Noburu Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Takk Jakken tror jeg var fra AW09/10-kolleksjonen til Benetton eneste som ikke satt som et telt som var å finne i hele downtown München (litt barnslig, tho? ) Det må da være lov til å være litt barnslig Noe annet ville vært kjedelig Endret 28. februar 2011 av Noburu Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Måtte nesten kommet et sånt bilde, med tanke på hvor mye håpløse bilder som har vært å se i denne tråden. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg lo godt, fkm! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hater det Fkm, den Moods of Norway dressen du har på deg der er faktisk den styggeste dressen jeg vet om. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hater det Fkm, den Moods of Norway dressen du har på deg der er faktisk den styggeste dressen jeg vet om. Lenke til kommentar
SML Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Chuck Bass: Fin cardigan, men knepp opp nederste knapp please. noburu: ja, vet ikke helt hva jeg skal skrive... fin klokke hvertfall fkm: Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 HenrikC: Jeg liker det! Ser ut som om alt sitter bra på kroppen din, og alt passer fint sammen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Henrik C: Looking good! Hadde dog likt skjorta bedre om den hadde vært stappet ned i buksen! 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Henrik C: Må innrømme at jeg ikke er noe fan av sånne jakker, men ellers så det veldig bra ut! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Henrik C: Looking good! Hadde dog likt skjorta bedre om den hadde vært stappet ned i buksen! Dessverre lider Morris-buksene med litt av de samme probleme som NN.07-buksene, det er nokså lavt liv og med en skjorte som har moderne kutt og ikke går langt ned bak blir det umulig å holde den på plass. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Henrik C: Din jævla homsefaen motejævel, jeg gidder ikke diskutere med deg!!!!111 Neida, ser bra ut, likte spesielt skoene, men er ikke noe særlig fan av slike jakker jeg heller. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Henrik C: Sliguy: Fine klær, men jeg synes genserne så litt store ut, spesielt ermene var litt lange. Blazeren + rød bukse så flott ut, men for guds skyld du må kneppe opp jakken når du sitter. Quilted Jakken så fin ut. Edit: Likte ikke helt de hvite sokkene. Hadde passet bedre med enten mørke sokker eller noen spenstige farger. Endret 2. mars 2011 av Von-Matterhorn 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Spesielt den ene genseren er litt for stor. Kjøpte den i L, selv om jeg egentlig burde valgt M. :/ EDIT: De hvite skoene er ikke det flotteste jeg har, det må jeg innrømme, men de er behagelige å gå med om sommeren. Endret 2. mars 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 sliguy: ser bra ut, men er en del ting jeg ikke likte. Blant annet hvite (tennis?)sokker, og club collar med snippene utenfor genseren. Og knepp opp jakka når du sitter. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ja, det kan nok se ut som tennissokker. Jeg er generelt lite nøye når det kommer til sokker. Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det ødelegger antrekket fullstendig bare sleng på noen sorte du har i skapet, og kast alle hvite du eier og har Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Eventuellt passer charcoal-grå (koksgrå?) til enda mer igjen, så gå for det fremfor sorte sokker Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 grå er enda bedre ja, bare skrev det første jeg tenkte på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå