så tilfelle. Edit: Datasmurf: Vel skoene er ikke min stil og for meg blir dette for "tribal" (jeg hater tribal). Heller ikke noe sjakktrekk med tøysko så tidlig på året. Enten blir det kaldt, eller så blir man søkk våt. Dressmann har etter min erfaring kanskje de klærne på markedet med dårligst passform i av alle de billige kjedene. Likte mønsteret i den maritime Boksere er boksere - med mindre det er helg og man skal få seg noe da kjører automatisk björn borg jeg, men det er meg. Endret 28. mars 2011 av Mantoius Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Vel, skoene var de som passet meg best og skal kun brukes inne fra i dag og til fredag. Etter det blir de lagt på hyllen til sommeren da de vil brukes som festivalsko, siden Converse og lignende er for smale for føttene mine. Ja, du har rett i at det er dårlig passform, men akkurat det brydde meg ikke så mye her og nå. Kommer hovedsaklig til å sitte inne på hybelen og skrive bacheloroppgave, vil bare ikke gå med samme t-skjorte flere dager på rad, selv om jeg ikke møter noe særlig med andre folk. Ja, det ser ut til at folk flest liker Björn Borg, mens jeg heller mer til Man, Axe og et annet merke jeg ikke husker i farten. JBL eller JBS eller noe slikt. Og en og annen Pierre Robert, når jeg er tom for undertøy og ikke har fått vasket. Da er det rett på Rema og kjøpe en mindre komfortabel og overpriset boksershorts. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg får helt fnatt av tanken på veggdyr... Verste er at man ikke vet når man kan få de om man reiser mye, med mindre man er helt hysterisk og sjekker alt da. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Boksere er boksere - med mindre det er helg og man skal få seg noe da kjører automatisk björn borg jeg, men det er meg. Lol. Edit: HenrikWL: Jeg likte ikke jakken. Har ingen forklaring på hvorfor, men den var rett og slett ikke pen... Mulig jeg har sagt dette før, men gjør noe med håret. Seriøst. Endret 29. mars 2011 av fkm 5 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 AndrineF: Det er ikke den peneste vesken jeg har sett fra Marc Jacobs, men den er absolutt pen. Det eneste som irriterte meg litt var sømmen som går "midt" på vesken. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 AndrineF: Pen veske, men i motsetning til lokeland har jeg ikke problemer med sømmen han snakker om. Post gjerne flere bilder, er veldig fint med litt kvinnelige innspill her en gang i blant også. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) HenrikWL: Jeg likte ikke jakken. Har ingen forklaring på hvorfor, men den var rett og slett ikke pen... Mulig jeg har sagt dette før, men gjør noe med håret. Seriøst. Haha, jeg får assosiasjoner til han typen her Fra Kjetil&Kjartan show. e: blei litt fucked i spoilern. Endret 29. mars 2011 av Sir-Andy 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Likte heller ikke jakken, og er enig med fkm når det gjelder håret. Fin veske, Andrine. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jakken er litt pappaaktig, tolk det som du vil Liker vesken Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg får helt fnatt av tanken på veggdyr... Verste er at man ikke vet når man kan få de om man reiser mye, med mindre man er helt hysterisk og sjekker alt da. Nettopp. Så fra nå av skal jeg fryse alt jeg har med meg hjem fra reiser. I minst 3 dager, for å være sikker på at det er gjennomfrosset. Samt kokvaske klær o.l. som tåler det. Hadde jeg bare hatt en stor badstue, eller en badstue i det hele tatt, hadde det hele vært mye enklere. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Edit:HenrikWL: Jeg likte ikke jakken. Har ingen forklaring på hvorfor, men den var rett og slett ikke pen... Mulig jeg har sagt dette før, men gjør noe med håret. Seriøst. Haha! Ja, noe gjøres med håret i morgen den dag. Litt usikkert nøyaktig hva, men noe skjer i hvert fall. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Anti LFC: Fine bukser, men ikke fan av skjorten. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 AndrineF: Ja til mer av det siste bildet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 AndrineF: Ja til mer av det siste bildet. Kan jo prøve å holde vulgær oppførsel for deg selv når jenter for en gangs skyld poster i bildetråden, da. 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Skjorten var fin : ) Selv liker jeg ikke så veldig godt slik bikinitopp du hadde på siste bildet, men jeg tror det bare er en sær greie ved meg. Ellers var den også fin, likte mønsteret! Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 AndrineF: Ja til mer av det siste bildet. Kan jo prøve å holde vulgær oppførsel for deg selv når jenter for en gangs skyld poster i bildetråden, da. Det var jo selvfølgelig ironisk ment, men det forstod tydeligvis ikke De. Huff, så vulgært! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå