Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det ser bra ut fkm. Liker fargevalget på skjorten, buksene og lommetørklet og fargekombinasjonen i forhold til den marineblå blazeren. Ser ikke skoene så godt, men ser ut som et greit par mørkebrune sko.

 

For mange tekst-t-skjorter på siste innlegget her for min del. Heller ikke særlig fan av skoene. Men hver sin smak!

Lenke til kommentar

Bilde nummer to er det jo ingenting å si på

 

Jeg har på meg akkurat det samme på bilde nr. 2 som på nr. 1, så det er akkurat det samme å si på det som på det første :p

 

Hva er det forresten du ikke liker med blazeren? Det er vel omtrent en så standard navy blazer som det er mulig å få tak i, kanskje bortsett fra billettlommen.

Bortsett fra jakka, skjerfet og kalosjene mener du? :p

Angående blazeren er det bare stoffet, slik det ser ut på bildet, jeg ikke helt liker. Hadde jeg hatt mer skredderkunnskaper kunne jeg sikkert sagt det på en bedre måte, men ja.. Billettlommen reagerte jeg ikke på, selv om jeg ikke er kjempeglad i de heller.

 

Under skjerfet, jakken og kalosjene har jeg på det samme da :p

 

Stoffet er fra Loro Piana, og er 100 % merinoull. IRL ser det ikke så blankt ut som det gjør på bildet. Jeg ville beskrevet det som litt grovt, og det minner faktisk mer om bomull enn ull. Slik det ser ut på bildet er egentlig ganske langt fra hvordan det ser ut i virkeligheten.

 

 

lookin' good fkm!

 

Hvilken størrelse bruker du på jakka btw?

 

Small.

Lenke til kommentar

Bilde nummer to er det jo ingenting å si på

 

Jeg har på meg akkurat det samme på bilde nr. 2 som på nr. 1, så det er akkurat det samme å si på det som på det første :p

 

Hva er det forresten du ikke liker med blazeren? Det er vel omtrent en så standard navy blazer som det er mulig å få tak i, kanskje bortsett fra billettlommen.

Bortsett fra jakka, skjerfet og kalosjene mener du? :p

Angående blazeren er det bare stoffet, slik det ser ut på bildet, jeg ikke helt liker. Hadde jeg hatt mer skredderkunnskaper kunne jeg sikkert sagt det på en bedre måte, men ja.. Billettlommen reagerte jeg ikke på, selv om jeg ikke er kjempeglad i de heller.

 

Under skjerfet, jakken og kalosjene har jeg på det samme da :p

 

Stoffet er fra Loro Piana, og er 100 % merinoull. IRL ser det ikke så blankt ut som det gjør på bildet. Jeg ville beskrevet det som litt grovt, og det minner faktisk mer om bomull enn ull. Slik det ser ut på bildet er egentlig ganske langt fra hvordan det ser ut i virkeligheten.

Ah, skjønner!

Hva du hadde på under jakken og skjerfet kunne da ikke jeg vite :whistle:

 

lookin' good fkm!

 

Hvilken størrelse bruker du på jakka btw?

 

Small.

Satan, small er stort..!

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Skoene kostet £73.29 inkludert frakt. Momsen har jeg ikke regna på enda, tar det når regninga kommer fra UPS. Verdien på pakken var dog satt ned til £40, så blir vel ikke så ille.

Er det forresten noen som vet noe om kvaliteten på Herrings Nubuck & Suede Protector som de slengte med?

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

UPS tar 150 i fortollingsgebyr, så blir ikke altfor ille pris på de. Du ender vel opp på rundt 910 kroner, hvis vi sier 670 for skoene, 150 i fortollingsgebyr og 25% moms på 360 kroner = 90 kroner.

 

Fine sko, og prisen er jo absolutt god! Regner med at jeg også bestiller noen loafers fra Herring når våren begynner nærme seg litt. Må bare få vekk den ekle snøen som kom i dag.

Lenke til kommentar

910kr altså (hvis jeg ikke regnet helt feil?) - ikke verst!

Jeg kjøpte de bare nå for å ha slingringsmonn i tilfelle jeg må bytte og styre. Blir litt deprimert når jeg ser snøføyka ute. Hadde hatt mer bruk for boots nå, men shit au.

Hvis det viser seg at de sitter ordentlig med såle e.l. vurderer jeg nesten og bestille et par til, i andre farger!

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Jeg digga skoa vilt, lokeland!:D Har gått og småsikla på Torino lenge.

 

Det at sålen fortsetter oppover hælen på den måten der er noe jeg aldri har sett før jeg begynte å henge her inne på MoV, men er noe jeg alltid har tenkt at ville være praktisk siden jeg fått hælen på flere enn ett par sko ødelagt av kjøring. Det blir nok et par Torino på meg i løpet av våren, ja.

Lenke til kommentar

Kommer muligens til å bestille meg et par av dem selv, Lokeland. Er de spesielt store eller små i størrelsen? Vegrer meg litt for å bestille sko på internett.

 

Edit: Ser at du har svart noen andre i skotråden. Never mind.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...