Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henrik -

Bra. Fint.

 

SLIGUY!

 

Ingen fan av shortsen, liker ikke lommer som er sydd på. Eller hva de nå enn er.

Genseren fra PRL er for stor. Kragen er utenpå genseren.

 

Smultring + sigar. Ok.

Kneppet jakke når du sitter. Neinei.

Umbro-sokker? Neinei.

Elefant som bærer frukt på sjakkbrett. Ok.

 

Plusser innlegg.

 

Det var jo også ting som var bra. Nevner ikke de for å ødelegge selvtillit. Neida, joda.

 

Jeg liker jakken. Jeg liker skoene på bilde nummer to. Tror jeg. Og jeg liker hva du har forsøkt på, men det ble liksom ikke helt vellykket pga det med skjorten og litt for stor genser. Dessuten liker jeg ikke liningen på kragen. Bilde tre ser fint ut.

 

Noburu -

Bra bildekvalitet. Elsker deg. Fin bukse, fine sko, fin jakke, fin genser. Tror jeg da. Jeg liker iaf at du har forsøkt deg på turtleneck, krydder i hverdagen.

Lenke til kommentar

SLIguy:

 

#1: Synes det funker godt sammen, liker jakken godt.

#2: For stor genser, få skjortesnippene innenfor genseren. Litt usikker på kombinasjonen skjorte/genser, litt kjedelig kanskje

#3: Kurant antrekk.

#4: Greit antrekk for sommeren det der.

#5: Dristig fargekombinasjon, men jeg liker det. Som nevnt så ville jeg nok brukt et annet par sokker og kneppet opp jakken når du sitter deg ned.

 

Og skoene var flotte, er det Herring Churchhill? Mente å ha lest at du tenkte på å bestille de, men litt usikker på om du faktisk gjorde det.

 

Noburu:

Synes plaggene sitter riktig og kombinasjonene er grei, pent antrekk!

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Det ble ikke Churchill, det ble et annet skopar. I skrivende stund husker jeg ikke hva de heter.

 

Uansett takk for både ris og ros folkens. Da har jeg fått litt å huske på til neste gang. :)

 

EDIT: Det er disse skoene jeg hadde på bilde #3;

 

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?brandID=6&catID=42&shoeID=1520&selectedSizeID=0&selectedFitID=0

 

På de øvrige bildene er det Herring Paddington i burgundy og et par svarte sko fra Hugo Boss.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

(...) bortsett fra t-skjorten!

Festival mann, festival! Sommer, sol, hippiefølelse, pils, varme, frihet. Tenker du ikke det når du ser skjorta?

 

E:

Mantouis: Liker formen og fargen, men syns lissene var litt voldsomme slik de var knyttet nå.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Milanjo: Hvorfor skal vi ikke kommentere på skjorte? For en gangs skyld ser den jo utmerket ut :p

 

Edit: Bortsett fra at jeg personlig ville ha kneppet opp en knapp til.

 

Mantoius: Lacoste er automatisk = fail.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Har sett værre ting fra lacoste, for å si det sånn. Synes de var helt kurrante egentlig. Hadde ikke brukt penger på dem selv, men hadde sikkert brukt de hvis jeg hadde fått dem.

 

Likte det meste, Milanjo. Volcom-genseren var fin. Ikke ofte man ser noen poste bilder fra det merket her i tråden :p T-skjorta var også kul - til sitt bruk! Aw, kjenner jeg begynner å glede meg til Hove nå...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Egentlig ikke, for jeg har ikke vært på annen "festival" enn Drammen Elvefestival og der gikk alle uansett i fake PRL-piqueer i fjor :p

Aha, det sier jo sitt. :p Bor du i Drammen? Utfordrer deg til å ta turen med meg til Hove til sommeren, blir magisk. Lover!

 

Milanjo: Hvorfor skal vi ikke kommentere på skjorte? For en gangs skyld ser den jo utmerket ut :p

 

Edit: Bortsett fra at jeg personlig ville ha kneppet opp en knapp til.

*facepalm*

Takker, har jo fått så mye 'hets' for skjorta før (kragen ikke innenfor osv), så tenkte det var bedre å være føre var.

 

Likte det meste, Milanjo. Volcom-genseren var fin. Ikke ofte man ser noen poste bilder fra det merket her i tråden :p T-skjorta var også kul - til sitt bruk! Aw, kjenner jeg begynner å glede meg til Hove nå...

Sant det du sier, følte meg heldig at jeg fant den på salg og at den sitter så bra som den gjorde.

Skal du på Hove sier du? Da ses vi nok der! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...