fkm Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Asker er også høyre-styrt (heldigvis). Ser ikke helt hva det skal ha med saken å gjøre.. Jeg vet ikke hva dette "Fjell" du snakker om er. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fjell er der alle innvandrerne bosetter seg. Kan vel sammenlignes med de sjarmerende hvite blokkene på Vestli. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg vet ikke hva Vestli er heller Er det også i Drammen? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg vet ikke hva Vestli er heller Er det også i Drammen? Tror det er som Borgen i Asker. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg vet ikke hva Vestli er heller Er det også i Drammen? Siste stopp på den beryktede linje 5. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hehe, min kommune gjorde det jo særdeles bra på den linke du linka Fkm Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Suldal på ellevte plass, du og du! Var litt verre med Stavanger. Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Min ligger på 265te plass, nedre halvdelen det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Arendal er 407, slå den. Bor så godt som på kommunegrensen til Sola da, tar meg cirka 5 minutter å gå dit hvis jeg går sakte, så kan jo skryte av at jeg nesten bor i den som ligger på topp! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Nash: Har du boner på bildet nummer to? Uansett fine chinos. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ja jeg har boner, derfor jeg lastet det opp 5 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvor er de nederste chinosene fra? De så ut til å sitte veldig bra, uten å være helt pølseskinn. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 De nederste er fra Diesel. Bare pass på å ikke ha den ene hånden i lommen. Tydligvis ser det ut som man har boner Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Du veit, det er alltids noen som ikke klarer å tenke på annet enn pikk 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fine chinos, men sorte sko til brun bukse er sjelden pent imo. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Mantoius: Jeg synes lissene ødelegger hele skoen. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fine chinos, men sorte sko til brun bukse er sjelden pent imo. Hva synes du passer bedre da? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Brunt i en annen nyanse synes jeg ser penest ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Liker de mørkebrune skoene, Nash. Masse OT: Jeg skal det. Lurer på om jeg kanskje så deg der i fjor faktisk. Meget mulig, på festival støter jeg på folk som enten: kjenner meg igjen, har felles bekjente, jeg kjenner igjen, jeg har vokst opp med etc. etc. etc. Husker dere faktisk folk dere bare så? Haha, jeg har problemer nok med å huske de jeg har snakket med over lengre tid jeg. Noen mennesker er vel enklere å kjenne igjen enn andre? Husker jeg ble gjenkjent på Hove av ei som hadde snakka litt med meg på Nettby. Jeg ante jo ikke hvem hu var, men hey, så fikk jeg noen å henge med hele festivalen. Vent nå litt, la meg se om jeg forstår dette riktig. Du skal flytte FRA Asker TIL Drammen? Nå skjønner jeg ingenting. Det er som om noen skulle hatt en Aston Martin DB9, og frivillig byttet den til en Lada Riva. Nå har jeg bare bodd her snaut halvannet år, men inntrykket av nye Drammen som by er ganske positivt. Det er masse nybygg, fin skole og bibliotek, nært Oslo og jevnt over hyggelige mennesker. Unntak finnes så klart, men jeg syns nå iallefall Drammen har blitt langt mer enn veikrysset det ble karakterisert som før. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fine chinos, men sorte sko til brun bukse er sjelden pent imo. Hva synes du passer bedre da? En annen nyanse av brun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå