Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig fint!!!

Sitter veldig fint, og fargene er flotte

cricket: Den satt meget godt! Liker fargen, mønsteret ikke like mye. Men generelt pent!

Jeg må presisere at uanminnelig ikke er et ord, det heter ualminnelig. :p

Det var forresten pent.

Tusen takk for positive tilbakemeldinger alle tre! Var småbekymret for at antrekket skulle bli litt for gammelmodig, men jeg synes fargene er såpass friske at det går bra selv om skjørtelengden og halslinningen er som den er.

Og ja, Jørgen, jeg vet det, men det ble tydeligvis for mange n-er og m-er og l-er om hverandre. Har fiksa det nå:p

Lenke til kommentar

McHansern:

Liker ingen av genserne. Den første er jo egentlig ok, men lite fan av mønsteret. Den andre sitter dårlig, altfor lang. Dessuten liker jeg ikke måten mellomrommet på stripene blir lenger jo lenger ned man kommer. Ikke stor fan av halsen heller.

Overdox:

Cardiganen er ok, men det ser ut som om noe ikke stemmer helt. T-skjortene er lite fine.

Alliha:

Fin skjorte, skulle gjerne sett den på deg.

cricket:

Fin farge, liker ikke mønsteret, ei heller halsen. Tror med fordel den kunne vært mer utringet. Skjørtet kunne kanskje vært kortere, men godt mulig det ikke ville passet til resten av kjolen.

Alt i alt ser det fint ut.

Lenke til kommentar

cricket:

Fin farge, liker ikke mønsteret, ei heller halsen. Tror med fordel den kunne vært mer utringet. Skjørtet kunne kanskje vært kortere, men godt mulig det ikke ville passet til resten av kjolen.

Alt i alt ser det fint ut.

Halsen er under vurdering, ettersom jeg synes det er ubehagelig med høy hals og den er vanskelig å få av og på. Alternativet blir da å sy den om til en slags omslagstopp, ettersom overdelen per i dag er rar i midja også.

Men jeg nøler fordi jeg ikke er helt sikker på hvordan resultatet vil bli, og jeg dermed risikerer å ødelegge hele greia...

Alliha: liker skjorta!

Lenke til kommentar

Ser ut som han bare har surra det rundt halsen 1 gang, også plassert hver sin ende over skuldrene.

Har bare surret det rundt en gang, med endene hengende nedover brystet.

Fkm:

Hvilket merke er buksene av, eventuelt, hvor kjøpte du dem?

Oscar Jacobson.

McHansern: Den nederste genseren så ut som dette :hm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Mchansern

Syns den første genseren fikk deg til å fremstå litt.. femi?

Den andre har jeg forøvrig ingen formening om.

Overdox

Likte ingenting spesielt med verken cardigan eller skjortene fra Humör. Syns derimot svart t-skjorte #1 var stilig.

Alliha

Litt lange ermer? Ser ut som det er mye tøy å gå på, men alt i alt helt greit.

Cricket

Liker veldig at detaljene på skoene og kjolen + leppene og neglene matcher. Kult at du går for noe 'retro' som sådan. Hadde jeg vært jente hadde jeg vært misunnelig!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Den såg utruleg varm ut, Milanjo. :p

Ikke utrolig varm, bare varm! Slipper å gå med skjer, passer utmerket på denne tida av året. :)

OlavF: Liker skoene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...