Raste Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Grei genser, men den hadde vært bedre uten den logoen. Skjortefargen har jeg vel uttrykt min mening om tidligere... Haha, vet det og var skeptisk til om jeg burde byttet skjorte før bilde Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Fjern logoen, så hadde det vært noe jeg sikkert hadde vurdert på butikken. Og gratulerer med vel overstått oppkjøring, kjør forsiktig og alt det der. (Forresten blir jeg svett av å se ansiktet til Ed Westwick på bildene dine) 2 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Du blir fort svett merker jeg, Henrik 2 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Takk Henrik. Satser på at jeg kommer til å kjøre forsiktig ja, så får ta jomfruturen min seinere i dag og satse på at det går greit. Hahah, svett ja. Noen andre bilder du ønsker av Ed Westwick av neste gang? Endret 28. februar 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Lær deg å bruke kameraet ditt litt bedre. Jeg kunne helt seriøst tatt bedre bilder med kameraet på iPhonen min. Det blir umulig å si noe når det er så dårlige bilder. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg tar det som et kompliment De to første er faktisk mobilbilder fra min eldgamle HTC-telefon Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Jeg. Hva. Hva er det du har forsøkt på i det første bildet? Jeg tror du har på en jakke, men det er ikke lett å se. Angående bilde nummer to tror jeg du har fått på deg et par sko og en bukse. Bra, det er jo ikke helt sesong for shorts og sandaler enda. Angående bilde tre liker jeg ikke skjerfet. Den grå genseren er jeg ingen fan av, egentlig. Full-zip kan se bra ut, men synes ikke det var noe særlig her. Sikkert en ok genser, men ikke mer enn det. Liker ikke reimen på klokken, men det er kanskje bare meg. Endret 28. februar 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Angående bilde nummer to tror jeg du har fått på deg et par sko og en bukse. Bra, det er jo ikke helt sesong for shorts og sandaler enda. :!: Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Fælt'a så krasst det skal være den ene gangen jeg lar SLR-en ligge Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Det er jo fordi det ikke er mulig å se noe. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Details, details.. Endret 28. februar 2011 av Noburu Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Tror du kunne droppet de to første bildene. Men ellers så det jo greit ut. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Thanks! De første var for å gi et slags inntrykk av passformen, siden det ofte står og faller på akkurat det Btw; det er synlig at kragen er poppet. skal ikke noen si fra? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hadde sett bedre ut uten poppet krage. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Touché. (litt barnslig, tho? ) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Haha fkm, vi tenker likt. Var på vei til å poste dette bildet Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Liker det, fkm. Hva var anledningen? 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Likte trench'en, Noburu, og klokka! Kan jeg få spørre hvor jakka er fra? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (litt barnslig, tho? ) Det må da være lov til å være litt barnslig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå