fkm Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Fine sko Jørgen, men jeg er alltid litt skeptisk til sko fra billigmerker.' Likte blazeren Ertestuing. Det var et kjempekupp! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hadde sett mye bedre ut med en ensfarget v-hals. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Enig der. Men det har jeg ikke enda. Edit: korreksjon, jeg har en i navy, men den var til vask. Endret 27. februar 2011 av henrikwl Lenke til kommentar
SML Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Henrikwl: som bebe skriver, hadde det vært finere med en ensfarget genser. Ser ut som du har fått til knuten bra og x1000 bedre enn windsor forsøkene dine i tidligere poster! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Sånn sett bortifra hva som kunne vært penere osv syntes jeg det var ok Genseren ser ut til å sitte kurant, og buksen ser ut til å sitte bra. Slipsknuten er også mye penere enn den du viste til tidligere, så thumbs up der! Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Takker for fine tilbakemeldinger om blazeren! henrikwl: Som sagt så hadde det sett bedre ut med en ensfarget genser, men slipsknuten var mye bedre enn den gigantiske knuten du postet tidligere. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Slipsknuten så fin ut, og klærne satt godt, men jeg likte ikke genseren eller slipset spesielt godt, og fargekombinasjonen var ikke så pen... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Wow. Du fekk den blazeren på fretex, ertestuing? Trur eg må ta meg ein tur innom, då eg bare bur eit par gater frå ein. :!: Henrik: friskt slips, men er ikkje så glad i stripete genserar. Og eg er einig med fkm, ikkje heilt heldig fargekombinasjon. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Takk for tilbakemeldinger. Jeg ser glatt at fargekombinasjonen var litt vågal, enda jeg faktisk sjekket med et fargehjul i forkant. Men men, så har jeg prøvd det også. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Fargehjul er et ganske godt hjelpemiddel, men man må ikke stole blindt på det. Ser man at noe ikke ser bra ut når man har tatt det på seg er det liksom ikke så farlig om det skal se greit ut i teorien. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Oppfølgingsspørsmål når det gjelder fargematching: jeg har enda ikke sett hudtoner og fargematching opp mot den bli diskutert på her på forumet. Er det fordi det regnes for å være så elementært at det ikke er noen vits i å diskutere det, eller har det forsvinnende lite å si? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Du må nesten bare finne ut selv hva som fungerer og ikke fungerer. Det finnes tips for hva som funker rundt omkring på nettet, men min erfaring er at sånne ting ikke alltid stemmer. Det er rett og slett for mange variabler til at man kan lage noen faste regler ut av det. Det jeg kan si deg er at du ikke passer spesielt bra til så mørke antrekk som det du postet i stad. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg har aldri forstått det med "rødt er ikke din farge" blablabla. Jeg føler iaf ikke at det har noe som helst å si. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Selvfølgelig har det noe å si. Ikke alle passer til alle farger, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Slikt kan man vel ikke si noe særlig om før man har fått på seg plagget, og ser om det faktisk passer sammen. Synes det samme gjelder for fargekombinasjoner på klær, har aldri skjønt poenget med å bruke fargesirkelen til å bestemme om en kombinasjon fungerer eller ikke, mye bedre å faktisk sjekke. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Er jeg den eneste som får lyst til å dunke hodet hardt i veggen hver gang jeg ser noen skrive "iaf". Jeg klarer det bare ikke lengre, er så drittlei av å se det. Tar ikke mer enn to sekunder ekstra å skrive i alle fall/iallfall. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Fargesirkelen er imo et greit verktøy for absolutte nybegynnere for å se hvilke farger som går greit med hverandre. Når man utvikler en sans for hva som funker og ikke er den helt uviktig. Personlig har jeg aldri brukt fargesirkel, men jeg kan skjønne at enkelte kan ha nytte av det. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Wow. Du fekk den blazeren på fretex, ertestuing? Trur eg må ta meg ein tur innom, då eg bare bur eit par gater frå ein. :!: Henrik: friskt slips, men er ikkje så glad i stripete genserar. Og eg er einig med fkm, ikkje heilt heldig fargekombinasjon. Stemmer det. Absolutt verdt å stikke innom en gang i blant. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg har aldri forstått det med "rødt er ikke din farge" blablabla. Jeg føler iaf ikke at det har noe som helst å si. Det er klart man kan. Jeg er f.eks. gankse lys, med mørkeblondt hår og grønne øyne, jeg kler farger/nyanser som sort, sterke rødfarger osv. dårlig ,men kler igjen bedre farger som lyseblå. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Grei genser, men den hadde vært bedre uten den logoen. Skjortefargen har jeg vel uttrykt min mening om tidligere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå