gjgjgjtytyty Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Pluss for personlig stil. Selv om jeg hadde tatt hele skjorten nedi buksen. Ordensmennesket i meg klør i fingrene til å fikse det. Eneste som byr meg litt i mot er sjalet som jeg er utrolig lei av å se folk med. Accessories er alltid et pluss, men akkurat hele palestinasjaltrenden er jeg litt over. Samt håret. Du er penere med kortere hår. Jeg var egentlig ikke klar over at det fantes en kommentartråd til bildetråden, men jeg kan jo si så mye som at jeg er rimelig vant til at palestinaskjerfet er kontroversielt, noe jeg egentlig synes er litt rart. Det virker som alle har sin egen grunn til å hate skjerfet og ingen av grunnene er "Det er ikke pent". ^^ Jeg nekter å klippe meg før jeg ser ut som Snape. Evt når jeg får lønn. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Pent det, i hvilken anledning ble det brukt? Komf. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 From hero to zero.. tsk, tsk. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hva var galt med buksa da, Psilo ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Den satt dårlig, oppbrett.. jeg liker grått, men den ble for lys for min smak. Hadde mye mer sansen for det første antrekket, selv med slapp slipsknute. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) At den sitter dårlig er pga. at jeg akkurat tok den ut av posen og slengte den på. - Den sitter perfekt Oppbretten er en smakssak, syntes selv det ser bra ut på chinos, men kan også gå med buksa uten oppbretten. Endret 28. april 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Oppbrett kan være fint det, men i ditt tilfelle syns jeg ikke du klarte det helt. Men, det er litt vanskelig å se når du ikke har på sko. Vet ikke helt hva jeg syns om fargen på buksen heller. Passformen så litt slapp ut og, men jeg ser du har kommentert det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Virker som oppbretten bare var der for å være der. Altså helt unødvendig i dette tilfellet. Men smaken er som baken, det er jeg glad for Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Skjønner ikke hvorfor dere henger dere opp i oppbretten Tok bare på meg buksen slik den lå i posen uten noen videre ettertanke. Har ikke gått med buksen, tok den bare på forann speilet og hev den av igjenn. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Fordi vi er en pirkete, elitistisk gjeng. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 hehe har du kjøppt den lyseblå fra nn07? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ja, men har ikke kamera. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvordan er fargen irl? Vurderer å kjøpe en til fra nn07, så har jeg en litt mer " dristig " farge også Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) thrice: Tipper jeg skal kjøpe den selv i løpet av de nærmeste dagene, er du fornøyd? Endret 28. april 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg er veldig fornøyd med farge og passform. Jeg har fått flere positive tilbakemeldinger på den. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Tror jeg må slå til med en slik jeg også. Usikker på om jeg skal gå ned 1 størrelse i W i forhold til den lysgråe nn07 buksa, er forskjellen stor? Har 32, vurderer 31. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det logiske er vel at samme bukser bare med forskjellig farge har samme størrelse. Jeg sikter forsåvidt på den røde for å sprite opp litt til sommeren, men det blir nok en stund til med den nåværende økonomien. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Thrice, for hvert par kjøpt blir ett par gitt bort til et fattig barn? eller misforstod jeg? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Skoene var ikke helt min smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå