lokeland Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det eneste tilfellet jeg kan godkjenne kinakrager er om man heter Jet Li og har på denne: Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg har sett tilfeller der (jeg synes) det har sett bra ut, men synes ikke det så spesielt fint ut nå. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 AndrineF: Tvangstrøye..? 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Har sett lignende jakker som ser bra ut, men det er ofte at det ikke ser bra ut i det hele tatt. Slike jakker er vanskelige å bedømme fra et vanlig stock-bilde, dessverre. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jepp, tvangstrøye! Skal se om jeg kan få tatt et ordentlig bilde i morgen.. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Utrolig fin! Hvor fikk du tak i den? Magefølelsen min sier at det ikke er noe dressmann akuratt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Kjøpte den på eBay. Vintage, 250kr (inkludert frakt over dammen). Kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd, spesielt ved tanke på passformen! Detaljnivået i genseren er fantastisk og ulla har holdt seg relativt godt over årene ser det ut til. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 @AndrineF tror jakken kan se kul ut på, men ikke så lett å bedømmen med det stock bildet som grunnlag. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 fkm: Er ikke verdens største fan av blazeren og skoene på første bildet, men liker antrekket i helhet. Fine farger! Bilde nummer to er det jo ingenting å si på, bortsett fra kalosjene. Men slik det er ute nå kan jeg skjønne hvorfor du bruker dem! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Liker det, fkm! Det eneste jeg ikke var så fan av var skoene. Stilig med lilla hansker. Hvor er blazeren fra, forrresten? Endret 9. mars 2011 av Haawy Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Veldig fin passform på blazeren, fkm. Fine antrekk også, og personlig liker jeg skoene. Litt annerledes. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Bilde nummer to er det jo ingenting å si på Jeg har på meg akkurat det samme på bilde nr. 2 som på nr. 1, så det er akkurat det samme å si på det som på det første Hva er det forresten du ikke liker med blazeren? Det er vel omtrent en så standard navy blazer som det er mulig å få tak i, kanskje bortsett fra billettlommen. Liker det, fkm! Det eneste jeg ikke var så fan av var skoene. Stilig med lilla hansker. Hvor er blazeren fra, forrresten? Hackett. Ser at vinkelen på bildet gjorde at skoene ikke kom helt heldig ut, men det får så være.. Kanskje jeg rekker å ta et annet bilde etterpå. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Bilde nummer to er det jo ingenting å si på Jeg har på meg akkurat det samme på bilde nr. 2 som på nr. 1, så det er akkurat det samme å si på det som på det første Hva er det forresten du ikke liker med blazeren? Det er vel omtrent en så standard navy blazer som det er mulig å få tak i, kanskje bortsett fra billettlommen. Bortsett fra jakka, skjerfet og kalosjene mener du? Angående blazeren er det bare stoffet, slik det ser ut på bildet, jeg ikke helt liker. Hadde jeg hatt mer skredderkunnskaper kunne jeg sikkert sagt det på en bedre måte, men ja.. Billettlommen reagerte jeg ikke på, selv om jeg ikke er kjempeglad i de heller. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Pent fkm! Får ikke sett skoene så veldig godt, så litt vanskelig å si noe veldig konstruktivt om de, men ellers ser resten top-notch ut. Fin hund også. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Ikke min stil i det hele tatt, men hadde ikke hatt noe i mot å ha kagemanden t-shirten til å lage mat i. Evt spise kjeks med den på Endret 9. mars 2011 av SolanGundersen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Omg Fkm, makan til logoflash på jakka az. Søt hund. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Omg Fkm, makan til logoflash på jakka az. Søt hund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå