lokeland Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Patina er hardcore, er bare å ta det med ro Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 niko: må de ermene der legges opp så veldig da? Så vidt jeg kan se, slutter de jo akkurat ved håndleddet - om noe, så kunne de vel vært et par cm lenger? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 niko: må de ermene der legges opp så veldig da? Så vidt jeg kan se, slutter de jo akkurat ved håndleddet - om noe, så kunne de vel vært et par cm lenger? Er skjortene kneppet igjen og ikke et telt vil alle skjortene stopper akkurat ved håndlettet Du ser jo selv hvor mye stoff som er samlet lenger opp ved skjorten, og det ser ikke akkurat bra ut - så det er rett det han sier, skjorteermene er for lange. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ahh... Ser hva du mener. Jeg trodde det var slik at skjorteermet skulle stoppe akkurat ved første tommelleddet (ikke tommelknoken), og at jakken skulle stoppe akkurat ved håndleddet (omtrent der skjorta til niko stopper nå). Så vises et par cm av mansjetten, samtidig som jakkeermene slipper å være så avsindig korte. Men det er vel gjerne en smakssak? Enten det, eller så har jeg tatt god, gammeldags feil. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Vet ikke jeg hvordan reglene er jeg, men jeg syntes det er penest når skjorten stopper der tommelen starter (der den buer seg ut liksom) - og at jakkeermene er 1-1.5cm kortere enn det igjen Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jepp, det var det jeg mente. Syntes det så ut som om skjorteermene til niko stoppet enda lengre oppe, men /care. Det du sier om overflødig stoff stemmer uansett, og mansjetten kan jo "slippes ned" ved å flytte knappen så det er jo grei skuring egentlig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ahh... Ser hva du mener. Jeg trodde det var slik at skjorteermet skulle stoppe akkurat ved første tommelleddet (ikke tommelknoken), og at jakken skulle stoppe akkurat ved håndleddet (omtrent der skjorta til niko stopper nå). Så vises et par cm av mansjetten, samtidig som jakkeermene slipper å være så avsindig korte. Men det er vel gjerne en smakssak? Enten det, eller så har jeg tatt god, gammeldags feil. les Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 @Milanjo Burde kanskje ha pusset de før de i det hele tatt ble så stygge? ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 @Milanjo Burde kanskje ha pusset de før de i det hele tatt ble så stygge? ^^ Patina er hardcore, er bare å ta det med ro Dessuten hadde du nok fått med deg at jeg sa her tidligere at jeg syns det er kult når de har litt personlig preg. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ahh... Ser hva du mener. Jeg trodde det var slik at skjorteermet skulle stoppe akkurat ved første tommelleddet (ikke tommelknoken), og at jakken skulle stoppe akkurat ved håndleddet (omtrent der skjorta til niko stopper nå). Så vises et par cm av mansjetten, samtidig som jakkeermene slipper å være så avsindig korte. Men det er vel gjerne en smakssak? Enten det, eller så har jeg tatt god, gammeldags feil. les Takker og bukker. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 les Takker og bukker. Slenger meg på denne. Fin link, takk. Ekstra gøy når man tester slik jeg nettopp gjorde og ser at blazerne og enkelte av skjortene faktisk sitter som de skal. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 .com: Likte ikke skjorten, hverken mønsteret eller kraven (som var alt for kort imo). Slipset er det vanskelig å si noe om, men det ser ut til å være litt for shiny for min smak. Genseren sitter dog bra. 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ser bra ut .com, men legg vekk den skjorta. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 I det vesentligste og i resultatet er jeg enig de ovenfor. Alt ser bra ut med unntak av skjorten. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Selv synes jeg en four-in-hand knute hadde vært penere, men utenom det var det fint : ) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 @Trenchen: AAALT for lang i ermene. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 @Trenchen: AAALT for lang i ermene. Da får jeg eventuelt legge den opp, kunne ikke hatt en størrelse mindre. 1 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Som sagt, for lange ermer. Ellers ser den bedre ut med nederste knapp åpen forestiller jeg meg, og definitivt bedre om du heller knyter beltet bak enn å bruke det som et belte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå