Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frati? Ikke si Frati, grusom butikk :p Men det er vel den eneste som ligger der i den "gangen" som er herrebutikk.

Henrik: Geddon har hverken Samsøe eller Morris :) Den butikken rett over Geddon derimot (horribel butikk) har en genser eller to av Samsøe tror jeg (de gangene jeg har gått inn der med kompiser som plent må innom for å kjøpe vester fra Kona eller hva det heter).

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Opera er skikkelig nazi på valideringen. Siden er definert som XHTML strict, men validerer ikke. I henhold til definisjonen av XHTML strict skal da browserne ikke prøve å fikse på siden, men det ser det ut til at det stort sett bare er Opera som bryr seg om.

Synd er det, for da har ikke de late webutviklerne noe insentiv til å fikse markupen sin. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Kom hjem er forleden og oppdaget det, skulle tro jeg hadde vasset i strandkanten. Så nei, egentlig er det ikke lenge siden.

Pleier ikke å være så ille, men gjort er gjort. Regner med det vil jevne seg ut med tiden. Liker dessuten at skoene får et litt mer værbitt og personlig preg sånn sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...