fkm Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg liker ikke v-hals så godt uten slips til. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Synes bare det ser litt innestengt ut på en måte, blir mer harmoni med v. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jaja, hver sin smak og alt det der... Jeg vet at det er litt sært å like crew neck bedre enn v-hals, men uten slips syns jeg rett og slett v-hals ser rart ut. Går jo med det ganske ofte uansett da... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Foretrekker selv crew neck over v-hals. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 @Hvorre. Trenchen for kort på armene?! (: Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Grei jakke for vårbruk, men skulle gjerne sett at den var i fra en annen produsent enn G-star. Det blir litt mye lommer og detaljer. De leverer vel ikke allverdens kvalitet heller.. 1 Lenke til kommentar
DBM Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg vurderte å sensurere G-Star-logoen. Jeg er fullt klar over at merket ikke står høyt i kurs her inne. Jeg har hatt jakke fra G-Star før også, og kvaliteten har det aldri vært noe å si på. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det var voldsomt til knappar. O.o Men såg ut som ein grei jakke. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Den kunne kanskje vært litt lengre på ermene. 1-2 cm. Men er vel småpirk akkurat det. Forøvrig synes jeg det blir litt mye forstyrrende elementer, hadde vært penere om den hadde vært litt enklere. Kurant nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Syns jakken var helt grei, DMB. Likte ikke de "pustehullene" eller hva det er oppe på brystet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Ikke fan av den jakken. Milanjo: Det er "kule" detaljer G-Star slenger på alle jakkene sine. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Den kunne kanskje vært litt lengre på ermene. 1-2 cm. Det er jeg faktisk litt enig i, men jeg prøvde jakka i en str større og da ble hele jakka veldig posete. Ellers liker jeg at det er litt detaljer, og jeg synes ikke at det blir for mye. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Den var ikke så aller værst den, Narrie. Bortsett fra overkill med knappene. Så ut som de hadde blitt skutt på jakka med maskingevær. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Milanjo: Det er "kule" detaljer G-Star slenger på alle jakkene sine. Narrie: Må si meg enig med Sir-Andy. Litt voldsomme knapper, men ellers fin. Endret 21. mars 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Likte ingen av jakkene i de to siste postene. Den første hadde i typisk G-Star stil alt for mye rare detaljer, og den andre hadde noe av det samme problemet (den har også alt for lange ermer). Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Enig at det er litt overkill, kanskje jeg skal få fjernet et par av dem i brystet og den ene i halsen? Jeg skal få lagt den opp. Er fullt klar over det da jeg kjøpte den. Den er i medium, small var altfor smal. Endret 21. mars 2011 av Narrie Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det ble litt mye detaljer på den siste der, hadde knappene vært plassert jevnere, lommene på brystet løst på en annen måte, kanskje fjernet, og ermene vært kortere, hadde den vært fin. Likte løsningen på håndleddsremmen, eller hva man nå kaller det. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Enig at det er litt overkill, kanskje jeg skal få fjernet et par av dem i brystet og den ene i halsen? Øh, er du seriøs? Det vil se rimelig tilbakestående ut med et knappehull uten en knapp som hører til. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg synes den jakken fra Johnny Love ser ganske bra ut, vurderte den selv da jeg kjøpte meg ny jakke, men så kjøpte en kamerat av meg den -- så da gikk jeg for den jeg postet tidligere i tråden. Av ren nysgjerrighet, ser noen nevner å legge opp ermer, hvordan er det på slike jakker (i forhold til dressjakket). Er prisen/arbeidet ganske likt, dvs. kan en hvilken som helst systue gjøre det? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Glemte å inkludere en (!) ser det ut som. Sarcasm doesn't work on the internet! Dette er en av få frakker som virkelig sitter bra på meg. Jeg skal ikke tukle noe mer enn med lengden på ermet, som også ble kommentert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå