Atmosphere Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Kjøpte den på Kvadrat. Glemt hva butikken heter, men den ligger i "nedoverbakken" der med Stitch og Telebutikken. Hvis det sier deg noe. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Mulig Geddon har noe Samsøe Φ Samsøe? Husker jeg så det på en butikk på Kvadrat, men aner ikke hvilken det var. Mener å huske at de også hadde Morris, hvis det ringer noen bjeller. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Frati? Ikke si Frati, grusom butikk Men det er vel den eneste som ligger der i den "gangen" som er herrebutikk. Henrik: Geddon har hverken Samsøe eller Morris Den butikken rett over Geddon derimot (horribel butikk) har en genser eller to av Samsøe tror jeg (de gangene jeg har gått inn der med kompiser som plent må innom for å kjøpe vester fra Kona eller hva det heter). Endret 15. mars 2011 av AnewZ Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Var på Frati, ja. Synes de har noe bra, men mye drit òg. Tror Geddon har noe, ja. Var forresten innom Geddon i dag, og de hadde veldig mye salg på diverse fra RL. Ble nesten fristet til å handle en del gensere. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Tror ikke det var Frati jeg var innom.. Klarer jo ikke å finne noe på Kvadrat sine ubrukelige sider heller, som ikke lister opp noen merker, men lurer på om det kan ha vært Stitch. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Pen jakke. Trenger en lett jakke for vår- og kanskje sommer etterhvert, og det var et godt alternativ. Tenkte å gå til anskaffelse av en trench coat etterhvert også, men er dette mer et høstplagg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Finfin jakke, men litt mye lommer. My thoughts exactly. Liker passformen! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Jepp, flott jakke! Har du noen flere detaljer rundt den? Type.. merke, butikk osv? Edit: Klarte å hoppe over side 402, my bad. Endret 15. mars 2011 av LucarioX Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hva med å ta seg bryet med å lese et par innlegg? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Likte jakken veldig godt, mon tro om jeg skal investere i en selv! Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Er vel denne jakken om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Dansker hater tydeligvis nordmenn; siden failer i Opera. 1 Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Funker fint for meg. Bruker Google Chrome Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Fungerer ikke i opera. Hvis du er heldig, så får du se bilde i et halv sekund noe som er helt unødvendig. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Opera er skikkelig nazi på valideringen. Siden er definert som XHTML strict, men validerer ikke. I henhold til definisjonen av XHTML strict skal da browserne ikke prøve å fikse på siden, men det ser det ut til at det stort sett bare er Opera som bryr seg om. Synd er det, for da har ikke de late webutviklerne noe insentiv til å fikse markupen sin. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Vel, det er en grunn for at jeg alltid utvikler for Opera først Nå skal det uansett sies at det må ha vært en idiot som valgte strict doctypen (transitional FTW lizm) eller doctype i det hele tatt! Milanjo: Looking good! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Milanjo: Gått lenge uten å vaske av salt? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Kom hjem er forleden og oppdaget det, skulle tro jeg hadde vasset i strandkanten. Så nei, egentlig er det ikke lenge siden. Pleier ikke å være så ille, men gjort er gjort. Regner med det vil jevne seg ut med tiden. Liker dessuten at skoene får et litt mer værbitt og personlig preg sånn sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå