DexterMorgan Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 hm, har ikek syntes det har sett så alt for galt ut, jeg. Jaja Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Likte genseren og skjorten Sir-Andy Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Takk for tilbakemeldingene Virker som jeg har klart å gjøre noe riktig under omleggelsen til en bedre stil da. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) PatSharpX: Sweet! Dapper! Endret 25. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Nikkers er alltid bra! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Takk takk. Regner med det blir tatt en del bilder i løpet av dagen. Så skal ikke se bort i fra at dere får se ett "in action" bildet også med anorakk, lue og ski. Feks under hopp konkurransen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Kult antrekk Pat, men synes sløyfen ble litt dominerende og stor. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Høres artig ut, lykke til! Passende antrekk også, og stilig kombinasjon. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Kult! Visste ikke at de gikk på ski med sløyfe før i tiden Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 fkm: Pent! Drakes-slipset ser meget bra ut. Spenstig blazer. Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 fkm: Fint antrekk, liker spesielt slipset Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Pent antrekk Fredrik! Pen knute, skjortekraven ligger bra, pent slips med en pen knute, slipslengden er også perfekt Kunne kanskje vært litt spenstigere med en PS, absolutt et pent antrekk. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Pat: Jeg digger det! Fredrik: Pent, ikke at det kom som noen overraskelse Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Pen knute, skjortekraven ligger bra, pent slips med en pen knute, slipslengden er også perfekt Vel, etter all den nådeløse (dog fortjente) kritikken på slipsknuter her kan han vel ikke komme med noe halvhjertet? Sier meg ellers enig, et flott antrekk. Fungerer fint uten PS i mine øyne. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg tror ikke det hadde vært noe penere med PS. Kan ta et bilde og legge det ut for å få litt input på det, for jeg er alltid litt usikker på hva som passer til jakken. Det er mye farger i stoffet, så det er litt vanskelig å kombinere noe med den. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Kan fort bli litt for mye som skjer på likt, så jeg tror det var lurt å ikke ha noe der. Går kanskje an å ha et hvitt med mørke kanter, men er ikke like lett å få frem et klart bilde av slikt i hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå