Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Jeg digga skoa vilt, lokeland!:D Har gått og småsikla på Torino lenge.

 

Det at sålen fortsetter oppover hælen på den måten der er noe jeg aldri har sett før jeg begynte å henge her inne på MoV, men er noe jeg alltid har tenkt at ville være praktisk siden jeg fått hælen på flere enn ett par sko ødelagt av kjøring. Det blir nok et par Torino på meg i løpet av våren, ja.

Ironisk nok har ikke jeg lappen :p Så dette får kanskje være motivasjonen!

Driving mokasiner er jo uansett pene i seg selv imo. En fin miks mellom det estetiske og praktiske.

 

Kommer muligens til å bestille meg et par av dem selv, Lokeland. Er de spesielt store eller små i størrelsen? Vegrer meg litt for å bestille sko på internett.

Skrev litt om det i skotråden. Jeg har generelt liten formening om hva som er stort eller smått ettersom skoene jeg har spriker ganske bra på skalaen!

Endret av lokeland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Er jeg den eneste som syns det ser corny ut med sålen oppover hælen på den måten?

Fikk litt gymsokk-feeling, om dere forstår. Som om de er der for å gi deg ekstra fotfeste siden du er dårlig til beins eller noe.

Lenke til kommentar

 

 

Ser bra ut.

Hvordan knytter du skjerfet? Vanskelig å forklare kanskje...

Ser ut som noe annet enn standarden (bildet under). Var kult…

1291820331-24915800.jpg

 

Angående Barbour-skjerfet. Er det greit med et helt plagg i det mønstret?

Det mønsteret er jo for Barbour som bildet under er for Burberry.

burberry-plaid-scarf.jpg

Har selv flere plagg i Barbour-mønsteret, men er tvilende. Kunne ikke gått i det Burberry-skjerfet liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...