DexterMorgan Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Likte ikke genseren... : p Ikke logoen og ikke fargen. Og er ikke selected J&J merke? Da tviler jeg på at det er noe særlig kvalitet over den buksen, selv om den så fin ut på stock-bildet. Beltet så fint ut til sommeren : ) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Tror Selected Homme blir solgt på J&J, men er ikke noe av den kvaliten tror jeg. Litt usikker da jeg vet at Selectet blir solgt flere steder om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 De har vel egen butikk på Oslo City, men godt mulig at de selger det på J&J. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Jeg mener å ha kjøpt (i fordums tid) et par skjorter, hettegensere og bukser på J&J fra merket Selected. Og så lenge det føres av J&J tviler jeg på at det holder så god kvalitet... : p Endret 26. mars 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Selected selges av flere enn J&J, og de har som sagt egen butikk. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Selected har en del bra da. Har blant annet et par ensfarvede V-hals som sitter godt. Likte forøvrig gensern Chuck, samme med beltet. Kan du legge ut et fit-bilde av den genseren? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Raste: For en forferdelig farge på genseren. Har en lignende genser i grå, og selve plagget er fint i seg selv, men fargen ødelegger alt. Buksene ser bra ut, og slike belter er fine, men hopper ikke i taket over fargene. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg liker genseren veldig dårlig. Liker hverken fargen eller logoen, men selve plagget hadde nok vært fint i en annen farge og uten logo. Buksen ser grei ut. Jeg liker veldig godt den typen belter, men ville nok ikke kjøpt i den fargekombinasjonen selv, men for all del, et fint belte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Kan vel bare si at det første jeg reagerte på var, ikke overraskende, logoen. Skjønner ikke hva produsentene tenker med. Kan allikevel innrømme at jeg ikke lenger ser helt det store problemet med en diské liten Polo-logo eller lignende på ei skjorte eller en genser. Oh god, I'm turning into a monster! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Som det står skrevet så er det annen farge på beltet, det jeg kjøpte i var i navy Kan godt komme med nytt bilde da jeg får klærne neste uke. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 @Siste bilde: Ikke så fan av fitten på buksen. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Bare for å kommentere det så er ikke buksen på nært like tettsittende som det fremkommer på bilde. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Bare for å kommentere det så er ikke buksen på nært like tettsittende som det fremkommer på bilde. Da foreslår jeg et bedre bilde så vi kan komme med tilbakemeldinger som er av verdi for deg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Tips nr 2: Tuck inn skjorten 4 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Bare for å kommentere det så er ikke buksen på nært like tettsittende som det fremkommer på bilde. Da foreslår jeg et bedre bilde så vi kan komme med tilbakemeldinger som er av verdi for deg. La ved et bedre bilde av buksa. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 @Siste bilde: Ikke så fan av fitten på buksen. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Ser også ut som genseren var litt stor... Men det hadde definitivt potensiale, hvis du bare fikser opp det som allerede er nevnt her. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 @Siste bilde: Ikke så fan av fitten på buksen. Hahh Liker det siste beltet der Chuck. Jeg er ikke helt sikker på buksen, men den ser absolutt kurant ut. Genseren ser fin ut, men hva er det som skjer med enden på ermene? Har du brettet de opp? Heller ingen fan av perlekjedet du har rundt håndleddet. Du kan med fordel tucke skjorten inn i buksen. Jeg tror en mørkere bukse hadde passet bedre med genseren, det blir litt pastellaktig nå. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Fint med tilbakemelding! Ja, ermene er brettet opp, liker å få frem ermene på skjorten. Og perlekjedet er noe frøkna har trødd på meg Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Kast det å si du mista det 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå