Spetz Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Takk! Hehe, litt åpenlyst da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Huff, nei. Skarpe farger er ikke helt min greie. Mulig blitzen gjør alt mye lysere enn det egentlig er, men de minner meg om bilmekaniker-bukser. Men, nå har jeg heller aldri påstått å være i takt med dagens unge voksne og deres oppfatning av hva som er moteriktig eller ikke. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Huff, nei. Skarpe farger er ikke helt min greie. Mulig blitzen gjør alt mye lysere enn det egentlig er, men de minner meg om bilmekaniker-bukser. Men, nå har jeg heller aldri påstått å være i takt med dagens unge voksne og deres oppfatning av hva som er moteriktig eller ikke. Da velger jeg å delvis se bort fra kommentaren din. Men etter å ha gått i det her en dag tror jeg at jeg skal prøve å bruke hvert av plaggene sammen med andre klær. Blir mye farger på en gang, selv om det kan være moro nok. Men blir nok til at jeg bruker en mørk skjorte/genser til buksa og vanlige jeans som matcher skjorta. Skoene får jeg prøve å bruke sammen med vanlige jeans. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kloever_2: Stygge sko, ellers pent. Jeg liker stort sett ingenting med de skoene. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Skulle ønske jeg hadde masse klær jeg hadde glemt. Ligger vel noe bakerst i skapet, men å finne helt ubrukte klær har jeg vel enda til gode. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Neste gang du glemmer å åpne ting bebe, send em to me? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Hehe, er gøy å finne klær man ikke husker. Gave til meg selv You wish =P psilocybe: Pent. Mulig med en nærmere titt på beltet? Merke og pris? Endret 22. april 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Bare noe skrot jeg har liggende. Tror jeg fikk det av min mor en gang hun hadde vært i syden. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Antrekket var fint psilocybe. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Likte veldig godt antrekket, Psilocybe! Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 AnewZ: Stilig slips du hadde ! Hvor har du kjøpt, hvor mye betalte du og hvilket merke er det ? Skjorte ermene så litt posete ut, ellers, meget stilig antrekk Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Anewz: Det var dårlig med pique igjen hos J&J på S&S. Dessverre. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ja, hørte det om piqueene Armene er noe store, ja - men bildet lyver pittelitt. Skal sjekke ut med slipset, var et jeg hadde liggende. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Fint det anewz, men jeg syns buksene blir litt posete (baggy) der under beltet. Selvfølgelig mulig at det bare var sånn når du tok bilde. Jeg tror hvertfall at en slimmere bukse ville tatt seg bedre ut. Ellers fint! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hva slags belte ble brukt? Trenger sikkert briller, men ser ikke noe. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Bilde av beltet er lagt til i posten, bebeluv. Lenke til kommentar
Krakknisse Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har du ikkje kneppt igjen øvste knappen? Du må i alle fall stramme slipset litt meir. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Bildet er tatt etter 6-7 timer i antrekket og rett før det skulle av, hadde alt løyst opp slipset og bare tatt det på igjen sånn halveis. Er ingen regel som sier at øverste knappen må være igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå