Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

niko: må de ermene der legges opp så veldig da? Så vidt jeg kan se, slutter de jo akkurat ved håndleddet - om noe, så kunne de vel vært et par cm lenger?

Er skjortene kneppet igjen og ikke et telt vil alle skjortene stopper akkurat ved håndlettet ;) Du ser jo selv hvor mye stoff som er samlet lenger opp ved skjorten, og det ser ikke akkurat bra ut - så det er rett det han sier, skjorteermene er for lange.

Lenke til kommentar

Ahh... Ser hva du mener.

Jeg trodde det var slik at skjorteermet skulle stoppe akkurat ved første tommelleddet (ikke tommelknoken), og at jakken skulle stoppe akkurat ved håndleddet (omtrent der skjorta til niko stopper nå). Så vises et par cm av mansjetten, samtidig som jakkeermene slipper å være så avsindig korte.

Men det er vel gjerne en smakssak? Enten det, eller så har jeg tatt god, gammeldags feil. ;)

Lenke til kommentar

Jepp, det var det jeg mente. :) Syntes det så ut som om skjorteermene til niko stoppet enda lengre oppe, men /care. Det du sier om overflødig stoff stemmer uansett, og mansjetten kan jo "slippes ned" ved å flytte knappen så det er jo grei skuring egentlig.

Lenke til kommentar

Ahh... Ser hva du mener.

Jeg trodde det var slik at skjorteermet skulle stoppe akkurat ved første tommelleddet (ikke tommelknoken), og at jakken skulle stoppe akkurat ved håndleddet (omtrent der skjorta til niko stopper nå). Så vises et par cm av mansjetten, samtidig som jakkeermene slipper å være så avsindig korte.

Men det er vel gjerne en smakssak? Enten det, eller så har jeg tatt god, gammeldags feil. ;)

les

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

@Milanjo

Burde kanskje ha pusset de før de i det hele tatt ble så stygge? ^^

Patina er hardcore, er bare å ta det med ro :)

;)

Dessuten hadde du nok fått med deg at jeg sa her tidligere at jeg syns det er kult når de har litt personlig preg.

Lenke til kommentar

Ahh... Ser hva du mener.

les

Takker og bukker. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...