lokeland Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Jeg digga skoa vilt, lokeland! Har gått og småsikla på Torino lenge. Det at sålen fortsetter oppover hælen på den måten der er noe jeg aldri har sett før jeg begynte å henge her inne på MoV, men er noe jeg alltid har tenkt at ville være praktisk siden jeg fått hælen på flere enn ett par sko ødelagt av kjøring. Det blir nok et par Torino på meg i løpet av våren, ja. Ironisk nok har ikke jeg lappen Så dette får kanskje være motivasjonen! Driving mokasiner er jo uansett pene i seg selv imo. En fin miks mellom det estetiske og praktiske. Kommer muligens til å bestille meg et par av dem selv, Lokeland. Er de spesielt store eller små i størrelsen? Vegrer meg litt for å bestille sko på internett. Skrev litt om det i skotråden. Jeg har generelt liten formening om hva som er stort eller smått ettersom skoene jeg har spriker ganske bra på skalaen! Endret 10. mars 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Er jeg den eneste som syns det ser corny ut med sålen oppover hælen på den måten? Fikk litt gymsokk-feeling, om dere forstår. Som om de er der for å gi deg ekstra fotfeste siden du er dårlig til beins eller noe. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 De er der så man lettere kan balansere på hælene uten å falle. Kjekt triks ute på byen når man skal imponere jenter, sigøynere og sirkusfolk Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 De er der for å beskytte skoen når du kjører bil. For da hviler du jo foten på hælen når du ha skoene på pedalene. Derfor det heter driving loafers Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Veldig fine sko, lokeland! Men kva er eigentleg avbilda på bilde 2? Er det hælen? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ja, det er hælen. Pat beskriver den bra over innlegget ditt Lenke til kommentar
2cool Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ser bra ut. Hvordan knytter du skjerfet? Vanskelig å forklare kanskje... Ser ut som noe annet enn standarden (bildet under). Var kult… Angående Barbour-skjerfet. Er det greit med et helt plagg i det mønstret? Det mønsteret er jo for Barbour som bildet under er for Burberry. Har selv flere plagg i Barbour-mønsteret, men er tvilende. Kunne ikke gått i det Burberry-skjerfet liksom. Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ser ut som han bare har surra det rundt halsen 1 gang, også plassert hver sin ende over skuldrene. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hvorfor har ingen kommentert de fine skoene til mesha? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Fordi Nike Cortez er lite pene. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 "hvis du ikke har noe pent å si, ikke si noe i det hele tatt" Lokeland: Pene sko. Har tenkt tanken på anskaffe samme modellen selv, men usikker på om det vil være varmt nok i sommer til at jeg velger lofers. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hvorfor skulle det ikke være varmt nok? Selv tror jeg de kommer godt med i varmen, spesielt på ferie i Bulgaria. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Fkm: Hvilket merke er buksene av, eventuelt, hvor kjøpte du dem? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Update angående skoene: Sender dem tilbake og bytter til et par i 41. Kan ikke huske sist jeg brukte en så liten størrelse, men selv med nyinnkjøpte såler og grip pads til hælen funker det fortsatt ikke. Kan vel bare konstantere med at de er store i størrelsen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Så du har gått fra 8 1/2 (Arlingtons) ned til 7 1/2? Høres fryktelig mye ut. Tror jeg venter til du har fått skoene tilbake før jeg bestiller. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Var det bare hælen som var for stor, eller hadde du for mye å gå på framover i tillegg? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Altfor stort "mønster" på den øverste der. Likte egentlig ingen av dem. Mest pågrunn av fargen og det de stripene på den siste. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Alt for dårlig cableknit tilbud på S&S hehe. Var innom alle butikker å spurte, var vel kun et par som hadde. (kun den første genseren som er cableknit selvfølgelig hvis noen lurte). Endret 12. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Er nok litt drøyt mønster på den første, ser den. Jeg synes den er grei da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå