Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Likar skoa! Secon'd! De ser jo mye bedre ut "i virkeligheten", hvis det var de skoene som ble linket til her forleden. Rare greier. Syns forøvrig også v-halsen var litt vel dyp, er det ikke meninga at snippene skal være akkurat innenfor halsen på genseren? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 For dyp V-hals som allerde er nevt... Mener jeg da. Også liker jeg bedre når snippene på skjorten er litt lengre og knappene er plassert lenge inn slik at de lager en sånn rull omtrent. Ellers likte jeg det, spesielt fargen på skjorten og genseren : ) Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 ertestuing: Som flere har sagt tidligere er V-halsen for dyp og syns heller ikke skjorta var særlig pen (stoffet og utformingen). Fargene var fine og resten var fint, selv om jeg ikke er så fan av sånne jakker. Skoene var veldig fine, tenker på å kjøpe meg sånne snart selv, har du link? Nash: Syns jakka var stygg rett og slett, altfor mange detaljer. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 lokeland: Fin farge på buksene, og solbrillene er dødskule ut hvis ansiktet ditt passer. ertestuing: Pent! Nash: Har du hatt den i 3 år og ikke postet den før nå? Uansett, liker den veldig godt, har lyst til å leve på havregryn i et par måneder og kjøpe en selv. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nope, pleier som regel bare å poste opp nye klær. Bedre sent enn aldri Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 ertestuing: Som flere har sagt tidligere er V-halsen for dyp og syns heller ikke skjorta var særlig pen (stoffet og utformingen). Fargene var fine og resten var fint, selv om jeg ikke er så fan av sånne jakker. Skoene var veldig fine, tenker på å kjøpe meg sånne snart selv, har du link? Nash: Syns jakka var stygg rett og slett, altfor mange detaljer. Takk for tilbakemeldinger alle sammen. Er enig i at v-halsen er litt vel dyp, men synes den funker greit. Skjorten er en helt standard ocbd, så jeg vet ikke hva du mener som var feil med stoffet. Link til skoene. Fargen på skoene var forøvrig fra fw10. Nash: Fet jakke. Liker skoene også. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nash: likar jakken! Men var litt mange lommar for min smak. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Liker også jakken, men har en følelse at det hadde sett bedre ut om beltet ikke var knytt. Lenke til kommentar
SML Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Litt for brede jakkeslag for min smak, men ellers var den brukandes. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Slagene er utrolig brede, var vel inn på den tiden tipper jeg. Nå er vel trenden forholdsvis smale slag. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) eveant: WOW, du poster på feil sted! fiskebollebiff: Tror selv Tom Ford hadde fått en smule bakoversveis av de jakkeslagene, så nei. Endret 25. mars 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jakkeslagene var litt drøye fiskebolle. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 De er drøye ja, men er de ubrukelig drøye? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Ikke noe jeg ville gått med selv hvertfall, men de har hvertfall massevis av historie 4 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 De er drøye ja, men er de ubrukelig drøye? Ja. For all del, gjør deg selv en tjeneste og ikke gå med den der. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Ja til genseren. Synes ikke logoen ødelegger. Buksen er jeg mer usikker på, og nei til beltet. Kanskje fordi jeg er veldig gammeldags angående hvordan belter skal se ut... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Ja til genseren. Synes ikke logoen ødelegger. Buksen er jeg mer usikker på, og nei til beltet. Kanskje fordi jeg er veldig gammeldags angående hvordan belter skal se ut... Og jeg er omvendt. Genseren synes jeg dessverre var rimelig fæl. Beltet så derimot bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå