Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fkm: Du har vel i grunnen rett. Føler dog at nantucket rød og hvite bukser kommer til å være over alt i år.

 

Med mindre fargen på begge bildene er helt feil er ikke buksene dine i nantucket red, bare så det er sagt..

 

Er det ikke en farge?

 

uhoh.gif

Lenke til kommentar

De er nærmere nantucket rød enn fullverdig rød, men har mer gult i seg enn nantucket rød og er derfor ikke "fullverdig" nantucket rød. Allikevel er de så nærme (basert på forklaringen "A Particular shade of red, bright with a slightly faded look.") at jeg ikke føler det var en synd å dra de under nantucket rød.

 

De er et bitte lite stykke fra disse dog:

pPOLO2-5452439_standard_v330.jpg

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Den originale, ja, men jeg har støtt og stadig kommet over flere bukser av annen farge som også har blitt kalt nantucket rød (går ut ifra at det har med store klesprodusenters forsøk på å nå visse kundegrupper) og har derfor også forholdt meg til det. Om det er feil er det selvfølgelig feil, og da vet jeg det nå.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det er jo ikke noe galt i det? Er det ikke det som er cluet for dere sossegutter da? Å ligne på hverandre og fungere som én ugjenkjennelig masse?

 

/trollin' : D

 

Lenke til kommentar

ertestuing. Aaaalt for dyp V etter min smak (sjeldent fan av V uansett forøvrig). Lite heldige farger på genser + skjorte. Sjerfet, jakken og jeans er jo 100% safe og litt for kjedelig for at jeg kunne likt det. Begynner å bli ganske lei av quilted jakker nå. Litt synd, for det var fint i en periode. Skjorta ser grei ut, og skoene er fine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...