Raste Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Fint antrekk Bebeluv, men liker best å ha cardiganen kneppet igjen. Men ellers, fint antrekk. Likte buksa og kombinasjonen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hva har du gjort rundt bildet? Brukt Photoshop for å sladde det vekk? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Brukt Gimp Siden jeg ikke orker å starte Photoshop CS3 bare på grunn av et bilde. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Fint antrekk Bebe, hvor mye kostet buksene, og Cardiganen også forresten? Hehe Tozva: Likte piquen hvor mye kostet den, og fikk du den? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Buksen kostet 1000,- om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Glorerererererete? Hadde vært en fordel om du sa hvem det gjaldt. Men hvis det er meg, så har jeg hovedsaklig holdt meg til blått og gult. Heldigvis er ikke alle like kjedelige, og jeg har allerede fått flere komplimenter. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Klovever_2: Buksene er pene, likte ikke skoene og synes det ble altfor "overmatcha" med blått overalt. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Klovever_2: Buksene er pene, likte ikke skoene og synes det ble altfor "overmatcha" med blått overalt. Det er nettopp det jeg har fått mest komplimenter for, at det blå går igjen. Er forresten ikke fornøyd med hvordan skjorta ble på bildet. Hva er galt med skoene? Er det gulfargen, lissene, de sorte greiene eller noe annet? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kloever: Jeg synes skoene var litt i overkant og det ble litt mye farger. Ser kanskje bedre ut i helprofil men får assosiasjoner til det svenske flagget. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 bebeluv: For knæsj rosafarge på cardiganen, og jeg er ingen fan av hvite bukser. Bortsett fra det var det brillefint. Kanskje i overkant mye blitz også. Kloever_2: Grufullt. Kan funke med et nødskrik om alle rundt deg er fargeblinde, men selv da ville jeg byttet skjorten ut med noe annet. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kloever_2: Kult antrekk. Hvor kjøpte du buksene? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 psilocybe: Takk for tilbakemelding Som jeg skreiv, hadde det nok sett bedre ut med litt mørkere rød farge, bringebær rød på bildet. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Det er nettopp det jeg har fått mest komplimenter for, at det blå går igjen. Er forresten ikke fornøyd med hvordan skjorta ble på bildet. Hva er galt med skoene? Er det gulfargen, lissene, de sorte greiene eller noe annet? Det er greit nok, men min mening er at det blir hakket for mye, hadde vært mye bedre med kun noen få blå detaljer. Skoene synes jeg rett og slett er stygge. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Glorerererererete? Hadde vært en fordel om du sa hvem det gjaldt. Men hvis det er meg, så har jeg hovedsaklig holdt meg til blått og gult. Heldigvis er ikke alle like kjedelige, og jeg har allerede fått flere komplimenter. Konvensjonelle farger er kjedelig. 'gotcha =D Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kloever_2: Kult antrekk. Hvor kjøpte du buksene? Mph på Byporten i Oslo. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hm. Har de nettbutikk? Ja, mph.no. psilocybe, jeg ser på stilen din at det her kan bli for mye farger, men liker du ikke buksa engang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå