Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig ikke, for jeg har ikke vært på annen "festival" enn Drammen Elvefestival og der gikk alle uansett i fake PRL-piqueer i fjor :p

Aha, det sier jo sitt. :p Bor du i Drammen? Utfordrer deg til å ta turen med meg til Hove til sommeren, blir magisk. Lover!

Flytta fra Konnerud til Asker, men flytter hjem igjen snart! :p Hove funker dårlig ettersom jeg ikke er stor fan av rock og pop (bortsett fra Lissie, Ellie Goulding og Racoon). For meg er Extrema det eneste logiske. :)

Lenke til kommentar

Absolutt ALLE, og da mener jeg ALLE lacoste skoene mine er gått i stykker relativt fort.. hull i vintersko og da er de ubrukelige :/

 

Ut i fra dette utsagnet forstår jeg at du har hatt flere par med Lacoste-sko? Man skulle kanskje tro du ville skjønt greia etter første gang?

 

 

Flytta fra Konnerud til Asker, men flytter hjem igjen snart!

 

Vent nå litt, la meg se om jeg forstår dette riktig. Du skal flytte FRA Asker TIL Drammen? :confused: Nå skjønner jeg ingenting. Det er som om noen skulle hatt en Aston Martin DB9, og frivillig byttet den til en Lada Riva.

Lenke til kommentar

Husker dere faktisk folk dere bare så? Haha, jeg har problemer nok med å huske de jeg har snakket med over lengre tid jeg. :p

 

Synes bare noe virka kjent med han jeg så, men klarte ikke helt å plassere det. Når jeg kom hjem så fant jeg ut at det kanskje var her jeg hadde sett han før, når jeg plutselig kom over et bilde han hadde posta som likna. #Randomness

Lenke til kommentar

Til tross for at jeg er 25% Asker-væring er konklusjonen enkel: Asker er kjedelig! Landøya er det kjipeste stedet jeg noen gang har bodd, og jeg er vokst opp på Fjell i Drammen. Skal dog nevnes at jeg ikke kjenner én eneste person her i Asker, så kan godt være jeg bare ikke har sett de riktige delene av Asker.

Ja, Drammen har en god del harry mennesker, men det har jaggu Asker også! :p Og så lenge jeg kan gå rundt emoene utenfor Mc'ern på torget foretrekker jeg faktisk Drammen. :)

For øvrig står valget mellom Drammen og ... wait for it ... Ålesund! Go figure.

Edit: Typo.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Jeg bodde i Asker frem til desember 2010!

 

Visste ikke at fkm var en Askergutt, er du fast inventar på Lancelot eller? Hehehe, eller kanskje Djulians gatekjøkken? :!: Djulians er forøvrig ikke helt top notch.

 

Jeg flyttet til Ullern i desember jeg.

 

Jeg har aldri egentlig sett på Asker sentrum som en del av Asker. Sånn jeg ser det er Asker sentrum, Heggedal og Borgen en del av Røyken.

 

 

Hva er så fantastisk flott med Asker egentlig?

 

Spørsmålet er heller hva som ikke er fantastisk flott med Asker (bortsett fra det nevnt over, selvfølgelig :p)

 

 

 

Til tross for at jeg er 25% Asker-væring er konklusjonen enkel: Asker er kjedelig! Landøya er det kjipeste stedet jeg noen gang har bodd, og jeg er vokst opp på Fjell i Drammen. Skal dog nevnes at jeg ikke kjenner én eneste person her i Asker, så kan godt være jeg bare ikke har sett de riktige delene av Asker.

 

Duh...

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Til tross for at jeg er 25% Asker-væring er konklusjonen enkel: Asker er kjedelig! Landøya er det kjipeste stedet jeg noen gang har bodd, og jeg er vokst opp på Fjell i Drammen. Skal dog nevnes at jeg ikke kjenner én eneste person her i Asker, så kan godt være jeg bare ikke har sett de riktige delene av Asker.

 

Duh...

 

Og hvorfor? Fordi jeg kun har møtt rasshøl og tullinger. Å prøve å skape venner i Asker er ingen enkel sak etter min erfaring. Sikkert flott for folk som er oppvokst her, men for tilflyttere er det verre.

Og kjedelig er det fordi det ikke er noe som helst i Asker. Ikke engang et eget fotballag (som teller) har Asker :p

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Til tross for at jeg er 25% Asker-væring er konklusjonen enkel: Asker er kjedelig! Landøya er det kjipeste stedet jeg noen gang har bodd, og jeg er vokst opp på Fjell i Drammen. Skal dog nevnes at jeg ikke kjenner én eneste person her i Asker, så kan godt være jeg bare ikke har sett de riktige delene av Asker.

 

Duh...

 

Og hvorfor? Fordi jeg kun har møtt rasshøl og tullinger. Å prøve å skape venner i Asker er ingen enkel sak etter min erfaring. Sikkert flott for folk som er oppvokst her, men for tilflyttere er det verre.

Og kjedelig er det fordi det ikke er noe som helst i Asker. Ikke engang et eget fotballag (som teller) har Asker :p

 

Jeg linker like greit til levekårsindeksen for norske kommuner jeg.. Asker nr. 8, Drammen nr. 314 ;) Riktignok er den fra 2009, men jeg fant desverre ikke en nyere versjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...