Jonas. Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 OlavF: Likte ikke cardiganen, og jakken ser for liten ut, i hvert fall på lengden. Skoene og buksen ser bra ut. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 AndrineF: Mulig den skal være sånn, men jeg synes det var lite kledelig. For lang på ermene, og ellers gjorde den deg bare fasongløs. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Likte ikke jakken, Andrine. Buksene derimot er helt topp, jævelig stilig! Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Nemaid, kan jeg spørre hvilken størrelse genseren er i og hvor høy du er? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 alliha: Ser ut til å sitte godt på deg! Milanjo: Fin genser OlavF: Ikke noe å utsette på antrekket ditt. Nemaid: Liker jakken godt, og den sitter bra AndrineF: Tommel opp! Raste: Stygg flipp bak, og liker ikke sømmen som går bak på skoen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 ^What he said om Raste. Likte heller ikke selve formen på skoen, noe som skurret er det hvertfall. Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Heh, enig. De er egentlig ikke helt meg. Kakemonster og Simpson er morsomme da, mens de andre er som du sier litt kleine. Men er ikke av den typen da, så folk vil nok bare oppfatte det som litt morsomt. And hey, jeg er 20 og singel. Må jo gjøre noe med den saken. Med tskjorter med "morsom" print med seksuelle undertoner sørger du i det minste for at du forblir singel en stund fremover! Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Nemaid, kan jeg spørre hvilken størrelse genseren er i og hvor høy du er? Den er i M. Jeg er 192cm høy, og spinkel. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Skjorten ser ut til å ha en god passform, Milanjo. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Milanjo: What SLIguy said^ Jude Quinn: Stilig jakke! Merke og pris? Jeg er ute etter en lignende selv. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Finfin jakke, men litt mye lommer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Pris og merke på den Jude? Såg ut som en lett vårjakke, pen var den også. Lenke til kommentar
SML Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Liker jakka, lurer på det samme som AnewZ forøvrig. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Liker den JQ! Får håpe den ikke er altfor varm, tror Stavanger endelig begynner å få noe som kan ligne på vår igjen. Går ihvertfall an å sove med åpent vindu uten å fryse ihjel. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Takk folkens. Jakken er fra Samsøe&Samsøe og kostet 1500 kroner. Henrik: Takk. Håper det går mot vår nå, begynner å bli bra lei av Stavanger-vinter (regn, snø og slaps). Den er ikke så veldig varm, tror det blir en bra vårjakke. Endret 15. mars 2011 av Jude Quinn Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Info plz! Okei. Den var forresten fin. Endret 15. mars 2011 av KongKake Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Stavanger-vinter ble jeg lei av etter et par dager. Vil heller ha et jevnt snølag enn å ha snø den ene dagen, slaps den neste, og så tørt i to dager før snøen er tilbake og hele syklusen fortsetter. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Kjøpt på Volt da eller? Hm, hvem andre har Samsøe Samsøe i Stavanger .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå