Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må nesten bare finne ut selv hva som fungerer og ikke fungerer. Det finnes tips for hva som funker rundt omkring på nettet, men min erfaring er at sånne ting ikke alltid stemmer. Det er rett og slett for mange variabler til at man kan lage noen faste regler ut av det.

 

Det jeg kan si deg er at du ikke passer spesielt bra til så mørke antrekk som det du postet i stad.

Lenke til kommentar

Slikt kan man vel ikke si noe særlig om før man har fått på seg plagget, og ser om det faktisk passer sammen. Synes det samme gjelder for fargekombinasjoner på klær, har aldri skjønt poenget med å bruke fargesirkelen til å bestemme om en kombinasjon fungerer eller ikke, mye bedre å faktisk sjekke.

Lenke til kommentar

Fargesirkelen er imo et greit verktøy for absolutte nybegynnere for å se hvilke farger som går greit med hverandre. Når man utvikler en sans for hva som funker og ikke er den helt uviktig. Personlig har jeg aldri brukt fargesirkel, men jeg kan skjønne at enkelte kan ha nytte av det.

Lenke til kommentar

Wow. Du fekk den blazeren på fretex, ertestuing? Trur eg må ta meg ein tur innom, då eg bare bur eit par gater frå ein. :!:

Henrik: friskt slips, men er ikkje så glad i stripete genserar. Og eg er einig med fkm, ikkje heilt heldig fargekombinasjon.

Stemmer det. Absolutt verdt å stikke innom en gang i blant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...