Stoop kid Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Jeg er mer negativ til den nederste. Jeg synes egentlig marineblått/hvitt horisontalt passer best til t-skjorter på sommeren, men om man ser vekk fra det passer heller ikke passformen deg. Jeg tror den er for lang, noe som sammen med mønsteret får skuldrene til å se smale ut, og magen/hoftene får for mye fokus. Endret 12. mars 2011 av Stoop kid Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Den øverste er medium størrelse, mens den nederste er large. Så at den er for lang er muligens korrekt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Så du har gått fra 8 1/2 (Arlingtons) ned til 7 1/2? Høres fryktelig mye ut. Tror jeg venter til du har fått skoene tilbake før jeg bestiller. Ja, synes det der var litt merkelig selv, men får bare prøve! Var det bare hælen som var for stor, eller hadde du for mye å gå på framover i tillegg? Problemet lå i hælen og det at bakre del av skoen er så utrolig bred. Da jeg la nyinnkjøp såle i var det jo mye plass på sidene av sålen. Mchansern: Den første går vel (selv om jeg hadde likt den i en annen farge), og den andre scorer ikke veldig høy for å være ærlig. Det er i hovedsak mønsteret jeg reagerer på. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) iHouse: Hvor kjøpte du t-skjortene? Kan tenke meg å ha noen til russetiden. Hei og sorry for sent svar. De er kjøpt hos dress-for-less. Ja takk til flere kommentarer btw. Min post. Endret 12. mars 2011 av iHouse Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 @Lokeland Fine sko, men likte ikke hælen. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 iHouse: Selv synes jeg noe av t-skjortene var litt kleine... Men, jeg skal innrømme at jeg har en slik kakemonster t-skjorte selv Skoene er sikkert greie for sommersbruk : ) Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Heh, enig. De er egentlig ikke helt meg. Kakemonster og Simpson er morsomme da, mens de andre er som du sier litt kleine. Men er ikke av den typen da, så folk vil nok bare oppfatte det som litt morsomt. And hey, jeg er 20 og singel. Må jo gjøre noe med den saken. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) 20 år og singel, og løsningen er "moro-tsjorter"? Nei nei nei. McH: Liker ikke stripete gensere noe særlig, og den nederste der sitter som en kort kjole skal sitte på en jente. Endret 13. mars 2011 av niko. 3 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det er vel at du er 20 år og går med slike t-skjorter som gjør at du er singel. McH: Den første er grei nok, men den nederste er jeg ikke fan av. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Mchansern: Den første genseren falt i smak. Men genser nummer to virket for stor, samt at jeg ikke er noe tilhenger av stripene. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Begge genserene var helt greie, ingen av de var topp. Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Mchansern: ingen fan av noen av genserne Overdox: synes ikke cardiganen var noe spesielt fin, t-trøyene var rett ut stygge Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 20 år og singel, og løsningen er "moro-tsjorter"? Nei nei nei. McH: Liker ikke stripete gensere noe særlig, og den nederste der sitter som en kort kjole skal sitte på en jente. Det er vel at du er 20 år og går med slike t-skjorter som gjør at du er singel. McH: Den første er grei nok, men den nederste er jeg ikke fan av. OMG, leste dere i det hele tatt det jeg skrev? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Allilha: Likte skjorten, har en nesten lik selv. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 overdox: ser ut som en genser som har fått knapper på. Passer ikke inn. Resten var rett og slett stygt. Alliha: fin skjorte og beltet ser også bra ut! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Overdox: What he said ^ Alliha: Liker det! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Insane rask respons frå fiskebollebiff! :!: Men takkar, var sjølv nøgd med kjøpet. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Alliah: er skjorta blå- eller svartrutete? Fin var den uansett! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Utrolig fint!!! Sitter veldig fint, og fargene er flotte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå