Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok mulig å ta inn noen cm., men da kan jeg ikke ha på meg en tykk genser.

En ting som ikke kommer frem av bildene er hvor tykt stoffet er, så det har nok litt mer det å gjøre også. Det er f.eks. tykkere enn hva det ser ut til å være på frakken din (nå kan jo bilder være misvisende), men ja ... får påkoste den en lapp eller to hos skredderen. Hadde originalt planlagt et slikt besøk, men hadde et håp. Men men.

Edit: Er lett å bli litt :wallbash: når man aldri finner klær, spesielt frakker, som passer OTR.

 

Likte for øvrig frakken din, selv om jeg liker dobbeltspent best. Pene sko også!

Streetwear-antrekket appellerte ikke til meg, men nå er jeg heller ikke fan av stilen, så jeg er uansett ikke rette person til å si noe om det.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Lokeland: Litt stor frakk, men den ser ut til å kunne være et bra kjøp. Må fikses på hos skredder.

 

Bebeluv: Fin frakk og fine sko. Kunne akseptert streetwear-looken om du hadde byttet til noen penere sko. Det går fint an å kombinere enkelte sw-plagg med noen finere plagg for å få et casualt antrekk og en personlig stil.

 

Sir-Andy: Ser bra ut! Som du selv sier så er buksen litt for lang, så du kan jo legge den opp eller evt. lage en liten, dobbel brett på buksene om du liker den stilen. Skjorte og v-hals ser ut til å passe bra, fint belte!

Lenke til kommentar

Har ingen formening om hvor bra bretta denim ser ut, så må vel bare prøve og se, egentlig. Husker ikke hvilken farge det var innvendig på buksa, men hvis det blir for stor kontrast, ser det bare dumt ut imo.

Brett bretten inn i buksa og ikke utenpå, fungerer perfekt hvis du vil unngå den store kontrasten.

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

Lokeland: Det er noe rart med den frakken. Det ser ut som om armhullene er helt latterlig store, men det er litt vanskelig å si. Den ser ikke for stor ut i brystet, men den kan nok bli tatt inn litt i livet. Med litt skredderarbeid kan den nok bli fin.

 

Forresten fikk jeg tilbake blazeren min fra Neghit i dag, og arbeidet ser ut som om det er godt utført. Jeg har planer om å prøve et par til før jeg slår meg til ro med bare en skredder, men har du noe som trengs å gjøres nå kan du bare gå ditt uten å være redd for det du leverer inn.

 

Har ingen formening om hvor bra bretta denim ser ut, så må vel bare prøve og se, egentlig. Husker ikke hvilken farge det var innvendig på buksa, men hvis det blir for stor kontrast, ser det bare dumt ut imo.

Brett bretten inn i buksa og ikke utenpå, fungerer perfekt hvis du vil unngå den store kontrasten.

 

Det ser jo helt teit ut. Bare legg opp buksen i stedet.

Lenke til kommentar

Lokeland: Det er noe rart med den frakken. Det ser ut som om armhullene er helt latterlig store, men det er litt vanskelig å si. Den ser ikke for stor ut i brystet, men den kan nok bli tatt inn litt i livet. Med litt skredderarbeid kan den nok bli fin.

 

Forresten fikk jeg tilbake blazeren min fra Neghit i dag, og arbeidet ser ut som om det er godt utført. Jeg har planer om å prøve et par til før jeg slår meg til ro med bare en skredder, men har du noe som trengs å gjøres nå kan du bare gå ditt uten å være redd for det du leverer inn.

 

Armhullene er ganske små (synes ihvertfall jeg), så jeg tipper det har med fysikken min og måten armene henger deretter.

Takk for tipset om Neghit! Tenker jeg tar turen dit i neste uke. Har 2 blazere, 1 dress, 2 bukser og nå 1 frakk som trenger arbeid, så det er kanskje på tide å få det gjort! Hvordan var prisene forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...