Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Raste: Genseren så forferdelig ut imo. Buksa så pen ut, men likte ikke lommene. For øvrig tilsier min erfaring med Selected at den kommer til å gå i stykker i løpet av noen måneder. Beltene var pene, men kan lett misbrukes, så det er egentlig mer spennende å se hvordan du tenker å bruke dem.

Anti LCF: Skjorten er det jo ikke mulig å si noe om ettersom den er skjult av genseren. Genseren så kurant ut den, selv om fargen ikke er den første jeg hadde valgt personlig.

Mantoius: Pen genser og skjorte, minus logoene. Anbefaler å høre på AnewZ og sprett av logoen på genseren.

Pre-tie er som sagt fy-fy. Alle greier å knyte ei sløyfe, så man har ingen unnskyldinger for å kjøpe pre-tie :p

Lenke til kommentar

Er enig i at sløyfer man knytter selv ser bedre ut, men utvalget var ikke så stort, så da gikk jeg for en jeg synes var kul.. så fikk den heller være ferdigknyttet :)

Angående logoen så har ikke jeg noe i mot den. Det setter litt preget på genseren føler jeg og det blir vel som å sprette krokodillen på en lacoste piquet for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Liker verken skjorta eller buksa, Anti LFC, men tror jeg har samme skjorte fra TDG, så den går!

Ser heller ikke poenget med å ikke ha skjorta oppi buksa, syns det ser litt amatørmessig ut slik det er nå.

Liker det jeg ser, Mantoius. Regner med du ikke skal kombinere noe av dette? Blir vel fort litt monotont?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk har så mye i mot ferdigknytte sløyfer, selv om de man knyter selv er litt penere. Så lenge de ser bra ut så er det vel et fett om du knyter de selv eller om de er knytet på forhånd.

Litt penere? Du kunne ikke tatt i litt mindre? Ferdigknyttet ser ikke bra ut når det ser "falsk" ut.

Lenke til kommentar

Absolutt ikke noe stort forbilde for meg Bebe, bare en artig karakter som jeg liker. Selv om det ikke har noe med saken å gjøre :)

Joda, ser jo hva dere sier og er forholdsvis enig. Selv må jeg innrømme at jeg har to ferdigknytte sløyfer hjemme og bruker de av og til :)

Lenke til kommentar

Raste

Du mener Chæck Bæææss!

SML: Fint slips og mansjettknapper, litt usikker på double-monks'ene, så litt snodige ut i formen.

De er ikke snodige i formen. Litt kronglete bilde, legger ved et bedre nedenfor.

post-183342-0-93894100-1301260073_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...