Uncle Scrooge Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Anti LFC: Ikke for å være pirkete men, kast perlekjedet, stapp inn skjorta og rydd opp rommet. Buksa så for trang ut + at jeg ikke syns fargen var noe fin. Skoene og genseren så bra ut. 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 @Mantoius: Ferdigknytt sløyfe er fyfy. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Pre-tied? Skeptisk. Stoffet på genseren ser godt ut, selve genseren er også fin, men synes de kunne spart seg for logoen, eventuelt hatt den i en farge som ikke er i fullstendig kontrast til fargen på genseren. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Den logoen er det mulig å fjerne med godt resultat. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Det håper jeg, for den logoen var ikke pen. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Raste: Genseren så forferdelig ut imo. Buksa så pen ut, men likte ikke lommene. For øvrig tilsier min erfaring med Selected at den kommer til å gå i stykker i løpet av noen måneder. Beltene var pene, men kan lett misbrukes, så det er egentlig mer spennende å se hvordan du tenker å bruke dem. Anti LCF: Skjorten er det jo ikke mulig å si noe om ettersom den er skjult av genseren. Genseren så kurant ut den, selv om fargen ikke er den første jeg hadde valgt personlig. Mantoius: Pen genser og skjorte, minus logoene. Anbefaler å høre på AnewZ og sprett av logoen på genseren. Pre-tie er som sagt fy-fy. Alle greier å knyte ei sløyfe, så man har ingen unnskyldinger for å kjøpe pre-tie Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Er enig i at sløyfer man knytter selv ser bedre ut, men utvalget var ikke så stort, så da gikk jeg for en jeg synes var kul.. så fikk den heller være ferdigknyttet Angående logoen så har ikke jeg noe i mot den. Det setter litt preget på genseren føler jeg og det blir vel som å sprette krokodillen på en lacoste piquet for meg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Skjønner ikke at folk har så mye i mot ferdigknytte sløyfer, selv om de man knyter selv er litt penere. Så lenge de ser bra ut så er det vel et fett om du knyter de selv eller om de er knytet på forhånd. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Liker verken skjorta eller buksa, Anti LFC, men tror jeg har samme skjorte fra TDG, så den går! Ser heller ikke poenget med å ikke ha skjorta oppi buksa, syns det ser litt amatørmessig ut slik det er nå. Liker det jeg ser, Mantoius. Regner med du ikke skal kombinere noe av dette? Blir vel fort litt monotont? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ser veldig bra ut SML. Likte spesielt monkene og slipset. Mansjettknappene bar bare elsk, kunne tenkt meg noe liknene selv faktisk. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Liker det, SML Hvor mange av oss er russ i år, btw? Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Digger skoene. Kunne tenkt meg like selv. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Skjønner ikke at folk har så mye i mot ferdigknytte sløyfer, selv om de man knyter selv er litt penere. Så lenge de ser bra ut så er det vel et fett om du knyter de selv eller om de er knytet på forhånd. Litt penere? Du kunne ikke tatt i litt mindre? Ferdigknyttet ser ikke bra ut når det ser "falsk" ut. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Det blir som ferdigknytt slips, selv om det er langt mindre utbredt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 FYI så hadde forbildet ditt heller hengt seg enn å tatt på seg et ferdigknyttet sløyfe. Innlegget er til Raste om noen ikke skjønte det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Absolutt ikke noe stort forbilde for meg Bebe, bare en artig karakter som jeg liker. Selv om det ikke har noe med saken å gjøre Joda, ser jo hva dere sier og er forholdsvis enig. Selv må jeg innrømme at jeg har to ferdigknytte sløyfer hjemme og bruker de av og til Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Raste Du mener Chæck Bæææss! SML: Fint slips og mansjettknapper, litt usikker på double-monks'ene, så litt snodige ut i formen. Endret 27. mars 2011 av Jonas. 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Heter forsatt Raste utenom nicket Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 SML: Pent slips. Monks'ene er også pene, men er usikker på fargen. Mansjettknappene var meget pene. Hadde tenkt til å "slakte" Conversene, men så at du skrev de var for russetiden og da er det jo selvfølgelig kurante sko! Lenke til kommentar
SML Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Raste Du mener Chæck Bæææss! SML: Fint slips og mansjettknapper, litt usikker på double-monks'ene, så litt snodige ut i formen. De er ikke snodige i formen. Litt kronglete bilde, legger ved et bedre nedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå