KKake Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Skoene var jo fete nok de, men jakka, er den fra G-Star eller? På første bildet så den jo egentlig ganske greit ut, men da jeg så det mønstret på sidene og slik .... Endret 22. februar 2011 av KongKake Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Det er nok mulig å ta inn noen cm., men da kan jeg ikke ha på meg en tykk genser. En ting som ikke kommer frem av bildene er hvor tykt stoffet er, så det har nok litt mer det å gjøre også. Det er f.eks. tykkere enn hva det ser ut til å være på frakken din (nå kan jo bilder være misvisende), men ja ... får påkoste den en lapp eller to hos skredderen. Hadde originalt planlagt et slikt besøk, men hadde et håp. Men men. Edit: Er lett å bli litt når man aldri finner klær, spesielt frakker, som passer OTR. Likte for øvrig frakken din, selv om jeg liker dobbeltspent best. Pene sko også! Streetwear-antrekket appellerte ikke til meg, men nå er jeg heller ikke fan av stilen, så jeg er uansett ikke rette person til å si noe om det. Endret 22. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Den streetwear jakka er fra Belstaff Og skolissene er surret rundt ubermange ganger ja, har ikke gått ut slik, om noen skulle tro det. Jeg har også noen dobbelspente, men er mer glad i enkelspente. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Bebe: Utrolig forstyrrende med det svarte og hvite på sidene. Men jeg er enig med han over meg. Første antrekket så veldig bra ut. Oppdatere er smart, enig med runarbs. Endret 22. februar 2011 av Haawy Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Blir svett i øyene av å se på den ekle redigeren bebeluwwwwz. Ellers pene plagg og fine kombinasjoner selv om SW-delen ikke var min favoritt. Men skolissetrikset ditt derimot, det var mindre vellykket. 2 Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Bebeluv: Likte alt, bortsett fra SW antrekkene Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Er ikke noe fan av streetwear så syns ikke det var særlig pent. Resten var veldig bra og syns enkeltspent er penere enn dobbeltspent. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Sir-Andy: Ikke så fan av skoene, men resten så bra ut Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Lokeland: Litt stor frakk, men den ser ut til å kunne være et bra kjøp. Må fikses på hos skredder. Bebeluv: Fin frakk og fine sko. Kunne akseptert streetwear-looken om du hadde byttet til noen penere sko. Det går fint an å kombinere enkelte sw-plagg med noen finere plagg for å få et casualt antrekk og en personlig stil. Sir-Andy: Ser bra ut! Som du selv sier så er buksen litt for lang, så du kan jo legge den opp eller evt. lage en liten, dobbel brett på buksene om du liker den stilen. Skjorte og v-hals ser ut til å passe bra, fint belte! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Takk for det. Har vurdert å legge den opp litt ja, men aldri fått surra meg til det. Kan jo også prøve å brette. Ca hvor bred kan bretten være før det ser idiotisk ut? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg er personlig ikke særlig fan av brett på denim, men ville prøvd å gjøre den minst mulig. Slik buksene ser ut til å være, så passer nok en dobbel brett best. Det ser i mine øyne også bedre og "fyldigere" ut enn enkel brett på denim, men bare pass på å ikke få den altfor stor/markant. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Har ingen formening om hvor bra bretta denim ser ut, så må vel bare prøve og se, egentlig. Husker ikke hvilken farge det var innvendig på buksa, men hvis det blir for stor kontrast, ser det bare dumt ut imo. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg er stor fan av brett på denim. Dog ikke til alt. Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Sir-Andy: Passformen på alt bortsett fra buksa som er akkurat litt for lang, ser bra ut. Antrekket var også pent Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Har ingen formening om hvor bra bretta denim ser ut, så må vel bare prøve og se, egentlig. Husker ikke hvilken farge det var innvendig på buksa, men hvis det blir for stor kontrast, ser det bare dumt ut imo. Brett bretten inn i buksa og ikke utenpå, fungerer perfekt hvis du vil unngå den store kontrasten. Endret 22. februar 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Lokeland: Det er noe rart med den frakken. Det ser ut som om armhullene er helt latterlig store, men det er litt vanskelig å si. Den ser ikke for stor ut i brystet, men den kan nok bli tatt inn litt i livet. Med litt skredderarbeid kan den nok bli fin. Forresten fikk jeg tilbake blazeren min fra Neghit i dag, og arbeidet ser ut som om det er godt utført. Jeg har planer om å prøve et par til før jeg slår meg til ro med bare en skredder, men har du noe som trengs å gjøres nå kan du bare gå ditt uten å være redd for det du leverer inn. Har ingen formening om hvor bra bretta denim ser ut, så må vel bare prøve og se, egentlig. Husker ikke hvilken farge det var innvendig på buksa, men hvis det blir for stor kontrast, ser det bare dumt ut imo. Brett bretten inn i buksa og ikke utenpå, fungerer perfekt hvis du vil unngå den store kontrasten. Det ser jo helt teit ut. Bare legg opp buksen i stedet. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 fkm, fordi det ikke blir noen søm nederst? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Lokeland: Det er noe rart med den frakken. Det ser ut som om armhullene er helt latterlig store, men det er litt vanskelig å si. Den ser ikke for stor ut i brystet, men den kan nok bli tatt inn litt i livet. Med litt skredderarbeid kan den nok bli fin. Forresten fikk jeg tilbake blazeren min fra Neghit i dag, og arbeidet ser ut som om det er godt utført. Jeg har planer om å prøve et par til før jeg slår meg til ro med bare en skredder, men har du noe som trengs å gjøres nå kan du bare gå ditt uten å være redd for det du leverer inn. Armhullene er ganske små (synes ihvertfall jeg), så jeg tipper det har med fysikken min og måten armene henger deretter. Takk for tipset om Neghit! Tenker jeg tar turen dit i neste uke. Har 2 blazere, 1 dress, 2 bukser og nå 1 frakk som trenger arbeid, så det er kanskje på tide å få det gjort! Hvordan var prisene forresten? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Betalte 350 for å ta inn en blazer i livet. Ville kanskje prøvd med et plagg først for å se hvordan det går. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 fkm, fordi det ikke blir noen søm nederst? Ja. Og fordi det ser stygt ut når buksebenet ender i en slags rull nederst istedenfor en skikkelig kant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå